Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Έκτακτο , έφυγε στην ώρα του το εμπορικό !

Διέκοψε πριν απο λίγο την εκπομπή της η Ελληνοφρένεια για να μεταδώσει την αποκλειστική είδηση της αναχώρησης του εμπορικού - On time - απο τον σταθμό Λαρίσης .
Πραγματικά , στην Ελλάδα του 2013 πρόκειται για επανάσταση όταν ξεκινά ένα εμπορικό τρένο ! 
Φυσικά , όλοι θα πανηγυρίζαμε αν επρόκειτο για την ολοκλήρωση της συμφωνίας ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Cosco ή HP.
Όμως δεν πρόκειται για αυτό αλλά για   την  δρομολόγηση τρένου <<πάνω>> στο  καθημερινό 23500 που  αλλάζει όνομα και στο οποίο προστίθενται νέοι πελάτες - κάτι το οποίο και φυσικά είναι θετικό και πιστώνεται στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που
προσπαθεί είναι η αλήθεια να ανεβάσει το εμπορικό έργο σε καιρό βαθιάς ύφεσης  παλεύοντας και με συμφέροντα που καθήλωσαν διαχρονικά τον σιδηρόδρομο - .

Η νέα εμπορική πολιτική όπως την είδαμε σήμερα , συνοψίζεται στην δυνατότητα των πελατών να φορτώνουν εμπορεύματα μέχρι και λίγη ώρα πριν την αναχώρηση του τρένου , πράγμα το οποίο φυσικά εξυπηρετεί την αγορά . 
Για τον σκοπό αυτό , υπάρχει ομάδα μηχανοδηγών και συναδέλφων  απο άλλους κλάδους , στο Θριάσιο και τις απογευματινές ώρες προκειμένου να γίνονται οι απαραίτητοι ελιγμοί κατά την φόρτωση .

Το ίδιο θα γίνει και στο Ικόνιο , όταν χρειαστεί να φορτώσει απο εκεί το τρένο.

Το τρένο θα φτάσει στην Διαλογή της Θεσσαλονίκης , αν όλα πάνε καλά , στις 5.10 το πρωί και κατόπιν θα οδηγηθεί στον Παλιό εμπορευματικό σταθμό , όπου και θα γίνουν οι απαραίτητοι ελιγμοί για να προωθηθούν τα φορτία στον τελικό τους προορισμό.

Επειδή όμως καιρός  είναι να σοβαρευτούν όλοι και να μην μας δουλεύουν ψιλό γαζί επειδή ξεκίνησε ένα εμπορικό θα τους θυμίσουμε  το εξής .

Εν έτει 2008 απο το μηχανοστάσιο ΜΑΙ , ξεκινούσαν καθημερινά 4 εμπορικά .

Το 80910 , το 80500 ,  το 23502 και το 23504 .

Τώρα το πως ένα εμπορικό θα φέρει τόσα κέρδη και ανάπτυξη την ώρα που 4 εμπορικά το 2008 , βάζαν μέσα με τα μπούνια την ΤΡΑΙΝΟΣΕ , είναι κάτι που δεν θα μάθουμε ποτέ.
 Μακάρι να πολλαπλασιαστεί το έργο  και να δικαιωθεί η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Άλλωστε οι εργαζόμενοι πληρώσαμε πολύ ακριβά τα τότε παχιά λόγια για το τεράστιο εμπορικό έργο , τις ρήτρες , τις ώρες που έπρεπε να πάμε , την πλάτη που έπρεπε να βάλουμε....

Το δις εξαμαρτείν λένε ουκ ανδρός σοφού .

Εμείς θα στηρίξουμε κάθε προσπάθεια  ανάπτυξης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γιατί το μέλλον μας είναι κοινό , εδώ εργαζόμαστε και αγαπάμε τον σιδηρόδρομο ,  όχι όμως και τα  επικοινωνιακά παιχνίδια που αποσκοπούν στο να ιδιωτικοποιηθεί  η Εταιρεία επειδή έτσι προστάζουν τα μνημόνια.

Τέλος > 

Οι πληροφορίες που λένε ότι και ο Μπαλούρδος θα συνοδεύει τον έμπορα καθημερινά μέχρι την Διαλογή , ελέγχονται απο το στέκι , ως ανακριβής!

Εδώ το link  του φίλου που μας έδωσε την πληροφορία !

Καλό βράδυ και καλή δύναμη σε όλους τους συναδέλφους που εμπλέκονται στην κυκλοφορία . 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου