Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2013

Τα μάθατε σιδηροδρομικοί ; Υπογράφτηκε η σύμβαση «Τιθορέα-Δομοκός». Αθήνα – Θες/νίκη σε 3,5 ώρες

Πόσες φορές το έχετε ξανακούσει ; Πόσες ; E ναι τώρα είναι αλήθεια.Αρχές του 2017 θα έχουμε Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες! 
Να θυμίσουμε ότι το 2009 η απόσταση διανυόταν σε 4 ώρες και 20 λεπτά και σήμερα μετά από τόση μεταρρύθμιση διανύεται σε 5 ώρες κ 25 λεπτά        (χωρίς βραδυπορίες)....Ας δούμε όμως το δημοσίευμα ....>
Υπεγράφη η σύμβαση μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ και της κοινοπραξίας «ΑΚΤΩΡ - J&P
Αβαξ – ΤΕΡΝΑ» για το έργο «Εργασίες ολοκλήρωσης της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τιθορέας - Δομοκός», ύψους 374,2 εκατ. ευρώ.
Με την υπογραφή της σύμβασης, κλείνει η «τρύπα» στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη,επιτρέποντας αισθητή μείωση του χρόνου διαδρομής μεταξύ των 2 πόλεων, η οποία θα διανύεται πλέον σε 3,5 ώρες.  
Η ολοκλήρωση των εργασιών προβλέπεται να γίνει, για το πρώτο τμήμα (Τιθορέα – Λιανοκλάδι) σε 24 μήνες, ενώ το σύνολο του έργου θα είναι έτοιμο σε 32 μήνες, δηλαδή σε 2 χρόνια και 8 μήνες από σήμερα.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε 3,5 ώρες στα τέλη του 2016 – αρχές του 2017. Μάλιστα, εάν ιδιωτικοποιηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αναμένεται ο νέος ιδιοκτήτης να ζητήσει επίσπευση του χρόνου ολοκλήρωσης του έργου.  
Τα χαρακτηριστικά του έργου
Το εν λόγω έργο αποτελεί τμήμα της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων του άξονα ΠΑΘΕΠ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη-Προμαχώνας) και υλοποιείται στο Νομό Φθιώτιδας μεταξύ των Σιδηροδρομικών Σταθμών Τιθορέας και Δομοκού.
Η νέα χάραξη, μήκους 120 χλμ, έχει σχεδιασθεί για ταχύτητες 160-200 χλμ/ώρα και αντικαθιστά το ορεινό τμήμα της υφιστάμενης μονής Σιδηροδρομικής Γραμμής. Στο πρώτο τμήμα μεταξύ Σ.Σ. Τιθορέας και  Σ.Σ. Λιανοκλαδίου περιλαμβάνεται η δίδυμη σήραγγα Καλλιδρόμου μήκους 9,036 χλμ, ενώ το δεύτερο, μεταξύ Σ.Σ. Λιανοκλαδίου και  Σ.Σ. Δομοκού, διασχίζει το όρος Όθρυς με δίδυμη σήραγγα μήκους 6,38 χλμ. 
Στο αντικείμενο της εργολαβίας εντάσσονται οι υπολειπόμενες εργασίες για την ολοκλήρωση της υποδομής, της επιδομής (σκυρογραμμής και σταθερής επιδομής όπου προβλέπεται), σηματοδότησης, ηλεκτροκίνησης, τηλεπικοινωνιακών συστημάτων και των τεχνικών έργων, καθώς και οι εργασίες ανακαίνισης των κτιριακών εγκαταστάσεων Σιδηροδρομικών Σταθμών Τιθορέας, Λιανοκλαδίου, Μώλου και Δομοκού.

1 σχόλιο: