Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

Τρεις μνηστήρες για ΤΡΑΙΝΟΣΕ

 *(Φτάσαμε στο σημείο να ενδιαφέρονται και Ρουμάνοι για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ)
Τρεις ευρωπαϊκές σιδηροδρομικές εταιρείες ενδιαφέρονται να αγοράσουν το σύνολο ή μέρος του ΟΣΕ, υποστήριξαν μιλώντας στο Ρόιτερς αξιωματούχοι που έχουν γνώση των διαπραγματεύσεων για την πώληση του Οργανισμού.

Σύμφωνα με όσα μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η Ρωσία εξετάζει το ενδεχόμενο να αγοράσει ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας καθώς και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ η μεγαλύτερη ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία της Ρουμανίας, η Grup Feroviar Roman (GFR) έχει εκφράσει ενδιαφέρον για το κομμάτι των εμπορικών αμαξοστοιχιών, είπαν στο Ρόιτερς υψηλόβαθμοι Έλληνες αξιωματούχοι, τους οποίους δεν κατονομάζει το πρακτορείο.
Ρώσος αξιωματούχος ανέφερε ότι έχει συζητηθεί η αγορά όλου ή τμήματος του δικτύου ενώ ο επικεφαλής των ρωσικών σιδηροδρόμων, Βλαντίμιρ Γιακούνιν, είπε στο Ρόιτερς: «Είμαστε σε επαφή με τους Έλληνες. Δεν έχουν ακόμη αποφασίσει για το μοντέλο που θα ακολουθήσουν, για αυτό είναι πολύ νωρίς για να μιλάμε για τη συμμετοχή μας».
Ο ένας από τους Έλληνες αξιωματούχους, σύμφωνα πάντα με το πρακτορείο, είπε ότι η γαλλική εταιρεία SNCF θέλει να αναλάβει τα εμπορικά και επιβατικά δρομολόγια. Έχουν ήδη γίνει επαφές και συνομιλίες, που έφτασαν μέχρι και το επίπεδο των υπουργών Μεταφορών, στην Αθήνα και το Παρίσι το 2010 και στα τέλη του 1011, πρόσθεσε.
Εκπρόσωπος των SNCF από το Παρίσι είπε ότι η εταιρεία δεν επιδιώκει να αγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ούτε οποιαδήποτε σιδηροδρομική εταιρεία ή σιδηροδρομική γραμμή στην Ελλάδα.
Η ρουμανική GFR δραστηριοποιείται σε πολλές χώρες, όπως στην Ουγγαρία, τη Βουλγαρία και τη Σερβία. Ένας από τους Έλληνες αξιωματούχους που μίλησε στο Ρόιτερς είπε ότι συναντήθηκε πολλές φορές με αντιπροσώπους της εταιρείας, πιο πρόσφατα τον Φεβρουάριο. Το πρακτορείο πάντως δεν κατάφερε να έρθει σε επαφή με κάποιον εκπρόσωπό της για να σχολιάσει τις δηλώσεις αυτές.
Το Ρόιτερς παρουσιάζει την ιστορία και τα οικονομικά δεδομένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΣΕ, σημειώνοντας ότι ρωσική αντιπροσωπεία αποτελούμενη από 20 άτομα επισκέφθηκε την Αθήνα στα τέλη του 2011 για να μελετήσει την αξία και την κερδοφορία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Δεν έχει διευκρινιστεί αν ο ΟΣΕ περιλαμβάνεται στις διαπραγματεύσεις για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σύμφωνα πάντοτε με το τηλεγράφημα του Ρόιτερς, δύο Έλληνες κυβερνητικοί αξιωματούχοι στις Βρυξέλλες είπαν ότι ασκούνται πιέσεις από αξιωματούχους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για να πωληθούν οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι νωρίτερα από το προβλεπόμενο στο χρονοδιάγραμμα, γεγονός που, όπως είπαν, θα είναι επιζήμιο αφού η τιμή της εκχώρησής τους θα είναι χαμηλή. Το βασικό εμπόδιο για την πώληση είναι να εξασφαλιστεί η έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τη χορήγηση κρατικής ενίσχυσης στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον ΟΣΕ

Δικό μας σχόλιο
 Το  q3 που ψηφίστηκε απο τα 2 κόμματα εξουσίας με το PSI πλησιάζει .Οπότε >
Μάθανε ότι ....πλακώσανε και οι ....Ρουμάνοι.

Χρέος μας να προστατέψουμε τον σιδηρόδρομο.Κάνοντας και τις δικές μας υπερβάσεις.
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου