Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Επιστολή Παρασκευά Πουρλιάκα για τις εκλογές στην ΕΕΣΣΤΥ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Εάν θέλει κάποιος να αποτιμήσει τα αποτελέσματα του πρώτου γύρου των εκλογών για την ανάδειξη εκπροσώπων των εργαζομένων, το πρώτο που διαπιστώνει είναι η για μια ακόμη φορά αποχή των σιδηροδρομικών από τα κοινά και φυσικά την αποχή από τα κέντρα των αποφάσεων.

Το δεύτερο που αποτιμάται είναι η παραφιλολογία
που κάποιοι εκ των συνυποψήφιων σκόπιμα διέρρευσαν όλο το προηγούμενο διάστημα δηλαδή τα περί συμφωνιών των παρατάξεων. 
Η μυθοπλασία αυτή κατέρρευσε σαν χάρτινος πύργος, διαλύοντας έτσι κάθε «παραμύθι» που κάποιοι κατασκεύασαν.

Δυστυχώς ο νόμος των μνημονιακών κυβερνήσεων έχει μειώσει τους εκπροσώπους των εργαζομένων από δύο σε έναν και χωρίς να δίνει το δικαίωμα στις συνδικαλιστικές οργανώσεις να εκλέξουν τον εκπρόσωπο των εργαζομένων με το σύστημα της απλής αναλογικής όπως προβλέπει ο Ν.1264/82, μπαίνει σε διαδικασίες εκλογής με ενιαίο ψηφοδέλτιο, με συνέπεια να υπάρχει και δεύτερος εκλογικός γύρος, μιας και ο εκπρόσωπος θα πρέπει να συμπληρώσει το 50% και πλέον των ψηφισάντων για να εκπροσωπήσει τους εργαζόμενους στο Δ.Σ. των εταιρειών.

     Επιτρέψτε μου να γράψω μερικά πράγματα για μένα και για τις απόψεις μου οι οποίες φυσικά απηχούν και τις απόψεις της παράταξης την οποία έχω την τιμή να εκπροσωπώ και είμαι σίγουρος ότι συμφωνεί και η συντριπτική πλειοψηφία από εσάς. 
Στα 33 χρόνια της σιδηροδρομικής μου σταδιοδρομίας υπήρξα θιασώτης του ΚΟΙΝΟΥ ΚΑΛΟΥ του σιδηροδρομικού κλάδου και συνεχίζω να αγωνίζομαι γι΄αυτό.
      Δεν κατήγγειλα και δεν σχολίασα πρόσωπα ή παρατάξεις παρά μόνο υπερασπίσθηκα, πολλές φορές με προσωπικό κόστος, αυτό για το οποίο εσείς - οι εντολείς μου - με στηρίξατε με την ψήφο σας να υπηρετήσω. Αυτό δεν είναι άλλο από τα δίκαια αιτήματά μας, η στήριξη της δουλειάς μας και των οικογενειών μας.
       Επέλεξα συνειδητά να καταγγέλλω πολιτικές και όχι πρόσωπα. Επέλεξα συνειδητά να αναδεικνύω τα θετικά πρόσημα και τις όποιες δικές μου αρετές αφήνοντας στην κρίση τη δική σας την οποία πάντα λαμβάνω υπόψη μου τα ενδεχόμενα λάθη και τις παραλείψεις μου που προφανώς υπήρξαν χωρίς όμως σκοπιμότητες.
       Δεν με θάμπωσε ποτέ η «εξουσία» που κάποιοι εκμεταλλεύονται πηδώντας από «βάρκα σε βάρκα» προκειμένου να ικανοποιήσουν προσωπικές φιλοδοξίες ή ιδιοτελείς στόχους.
       Η υποψηφιότητά μου δεν είναι προϊόν κανενός «κομματικού σωλήνα» και δεν έχει στόχο να υπηρετήσει κανένα κόμμα, παρά μόνο τα συμφέροντα των συναδέλφων μου και μόνον αυτά. 
       Η υποψηφιότητά μου και η στήριξή σας πιστεύω ότι θα δυναμώσει τη φωνή των σιδηροδρομικών στα κέντρα αποφάσεων και στα κέντρα εξουσίας, ώστε οι θέσεις μας να ακούγονται και να λαμβάνονται σοβαρά υπ΄όψιν τους.

      Αυτή είναι και η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΜΟΥ ΔΕΣΜΕΥΣΗ αλλά κυρίως το ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ απέναντί σας.
Έχω επιλέξει να είμαι ΧΡΗΣΙΜΟΣ στους συναδέλφους μου και όχι ΑΡΕΣΤΟΣ στα κόμματα.
Έχω επιλέξει συνειδητά το δρόμο των λύσεων των προβλημάτων και ΟΧΙ να επενδύω στα προβλήματα εξυπηρετώντας άλλες σκοπιμότητες.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Η εταιρεία στην οποία εργαζόμαστε προέκυψε από τη λανθασμένη επιλογή της κυβέρνησης να προχωρήσει στην ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου, αλλά και στην ιδιωτικοποίηση όλων των επιχειρήσεων κοινής ωφέλειας.
     Το επόμενο διάστημα θα είναι κρίσιμο για το μέλλον μας και για το μέλλον του σιδηροδρόμου.
     Σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία οφείλουμε όλοι μας να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να αγωνισθούμε ώστε να αλλάξουμε το ρου της ιστορίας. Να αλλάξουμε και να ανατρέψουμε τη ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ αντίληψη και να βάλουμε στο προσκήνιο πλέον τις δίκαιες διεκδικήσεις μας.
     Δεν περισσεύει κανείς από αυτόν τον αγώνα, δεν περισσεύει κανείς από αυτή τη δύσκολη ΜΑΧΗ!!!! Η συμμετοχή στις εκλογές αυτές σηματοδοτεί τη συμμετοχή μας στα κέντρα αποφάσεων και δεν πρέπει να απέχει κανείς.
     Ζητώ την ψήφο σας και τη στήριξή σας γιατί πιστεύω στους σιδηροδρομικούς, πιστεύω στον επαγγελματισμό μας, πιστεύω στην ορθή κρίση του καθενός και της καθεμιάς ξεχωριστά.

     ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ να συνεχίσω να ΥΠΗΡΕΤΩ όπως έπραξα μέχρι σήμερα τα δίκαια των ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ και ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΑ.
Μακριά από κομματικές και άλλες εξαρτήσεις…….
Μακριά από ιδιοτελείς στοχεύσεις και προσωπικές φιλοδοξίες.


ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Σ΄ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. 
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.



ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΠΟΥΡΛΙΑΚΑΣ
ΤΕΧΝΙΤΗΣ ΜΗΧΑΝΕΡΓΟΣΤΑΣΙΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου