Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 29 Δεκεμβρίου 2013

Το ΥΠΟΙΚ «άδειασε» το υπ. Μεταφορών για το deal ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Cosco

Καιρό είχαμε να διαπιστώσουμε τέτοιο «άδειασμα» υπουργείου προς ένα άλλο. Το υπουργείο Οικονομικών δεν «μάσησε» τα λόγια του για τις οικονομικές επιδόσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που εποπτεύεται από το υπουργείο Μεταφορών. Έτσι, αιτιολόγησε την

απόκλιση στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας και στην καθυστέρηση της ολοκλήρωσης των έργων υποδομής στο Θριάσιο Πεδίο, ώστε να επιταχυνθεί η συνεργασία με τη Cosco και η αύξηση των εσόδων. 

Eίπαμε, κανείς δεν έχει ξεχάσει ότι το deal έχει διατυμπανιστεί, από το υπουργείο Μεταφορών και ειδικά από τον πρώην υπουργό Κ. Χατζηδάκη, εδώ και αρκετούς μήνες, αλλά ακόμα δεν έχει υλοποιηθεί.

Και εμείς λέμε ....

Ε ε ε ρχεται ......(όχι η συμφωνία πάντως )

  • Με το θέμα της διάσπασης στα εμπορικά ανοικτό 
  • Με την ΔΙΚΑΜ διελυμένη (εκμετάλλευση - Έλξη ΤΡΑΙΝΟΣΕ να διοικείται με λογικές και νοοτροπίες δεκαετίας του 1980). Χαρακτηριστικό είναι ότι μέσα στην πρεμούρα του ο Διευθυντής μας έδωσε εντολή να δίνεται εγχειρίδιο δρομολογίων στους μηχανοδηγούς στο <<νέο >>εμπορικό για να τηρούν πιστά προφανώς  τις οριακές ταχύτητες και να φτάνει το τρένο στην ώρα του . Την ίδια ώρα με άλλη εγκύκλιο τους ζητά να μειώνουν ακόμα και με την θέληση τους ταχύτητα όπου κρίνουν απαραίτητο.
  • Με 200 θέσεις μηχανοδηγών κενές - με χιλιάδες άλλες ελλείψεις  στις άλλες εταιρίες του ομίλου .
  • Με το Ικόνιο να το έχουμε δει μόνο σε φωτογραφίες  εγκαινίων .
  • Με την Διεύθυνση Τροχαίου Υλικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποστελεχωμένη (μόλις 1 υπάλληλος στην Διεύθυνση που διαχειρίζεται εκατομμύρια και είναι υπεύθυνη για το τροχαίο υλικό).
  • Χωρίς κανένα σχεδιασμό  απο την πολιτική ηγεσία για την υλοποίηση του σχεδίου , αφού τέτοια εγχειρήματα ΑΠΑΙΤΟΥΝ πολιτική στήριξη και βούληση καθώς χτυπάνε τεράστια συμφέροντα σε Ευρωπαϊκό Επίπεδο (Το μόνο που ενδιαφέρει το Μεταφορών είναι να πουληθεί η Εταιρεία)
  • Με τον Δομοκό να μην έχει ακόμη επισκέπτη , με το πλαφόν των υπερωριών να παραμένει , με την ψυχολογία των σιδηροδρομικών κυριολεκτικά στο ναδίρ.

Έρχεται παιδιά η συμφωνία , μαζί με την ανάπτυξη το 2014 .
Θα την φέρει ο Άγιος Βασίλης .
Μόνο που αυτός δεν υπάρχει .(παρά μόνο στα παιδικά όνειρα )..

Καλή σας μέρα .

2 σχόλια:

  1. Να δώσουμε τα εύσημα στον Ζηλιασκόπουλο τον νεκροθαύτη του σιδηροδρόμου, τον μάνατζερ που μόνο κέρδη δεν φέρνει , γιατί πολύ απλά δεν ξέρει. Σαν γνήσιο πνευματικό τέκνο του ΓΑΠ το μόνο που ξέρει είναι να καταστρέφει. ΑΝΤΕ ΘΗΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με το θεμα της διασπασης τι θα γινει ?απο λογια ολοι μαστορες ειμαστε, στην πραξη ομως ολοι εξαφανισμενοι!!!! οι λυσεις που προτεινω ειναι 2 και πολυ απλες .1η λυση ,καταργηστε τα μιας και ειστε ανικανοι να προστατεψε το προσωπικο ελξης απο ενα ατυχημα που θα εχει σχεση με την διασπαση,βλεπε διασπαση ασωπου πριν μερικα χρονια ,που επεσε επανω στα κομμενα βαγονια το 605 με πρασινο φωτοσημα παρακαλω!!!!!!!,, και η 2η και πιο απλη , βαλτε μια ρημαδα σκευοφορο επανδρωμενη με προσωπικο κινησης, τι δεν καταλαβαινετε δηλαδη ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή