Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020

Τολμούν και συγκρίνουν το 2014 με το 2020;

Κατά την προσφιλή τους τακτική οι συνδικαλιστές της Νέας Έλξης προσπαθώντας να δικαιολογήσουν την καθίζηση της αποδοχής τους στους μηχανοδηγους και με αφορμή
τα νέα προγράμματα εργασίας στον Προαστιακό Αθήνας , προσπαθούν να συγκρίνουν το 2014 με το 2020 & τις τότε συνθήκες εργασίας μας με τις σημερινές και την στάση του Σωματείου μας γύρω από προβλήματα στην εργατική Νομοθεσία.
Το 2014 λοιπόν χάρη στην πρωτοφανή  ανικανότητα της Νέας Έλξης (& των μέχρι και σήμερα συνεργατών της) οι μηχανοδηγοί ήταν υποχρεωμένοι να εργάζονται χωρίς ρεπό, μέχρι και 31 μέρες το μήνα.
Σε αλλεπάλληλες ψηφοφορίες εντός του ΔΣ του Σωματείου η τότε πλειοψηφία απέρριπτε το αίτημα για προσφυγή στο ΣΕΠΕ είτε για τα ωράρια είτε για τα ρεπό.
Μάλιστα η Νέα Έλξη απέρριπτε  μαζί τους μέχρι κ σήμερα συνεργάτες της, αντίστοιχη πρόταση και το 2015 και 2016 με αποτέλεσμα το καλοκαίρι του 2017 να συρθεί πίσω από την προσφυγή της ΣυνΕξελιξης στο Υπουργείο Εργασίας , που οδήγησε στην τριμερή και την συμφωνία του Δεκεμβρίου του 2017, όπου επανέφερε το πενθήμερο στην έλξη μετά το 2012, κατοχύρωσε την έδρα, τις ώρες μηχανοδηγησης και τις 100 προσλήψεις νέων μηχανοδηγών.
Φυσικά ο προγραμματισμός εργασίας είχε κατοχυρωθεί  στο ΜΑΙ από την προσφυγή του 2013 στο ΣΕΠΕ απο την ΣυνΕξελιξη που όχι μόνο δεν στήριξε αλλά πολέμησε λυσαλέα το Σωματείο τότε.
Επι δημόσιας και όχι ιδιωτικής εταιρείας έγινε η τριμερής τότε , καθώς κάποιοι  θέλουν να πείσουν τους μηχανοδηγούς ότι όλα ήρθαν λόγω της ιδιωτικοποιησης και κυρίως έτσι να δικαιολογήσουν  την προφανή & συνειδητή  ανικανότητα τους , που ακόμα και σήμερα δεν ξεχνιέται από τους μηχανοδηγούς «όσα βιβλία και να ανοίξει η Νέα Έλξη».
Το στέκι ενοχλεί ακόμα και σήμερα, μόνο που τα blog δεν κερδίζουν ψήφους και εκλογές. Η προσπάθεια και τα αποτελέσματα της δράσης του Σωματείου τις κερδίζουν & η ιστορία έχει αποδώσει στον καθένα τα δέοντα.

Ο Προαστιακός  Αθήνας κ τα δεκαωρα στο ΜΑΙ

Το 2014-2015 στον Προαστιακό Αθηνών υπήρχαν δεκάωρες βάρδιες -ΠΟΛΛΕΣ- με 6 ωρες χειριστηρίων και διάλειμμα   ακόμα και εντός των συρμών.
Όποιος διαμαρτυρόταν στοχοποιούνταν ως «τεμπέλης».
Σταδιακά καταργήθηκαν στην πλειοψηφία τους καθώς μόνο μια υπηρεσία παρέμεινε στο Ρεντη πέραν των 9 ωρών.(εξαιρουμένων των εμπορικών πάντα).
Μάλιστα στο ΣτΑ του 2016 η ΣυνΕξελιξη είχε κατηγορηθεί από συνδικαλιστές της Νέας Έλξης ότι η επαναφορά στο οχτάωρο μείωσε το εισόδημα των Μηχανοδηγών χαρίζοντας εκατομμύρια στην -νέα τότε -Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Κανείς δεν ΞΕΧΝΑ τους μηχανοδηγους απο την Πάτρα που μέχρι το 2016 έρχονταν επιβάτες στον Προαστιακό Αθήνας και δεν πληρώνονταν τις υπερωρίες καθώς «έδρα ήταν η μηχανή». Τα ίδια & στην Δράμα όπου οι μηχανοδηγοί μέχρι το 2014 δεν πληρώνονταν διανυκτερεύσεις.
Η πρόταση της Διοίκησης επαναφέρει 3 υπηρεσίες πέραν του 9ωρου καθώς σε αυτές ο μηχανοδηγός επιστρέφει στην έδρα ως επιβάτης , δεν μηχανοδηγεί δηλαδή.
Είναι σωστή η παρατήρηση της Νέας Έλξης για την υπέρβαση ωραρίου, όχι όμως δικαιολογημένη από το πολύ πρόσφατο παρελθόν της η αντίδραση της.
Την ώρα που η Νέα Έλξη αποδέχεται υπερβάσεις στα εμπορικά , τις υπερβάσεις  στο ΜΘ και σε Λάρισα -Βόλο και είναι τουλάχιστο υποκριτική η στάση της στο ΜΑΙ.
Μάλιστα η δικαιολογία ότι «η τοπική κοινωνία» αποδέχεται τις υπερβάσεις στην περιφέρεια είναι αστεία , αφού στο ΜΑΙ οι συνδικαλιστές της Νέας Έλξης διαμαρτύρονται διαρκώς για ανισοκατανομή δηλαδή θέλουν περσοτερες υπερωρίες γιατί ταχα αδικούνται (αν κ χρόνια τώρα είναι οι πλέον ευνοημένοι σε μεταχείριση).
Η Νέα Έλξη δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα στο ΜΑΙ κ αυτό αποδείχτηκε στην τελευταία συνέλευση στην οποία είτε στελέχη της που έχουν καταγγείλει ανισοκατανομή δεν προσήλθαν, είτε από την τραγική εικόνα που παρουσίασαν όσοι μίλησαν.
Και φυσικά οι υπηρεσίες του Προαστιακού είναι σαφώς βελτιωμένες με την εξαίρεση των 3 υπερβάσεων. Αυτό προφανώς ενόχλησε οσους θέλουν να πείσουν ότι τα στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι «ανίκανα» ή ανεπαρκή. Άλλωστε οι υπηρεσίες είχαν κοινοποιηθεί 7 μέρες πριν και η Νέα Έλξη δεν είχε καταθέσει παρατηρήσεις επι αυτών μέχρι χτες.

Το πρόβλημα για την υπερεργασία θα αντιμετωπιστεί συνολικά.
«Ολίγον έγκυος» δεν υπάρχει.
Η Νέα Έλξη οφείλει μέχρι αύριο να καταθέσει τις επισημάνσεις της για θέματα εργατικής νομοθεσίας σε όλη την επικράτεια , όπως γραπτώς της ζητήθηκε, διαφορετικά για άλλη μια φορά θα πρόκειται για επικοινωνιακά τερτίπια μιας ακόμα κακιάς στιγμής ανεπαρκών συνδικαλιστών της,  μερικοί εκ των οποίων έχουν παρελθόν  εγκυκλοπαίδειας και είναι γνωστοί στην τοπική κοινωνία.

Το 2014 δεν θυμίζει σε τίποτα το 2020 λοιπόν.
Χρέος ολων είναι να πάνε τα πράγματα παραπέρα.

Και περιμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις θέσεις της Νέας Έλξης.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

ΥΓ όση χολή και να βγαίνει για το στέκι , το «βιβλιο» θα είναι πάντα ανοικτό!
Ορθώς λέει ο θυμόσοφος λαός ότι τα 5 πρώτα χρόνια είναι δύσκολα!


1 σχόλιο:

  1. Το αστείο είναι ότι η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την οποία ουσιαστικά στήριξαν και επικαλούνται σαν πανάκεια(;) και η οποία είναι αποτέλεσμα της πολιτικής του κόμματος απ' όπου εκπορεύονται, είναι αυτή που στην ουσία τους περιθωριοποίησε. Αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν Δημόσια, αυτοί και οι όψιμοι συνοδοιπόροι τους, θα ήταν Δερβεναγάδες σήμερα. Αλλά ο ιδιωτικός τομέας και ο συνδικαλισμός μέσα σε αυτόν, δεν έχει καμία σχέση με ότι ήξεραν, σιγά-σιγά θα το εμπεδώσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή