Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Ανίσχυρη η θέση της Ελλάδας στον σιδηρόδρομο, σχολίασαν Ευρωβουλευτές της Επιτροπής Μεταφορών στην Αθήνα

Υπάρχει αδυναμία στην Ελλάδα στο σιδηροδρομικό δίκτυο, το μερίδιο αγοράς των σιδηροδρομικών μεταφορών, τόσο σε επιβάτες, όσο και εμπορεύματα είναι μικρό, σχολίασε,

μεταξύ άλλων, η επικεφαλής της Αντιπροσωπείας των Ευρωβουλευτών της Επιτροπής Μεταφορών
και Υποδομών,  κ. Karima Delli, σε σημερινή συνέντευξη Τύπου που διεξήχθη στην Αθήνα.


Η επταμελής αντιπροσωπεία, με επικεφαλής την πρόεδρο της Επιτροπής Μεταφορών Karima Delli (Γαλλία – Πράσινοι) επισκέφθηκε την Ήπειρο και συγκεκριμένα την πόλη των Ιωαννίνων και την Άρτα.

Επίσης, οι ευρωβουλευτές επισκέφθηκαν τμήματα της Ιόνιας και Ολυμπίας Οδού, τα οποία αποτελούν σημαντικά έργα υποδομής, τα οποία συγχρηματοδότησε η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Στη σημερινή συνέντευξη Τύπου, η κ. Delli, η οποία αφού πρώτα δήλωσε ότι «δεν έχουμε έρθει εδώ ως ελεγκτές», υποστήριξε ότι πρέπει να δοθεί, εκ νέου, ώθηση στον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα, καθώς το μερίδιο του στις εμπορευματικές μεταφορές αντιστοιχεί στο 2% και στις επιβατικές στο 1%.

Σε άλλο τμήμα της ομιλίας της, ανέφερε ότι τα κονδύλια του πακέτου Γιούνκερ δεν επαρκούν για τις Υποδομές, καθώς απαιτούνται περισσότερα κονδύλια, τονίζοντας την ανάγκη ενίσχυσης των έργων σε Περιφέρειες, οι οποίες – ωστόσο – δεν θα πρέπει να λειτουργούν ανταγωνιστικά μεταξύ τους.

Από την πλευρά του, ο υπουργός Μεταφορών παρέθεσε τον κατάλογο των μεγάλων έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη, υπογραμμίζοντας ότι θα πρέπει να επαναπροσδιοριστεί το μοντέλο βιωσιμότητάς τους.



Φώτης Φωτεινός  -metaforespress.gr

´

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου