Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο, 28 Δεκεμβρίου 2013

Έτσι θα γίνει η ανάσυρση της Δ/Η 220 032 απο τον Ασωπό

Το στέκι της έλξης , είχε γράψει  για το θέμα της ανάσυρσις της Δ/Η από τον Ασωπό ,ανάσυρση που έχει καθυστερήσει λόγω και των δυσμενών καιρικών συνθηκών τις τελευταίες μέρες. 
Και το γράψαμε και δεν πιέσαμε για το θέμα γιατί ΟΛΟΙ όσοι έχουν στοιχειώδη γνώση τεχνικών θεμάτων , γνωρίζουν την τεράστια δυσκολία του εγχειρήματος . Και όσοι δεν γνώριζαν θα έπρεπε να κάνουν το αυτονόητο , να επικοινωνήσουν με τους συναδέλφους που έχουν αναλάβει το θέμα για να ενημερωθούν. Για να σταματήσει λοιπόν η παραφιλολογία αυτό είναι το σχέδιο που έχει εκπονηθεί >
Πρόκειται για ένα εγχείρημα που εμπεριέχει τεράστιες τεχνικές δυσκολίες λόγω των όσων θα διαβάσετε παρακάτω και που μόνο έμπειροι σιδηροδρομικοί θα μπορούσαν να φέρουν εις πέρας . (Και για αυτό δεν πέρασε ούτε κάν σαν σκέψη να δοθεί αλλού η μελέτη - εργασία ).

Αναλυτικότερα >

 Το σημείο που έχει επικαθίσει η Δ/Η αποτελεί πρανές επιχώματος το οποίο έχει διαταραχθεί από τα φορτία που ασκήθηκαν κατά την κρούση της Δ/Η και την παράσυρση των μεγάλων δέντρων του πρανούς (το δεύτερο φορείο έχει θαφτεί στο πρανές του επιχώματος). 

Κατά συνέπεια η όλη επιχείριση θα πρέπει να λάβει χώρα με ιδιαίτερα προσεκτικές μεθόδους και πάντως υπό την αποφυγή πάσας χρονικής πίεσης. Θα πρέπει ενδεχομένως να γίνει ακόμα και 24ωρη προγραμματισμένη διακοπή της κυκλοφορίας.

Για την αποφυγή κατασκευής έργων Πολιτικού Μηχανικού υψηλού κόστους και χρόνου παράδοσης (πασαλεμπήξεις, τοίχοι αντιστήριξης, κλπ), η διαδικασία θα γίνει ως εξής: 
Από την πλευρά του Σταθμού Ασωπού, θα επιχειρήσει ο λαστιχοφόρος γερανός 200 τόνων του Εργοστασίου Πειραιά. Για την πρόσβασή του στο σημείο αυτό, εξετάστηκαν διάφοροι τρόποι, ο συμφερότερος των οποίων είναι, η οδική μετάβαση του μέχρι την μόρτα του ΣΣ. Ασωπού μέσω ενός βατού χωματόδρομου από το χωριό Δέλφινο, που καταλήγει ακριβώς στο σημείο. 
 Από εκεί θα θα φορτωθεί σε ειδικά τροχήλατα καροτσίνια που κατασκευάζονται στο Εργοστάσιο Πειραιά για να διανύσει απόσταση 1.300 μέτρων μέχρι στο σημείο που βρίσκεται η Δ/Η. Αυτό θα γίνει για την αποφυγή τραυματισμού συσκευών γραμμής. 
Αυτός ο γερανός θα αναλάβει το κύριο φορτίο που είναι σε κάθετη απόσταση περίπου 15 μέτρων από τον άξονα της γραμμής. 
 Από την πλευρά της γέφυρας (προς Ελευθεροχώρι), θα επιχειρήσει ο σιδηροδρομικός Γερανός KIROW των 120 τόνων ο οποίος θα ανασηκώσει την μηχανή από το εγγύτερο στην τροχιά σημείο ανύψωσης. Για την προστασία της υποδομής και τη σταθεροποίηση του επιχώματος, η ΔΙΣΥΓ θα εμπήξει σιδηροτροχιές σε πυκνότητα και βάθος που θα κρίνει κατάλληλο, ώστε τα ποδαρικά των γερανών να εδραστούν σε όσο το δυνατό σταθερά σημεία.


Καλή επιτυχία σε όσους ασχοληθούν με αυτό το εγχείρημα , αφού η αδρεναλίνη θα βρίσκεται στο κόκκινο λόγω των εμφανών δυσκολιών !

1 σχόλιο:

  1. Γιατί τους ξεβρακώνετε έτσι .
    Αφήστε τους να παραφιλολογούν , να δοθεί καμιά εργολαβία.
    Μισέλ και Τομπουλογλου και Τσουκάτο τους λένε και όλοι κλαίνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή