Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2013

Στην τελική ευθεία για ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Στην τελική φάση που αφορά στην υποβολή δεσμευτικών προσφορών εισέρχονται τέσσερις διαγωνισμοί αξιοποίησης περιουσιακών στοιχείων του Δημοσίου, ύστερα από την έγκριση που έδωσε το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ στα τελικά σχέδια των συμβάσεων πώλησης. Πρόκειται για τους διαγωνισμούς αξιοποίησης των περιφερειακών αεροδρομίων, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της
ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε. και των τουριστικών λιμένων Χίου και Πύλου. Στην ίδια συνεδρίαση το Δ.Σ. του ΤΑΙΠΕΔ ενέκρινε την έναρξη δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού για την πώληση ακινήτων του Δημοσίου στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στη Ρώμη, στο Ντίσσελντορφ της Γερμανίας, στη Λουμπλιάνα και στο Βελιγράδι.
Όσον αφορά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το ΤΑΙΠΕΔ άναψε το «πράσινο φως» για την πρόσληψη τεχνικού συμβούλου, ο οποίος θα αναλάβει την τεχνική αξιολόγηση και οικονομική αποτίμηση του τροχαίου υλικού που χρησιμοποιεί - μισθώνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον ΟΣΕ. Η εν λόγω διαδικασία θα πρέπει να ολοκληρωθεί πριν από την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία προσδιορίζεται να γίνει τον Μάιο του 2014. Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετά την απόσχισή της από τον ΟΣΕ, κάνει χρήση του τροχαίου υλικού που ανήκει στον Οργανισμό αλλά και της σιδηροδρομικής υποδομής, για την οποία ωστόσο αποδίδει κάποιο αντίτιμο.
Ωστόσο για το τροχαίο υλικό δεν είχε γίνει μέχρι στιγμής καμία αποτίμηση, με αποτέλεσμα να μην είναι ξεκάθαρο το ποσό που πρέπει να αποδίδεται στον ΟΣΕ, ο οποίος είναι και ο κάτοχος του υλικού. Η κίνηση ήταν αναγκαία καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και της Rosco. Μάλιστα στις συμβάσεις που αποτελούν «προίκα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι κι η σύμβαση με τον ΟΣΕ για την πρόσβαση στο εγχώριο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Μαρία Μόσχου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου