Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021

Συνάντηση με τον γενικό γραμματέα Μεταφορών αιτούνται οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ)

Συνάντηση με τον γενικό γραμματέα Μεταφορών Γιάννη Ξιφαρά αιτούνται οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Θέμα της συνάντησης η κατάσταση στη σιδηροδρομική υποδομή.

Η ανακοίνωση της ΠΕΠΕ

Κύριε Γενικέ,

Το Σωματείο μας εκπροσωπώντας το σύνολο των μηχανοδηγών στην Ελληνική Επικράτεια με την διαρκή του δράση, επισημαίνει τα προβλήματα στην σιδηροδρομική υποδομή, αναζητώντας –και με προτάσεις- λύση για αυτά.

Τα τελευταία  χρόνια και σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε συγκεντρώσει μετά από συναντήσεις με αρμόδιους φορείς, η υποχρηματοδότηση κυριαρχεί τόσο για τον Δημόσιο Φορέα (ΟΣΕ), ενώ σημαντικές καθυστερήσεις παρατηρούνται στην καταβολή των οφειλομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που έχει αναλάβει την εκτέλεση των δρομολογίων στις λεγόμενες «άγονες γραμμές» με την σύμβαση που υπογράφηκε το 2015 μεταξύ του Δημοσίου και αυτής, είχε διάρκεια μέχρι το τέλος του 2020 και επεκτάθηκε μέχρι 31/12/2021.

Το τελευταίο διάστημα, πληροφορούμαστε ότι θα υπογραφεί νέα -15ετής- σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την εκτέλεση των δρομολογίων αυτών, χωρίς ωστόσο να έχουμε ενημερωθεί επίσημα για το πότε θα συμβεί αυτό καθώς και τους όρους της.

Το Σωματείο μας στα πλαίσια της δράσης του, ζητά συνάντηση μαζί σας για να συζητήσουμε τις εξελίξεις στο σιδηροδρομικό περιβάλλον και να αναζητήσουμε λύσεις για την εύρυθμη λειτουργία του δικτύου, λειτουργία που κινδυνεύει από την υποστελέχωση στον ΟΣΕ και μάλιστα σε κρίσιμες ειδικότητες, καθώς και την έλλειψη χρηματοδότησης για την συντήρηση του δικτύου.

Οφείλουμε να τονίσουμε ότι  μεγάλη ανησυχία προκαλούν στους μηχανοδηγούς τα απανωτά συμβάντα τον τελευταίο χρόνο στην σιδηροδρομική υποδομή.

Ενδεικτικά αναφέρουμε μόνο τους εκτροχιασμούς και τις συγκρούσεις τους τελευταίους 14 μήνες  στην Εθνική Σιδηροδρομική Υποδομή:

-ΟΚΤΩΒΡΗΣ 2021 Εκτροχιασμός Συρμού Προαστιακού στην Πάτρα

-ΟΚΤΩΒΡΗΣ 2021 Εκτροχιασμός Προαστιακής Αμαξοστοιχίας (2590)  στο ΤΧ5 Θεσσαλονίκη

-ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2021 Εκτροχιασμός Εμπορευματικής Αμαξοστοιχίας (80610) στην Λευκοθέα Σερρών

-ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2021 Σύγκρουση Επιβατικής Αμαξοστοιχίας (885) με μηχάνηματα γραμμής στον Δομοκό

-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021 Εκτροχιασμός Επιβατικής Αμαξοστοιχίας (1300) στο Σ.Κ.Α

-ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2021 Εκτροχιασμός Επιβατικής Αμαξοστοιχίας (56) στο ΤΧ5 Θεσσαλονίκης

-ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020 Εκτροχιασμός Προαστιακής Αμαξοστοιχίας στην Σφενδάλη

-ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2020 Εκτροχιασμός Προαστιακής Αμαξοστοιχίας στο Αίγιο.

Εκτός αυτών, η συχνότητα των οποίων είναι εξαιρετικά ανησυχητική τους τελευταίους μήνες, υπάρχουν δεκάδες άλλα «μικροσυμβάντα» (λιθοβολισμοί  συρμών, μονογραμμήσεις, βραδυπορίες δεκάδων χιλιομέτρων κτλπ), τα στοιχεία των οποίων έχει στην διάθεση του το Σωματείο μας, έχοντας ενημερώσει τις αρμόδιες αρχές.

Πάγια θέση μας, είναι ότι το προλαμβάνειν είναι καλύτερο του θεραπεύειν.

Υπό αυτό το πρίσμα και εκφράζοντας και γραπτώς σήμερα  την μεγάλη μας ανησυχία, αναμένουμε την απάντηση σας στο αίτημα του Σωματείου μας για την πραγματοποίηση συνάντησης με θέμα την κατάσταση στην σιδηροδρομική υποδομή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου