Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

H ανακοίνωση της ΠΟΣ για την συνάντηση με τον Αναπληρωτή Υπουργό Μεταφορών κ. Σπίρτζη

Ως καταρχήν θετική αποτιμά η ΠΟΣ την συνάντηση με τον Αναπληρωτή Υπουργό Μεταφορών κ. Σπίρτζη. Διαβάζουμε : 
 
Το Προεδρείο ύστερα από αίτημα της Π.Ο.Σ. στις 6/5/2015 συναντήθηκε με τον Αναπληρωτή Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστο Σπίρτζη.
Κατά τη συνάντηση θέσαμε στον Αναπληρωτή Υπουργό όλα τα θέματα που απασχολούν τους σιδηροδρομικούς τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η
λειτουργία του σιδηρόδρομου στη χώρα μας, αλλά και το ζήτημα της οργανωτικής δομής του Ομίλου γενικότερα καθώς και οι ιδιωτικοποιήσεις όπου ο Αναπληρωτής Υπουργός διατύπωσε θετική άποψη στα περισσότερα θέματα που τέθηκαν. Ειδικότερα:

-Για το θέμα της ενοποίησης των εταιρειών του Ομίλου που αποτελεί το κορυφαίο αίτημα της Π.Ο.Σ. διαχρονικά και που συνοψίζεται ως Ενιαίος Δημόσιος Σιδηρόδρομος ο Αν. Υπουργός ήταν θετικός αφού συμπεριλαμβάνεται στο προεκλογικό πρόγραμμα της Κυβέρνησης. Σημείωσε όμως ότι υπάρχουν ανυπέρβλητα εμπόδια στην πραγματοποίησή του αφού το θέμα των κρατικών επιδοτήσεων προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ανοικτό και για τον σκοπό αυτό θα ανατεθεί σε εξειδικευμένο νομικό γραφείο των Βρυξελλών η υπόθεση προκειμένου να επιχειρηθεί το κλείσιμο της υπόθεσης.

-Για το θέμα της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ η πρόθεση της κυβέρνησης είναι η συμμετοχή ιδιωτών στην εταιρεία στην οποία θα συμμετέχει αποφασιστικά και το Δημόσιο. Όλα αυτά όμως, θα καθοριστούν μετά τη λήξη της διαπραγμάτευσης που βρίσκεται σε εξέλιξη.

-Για το θέμα των δυσλειτουργιών που παρατηρούνται μεταξύ των εταιρειών και την αλληλοεπικάλυψη αρμοδιοτήτων, είπε ότι εντός ενός μηνός  θα υπάρξουν αντικαταστάσεις όλων των διοικήσεων των εταιρειών του Ομίλου και οι νέες διοικήσεις που θα τοποθετηθούν θα έχουν οδηγίες για σαφή διάκριση των αρμοδιοτήτων της κάθε μίας ώστε να μην παρατηρούνται φαινόμενα όπως για παράδειγμα μεταξύ ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ.

-Για το θέμα των προσλήψεων οι οποίες είναι άμεση προτεραιότητα για την Π.Ο.Σ. καθώς συνδέονται άμεσα με την ύπαρξη του σιδηρόδρομου, ζήτησε αναλυτικά στοιχεία που να τεκμηριώνουν αυτή την ανάγκη για να προχωρήσει τις διαδικασίες για την εξαγγελία τους. Η Π.Ο.Σ. δεσμεύτηκε να αποστείλει άμεσα όλα τα στοιχεία εκείνα που στοιχειοθετούν την ανάγκη για προσλήψεις.

Οι προσλήψεις όμως είναι ένα ζήτημα δύσκολο για φέτος, καθώς η απάντηση του κ.Κατρούγκαλου ότι «παρά το ότι η προηγούμενη κυβέρνηση είχε συμπεριλάβει στον καταμερισμό των 15.000 προσλήψεων για το 2015 και το σιδηρόδρομο, οι προτεραιότητες της νέας κυβέρνησης για φέτος είναι η υγεία, η παιδεία και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί και οι προσλήψεις για το σιδηρόδρομο μετατίθενται για το 2016», δεν αφήνει πολλά περιθώρια αισιοδοξίας.

Η προσωρινή λύση για την επιστροφή των μεταταγμένων που είναι η μόνη εφικτή σήμερα από όλες όσες προτείναμε παρά την επανειλημμένη προσπάθεια της Π.Ο.Σ. και του Υπουργείου αλλά και την προσπάθεια πενήντα (50) βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ που κατέθεσαν τροπολογία, δυστυχώς δεν απέδωσε, καθώς η τροπολογία απερρίφθη, πράγμα που δε γνώριζε ούτε ο κ.Σπίρτζης, καθώς μας διαβεβαίωνε ότι η τροπολογία έχει περάσει.

Παρά την απογοήτευση τόσο των συναδέλφων μας μεταταγμένων, όσο και των σιδηροδρομικών που δεν ανέμεναν τέτοια εξέλιξη καθώς οι προεκλογικές δεσμεύσεις της σημερινής κυβέρνησης ήταν ότι θα επιστρέψουν οι μεταταγμένοι εμείς θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας όχι μόνο για λόγους ηθικής τάξεως αλλά για λόγους ουσίας που ήδη έχουμε τονίσει προς κάθε κατεύθυνση, διότι ο Σιδηρόδρομος οδηγείται σε κατάρρευση.

Εάν η κυβέρνηση δεν λάβει άμεσα μέτρα για το σιδηρόδρομο, θα οδηγηθούμε στο σημείο να μην μπορούμε  να ανταποκριθούμε στο αυξανόμενο και πολλά υποσχόμενο τόσο για τη χώρα όσο και για το Σιδηρόδρομο εμπορευματικό μεταφορικό έργο και λόγω της δικής μας αδυναμίας να πραγματοποιείται από σιδηροδρομικές εταιρείες άλλων χωρών.

Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν όλοι ποιες θα είναι οι επιπτώσεις αυτής της εξέλιξης για όλα όσα σήμερα αποτελούν δεδομένα τόσο για το Σιδηρόδρομο όσο και για τους Σιδηροδρομικούς.

-Για το θέμα της υλοποίησης των δικαστικών αποφάσεων που εκδίδονται ο Αν. Υπουργός είπε ότι στις νέες διοικήσεις θα δοθούν εντολές για την υλοποίηση των αποφάσεων σε όλους τους εργαζόμενους ανεξαιρέτως.

-Για το ζήτημα της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας ανέφερε ότι οι διαπραγματεύσεις θα ξεκινήσουν μετά την τοποθέτηση των νέων διοικήσεων και παράλληλα εξέφρασε την άποψη ότι θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπ' όψη η ιδιαιτερότητα του σιδηροδρομικού επαγγέλματος. Όπως όμως ανέφερε ότι μέσα σε ένα μήνα θα αλλάξουν όλες οι Διοικήσεις και ουσιαστικά τότε θα αρχίσουν οι διαπραγματεύσεις για τη Σ.Σ.Ε. μειώνοντας ακόμη περισσότερο τα περιθώρια της τρίμηνης μετενέργειας, καθώς η Σ.Σ.Ε. λήγει σε λίγες ημέρες.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία  Σιδηροδρομικών αποτιμά καταρχήν ως θετική τη στάση του Αναπληρωτή Υπουργού κ. Χρήστου Σπίρτζη απέναντι στα ζητήματα που τέθηκαν. Ωστόσο θα είμαστε σε κατάσταση αναμονής προκειμένου να δούμε και στην πράξη τις προθέσεις του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου