Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2013

Εγκύκλιος της ΔΙΚΑΜ για την ασφάλεια της κυκλοφορίας νο 2

Η εγκύκλιος είχε ξανακυκλοφορήσει απο την ΔΙΚΑΜ την 01.08.2013 και μετά το ατύχημα της Ισπανίας . 
Μετά το ατύχημα στον Ασωπό ο θρασύτατος κ. Ρετσινάς την επανακοινοποιεί και πάλι στα μηχανοστάσια . Μιλάμε για τον ίδιο Διεθυντή που τιμώρησε με 10/4 μηχανοδηγούς γιατί δεν αναχωρούσαν απο τον Δομοκό λόγω προβλήματος στην πέδη , όταν και τηλεφωνικά και παρά το βεβαιωμένο πρόβλημα στην αμαξοστοιχία ,  τους απειλούσε με απόλυση αν δεν εκκινήσουν ! 
Ο θρασύτατος και επικίνδυνος  αυτός κύριος επικαλείται τον Κανονισμό (!)  και για ακόμα μια φορά μετατοπίζει το σύνολο των ευθυνών στο προσωπικό έλξης  μη αποδεχόμενος την ατομική του ευθύνη .  Όλη η εγκύκλιος  >


Προς το σκοπό της μεγιστοποίησης της ασφάλειας της Κυκλοφορίας και την αποφυγή ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ 

υπενθυμίζουμε στους Μηχανοδηγούς ότι οφείλουν να τηρούν απαρέγκλιτα
1. Οι μηχανοδηγοί οφείλουν να τηρούν απαρέγκλιτα τα όρια ταχύτητας και τις μόνιμες ή έκτακτες βραδυπορίες που τίθενται στην γραμμή . Στις περιπτώσεις δε που το κρίνουν απαραίτητο , να μειώνουν την ταχύτητα της αμαξοστοιχίας ακόμα και κάτω απο τα όρια ταχύτητας , με επιβάρυνση του δρομολογίου . Επισημαίνουμε για μια ακόμη φορά ότι η παραβίαση των ορίων ταχύτητας και των βραδυποριών θέτει σε άμεσο κίνδυνο την ασφάλεια της κυκλοφορίας .

2. Να εντείνουν την προσοχή τους κατά την διέλευση απο αλλαγές τροχιάς ώστε να αποτραπεί ασύμβατη διαδρομή . (π.χ. είσοδος αμαξοστοιχίας σε γραμμή που δεν προορίζεται για αυτή , είσοδος ηλεκτροκινούμενης αμαξοστοιχίας σε μη ηλεκτροδοτούμενη γραμμή ).

3.Να εκφωνούν μέσω ραδιοτηλεφώνου την αναχώρηση ή την διέλευση της αμαξοστοιχίας απο τους σταθμούς , όπως έχουν υποχρέωση .

4. Να κάνουν ορθή χρήση των συστημάτων πέδης , προκειμένου να αποφεύγονται φαινόμενα μείωσης πρόσφυσης ή και πρόκλησης πυρκαγιών .

5. Η παρουσία τρίτων εντός του θαλάμου μηχανοδήγησης να γίνεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην Εγκύκλιο ΔΕΤ 22.

Κάθε γραφείο Έλξης είναι υπεύθυνο για τον αυστηρό έλεγχο εφαρμογής των ανωτέρω . Τυχόν μη εφαρμογή τους , επισύρει αυστηρό πειθαρχικό έλεγχο .

Του παρόντος με ευθύνη των Γραφείων Έλξης , να λάβουν ενυπόγραφα γνώση όλοι οι Μηχανοδηγοί.

1 σχόλιο: