Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2021

Π.Ο.Σ. Απύθμενο θράσος και φεουδαρχική νοοτροπία απο τον "υποτιθέμενο" Δ/ντα Σύμβουλο του ΟΣΕ

Δελτίο Τύπου της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών για την Διοικηση του ΟΣΕ.  Κανείς στο Υπουργείο Μεταφορών  δεν ενδιαφέρεται για τον ΟΣΕ αναφέρει η Π.Ο.Σ. 

ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ  : 
Στην τεραστίων διαστάσεων έλλειψη προσωπικού
αποδίδει την αναστολή λειτουργίας του Σταθμού του Βόλου ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Σπύρος Πατέρας, χρησιμοποιώντας για επικοινωνιακούς λόγους τη λέξη υποστελέχωση στο άρθρο που φιλοξενούν τα «ΓΕΓΟΝΟΤΑ NEWS» ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ. 

Σήμερα στον ΟΣΕ υπηρετούν 880 εργαζόμενοι έναντι 2.100 περίπου Οργανικών Θέσεων, οι οποίοι καλούνται καθημερινά σε υπερεργασία προκειμένου να εξασφαλίσουν την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία του Σιδηροδρόμου. 

Αυτούς τους εργαζόμενους και συγκεκριμένα την ειδικότητα των Σταθμαρχών - που υφίσταται όπου ανά τη γη υπάρχει Σιδηρόδρομος - ο Διευθύνων Σύμβουλος τους χαρακτηρίζει υποτιμητικά «τροχονόμους». 

Με τη φράση «όταν ξέρεις το δρομολόγιο δε χρειάζεσαι τροχονόμο» δηλώνει την παντελή άγνοιά του για το πώς λειτουργεί ο Σιδηρόδρομος. Οι πιστοποιημένοι στο δίκτυο Μηχανοδηγοί δεν ξέρουν το δρομολόγιο που εκτελούν; 

Αν δεν πρόκειται περί λάθους, τότε μιλάμε για απύθμενο θράσος καταδεικνύοντας παράλληλα μια φεουδαρχική νοοτροπία έναντι των εργαζομένων που διέπει τον «υποτιθέμενο» Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ. 

Εμείς, του επιστρέφουμε το χαρακτηρισμό δηλώνοντας ότι ο ΟΣΕ χρειάζεται κατεπειγόντως προσλήψεις προσωπικού πέραν του ότι χρειάζεται και Διοίκηση και Διευθύνοντα Σύμβουλο που δεν θα δημιουργούν αλλά θα λύνουν τα προβλήματα, και δεν χρειάζεται ταχυδρόμους που μεταφέρουν απλά τα ζητήματα (αν και όπως τα μεταφέρουν) σε ένα Υπουργείο στο οποίο κανείς δεν ενδιαφέρεται για τον ΟΣΕ.

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου