Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2013

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση για την ασφάλεια (γιατί δεν κλήθηκαν οι μηχανοδηγοί της 53 ;)

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος ξέχασε αυτούς που
έπεσαν στο χαντάκι .. Η εμπάθεια απέναντι
σε ένα κλάδο σε όλο της το μεγαλείο ή ο φόβος του
απέναντι σε όσα θα πουν οι μηχανοδηγοί; 
Μεταξύ των όσων αποφασίστηκαν και ασκήσεις με την συμμετοχή της Αστυνομίας - Πυροσβεστικής για τις ενέργειες που θα πρέπει να γίνονται σε τέτοιου είδους συμβάντα .
Ολοκληρώθηκε πριν απο μερικές ώρες  η συνάντηση για την ασφάλεια της κυκλοφορίας και τις διαδικασίες απεγκλωβισμού των επιβατών , που τελικά έγινε στον 8ο όροφο της Καρόλου .Αναλυτικότερα >

Στην συνάντηση παραβρέθηκαν  οι Δ/ντες Σύμβουλοι ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΟΣΕ ( Ζηλιασκόπουλος , Θεοφανόπουλος  ) , απο την ΕΕΣΣΤΥ ο Δ.ντης συνάδελφος Αναγνωστόπουλος , ενώ μέρος πήραν και οι Ρετσινάς - Κώτσας - Λύτρας - Τσατσάνης απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και άλλα υπηρεσιακά στελέχη απο ΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ. Επίσης παρών ήταν και ο Νώντας Θεοδωρόπουλος , Γενικός Γραμματέας της ΠΕΠΕ , με την ιδιότητα του επικεφαλής του μηχανοστασίου Λειανοκλαδίου.
Απο το τμήμα κυκλοφορίας παρεβρέθηκαν ο συνάδελφος μηχανοστασιάρχης Τσετσέκος και ο Προιστάμμενος αμαξοστοιχιών Κακούρος.

Τον Υπουργό εκπροσώπησε ο κ. Καλιάτσος , ενώ υπήρχε και η παρουσία στρατηγού της Ελληνικής Αστυνομίας .

Επίσης στην συνάντηση είχε κληθεί για να πει την άποψη του , το προσωπικό κίνησης της Αμαξοστοιχίας 53 , αλλά ΟΧΙ οι μηχανοδηγοί της αμαξοστοιχίας γεγονός για το οποίο θα κάνουμε ξεχωριστή ανάρτηση αργότερα και για το οποίο φέρει προσωπική ευθύνη ο Δ/νων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κύριος Ζηλιασκόπουλος και το οποίο σχολιάστηκε αρνητικά απο όλους τους παρευρισκόμενους .

Στην συνάντηση αναφέρθηκαν όλα τα προβλήματα που διαπιστώθηκαν κατά το συμβάν του Ασωπού. 
Έλλειψη επικοινωνίας (στο σημείο με δυσκολία έχουν σήμα τα κινητά , ανύπρακτη σχεδόν η δυνατότητα επικοινωνίας με ασύρματο ) , έλλειψη πεζόδρομου προκειμένου να περπατήσουν οι επιβάτες και να απεγκλωβιστούν , έλλειψη περίφραξης της γραμμής  , προβλήματα στο τροχαίο υλικό και στην γραμμή , αλλά και στα φωτοσήματα κτλπ

Κανείς δεν αναφέρθηκε στην εγκληματική απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να υπάρχει τα τελευταία 3 χρόνια μόνο ένας συνοδός στα αρτηριακά τρένα , ο οποίος σε μέρα αιχμής έχει την ευθύνη για 300 επιβάτες . 

Οι μηχανοδηγοί ακόμα περιμένουν να τους καλέσει η Υπηρεσία , για να δει αν είναι καλά στην υγεία τους .

Αυτό άλλωστε είναι και το success story των Ζηλιασκόπουλου - Ρετσινά .

Τα νούμερα πάνω απο τους ανθρώπους .

Εμείς ρωτάμε . 

Αν οι μηχανοδηγοί είχαν χτυπήσει ή αν η μέρα ήταν Κυριακή η Παρασκευή ή αν ήταν βράδυ και υπήρχαν 300 επιβάτες αντί για 120 , θα μπορούσε 1 συνάδελφος συνοδός  να διευθετήσει τους επιβάτες ;

Και πολλά άλλα αργότερα το βράδυ .....








3 σχόλια:

  1. Δυστυχώς αυτά είναι τα αποτελέσματα της στάσης που κρατά το σωματείο τα τελευταία χρόνια . Απαράδεκτο να μην καλούνται οι μηχανοδηγοί της 53 την ώρα που καλεί η διοίκηση να παρευρεθεί άλλου κλάδου προσωπικό .
    Δυστυχώς όλα αυτά γίνονται λίγες ώρες μετά την συνεδρίαση του ΣΤΑ στην Θεσσαλονίκη όπου η ηγεσία της ΠΕΠΕ δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί κάναμε κριτική και θεωρούμε ότι υποβαθμίζει το κλάδο .
    Αυτά είναι τα αποτελέσματα των ενεργειών της ηγεσίας του σωματείου που προτιμά πολλές φορές να είναι αρεστοί και πρόθυμοι παρά δυσάρεστοι .Με γνώμονα την στήριξη της κυβερνητικής πολιτικής και στο διαχρονικό δόγμα που υπηρετούν του «βάλτε πλάτη» .
    Αυτά είναι τα αποτελέσματα και το βάρος που καλείτε η ηγεσία της ΠΕΠΕ να σηκώσει όταν μονοί τους Πρόεδρος και Γραμματέας κάνουν συναντήσεις . Ας αναλάβουν τις εύθηνες και επιτέλους ας καταλάβουν έστω και τώρα αυτό που οι περισσότεροι συνάδελφοι καταλαβαίνουν και δεν παρευρίσκονται στις συνελεύσεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στον ανώνυμο συνάδελφο , που σχολιάζει επώνυμες απόψεις όπως αυτές του Χάρη Καραδήμα , θα πούμε το εξής .
    Άν θες μπορείς να γράψεις επώνυμα και θα δημοσιεύσουμε την όποια κριτική.
    Αν δεν θες , μπορείς να παραμείνεις ανώτερος , αλλά ανώνυμος (νομίζεις) .
    Πράγμα που μαρτυρά πολλά .

    Η διαχειριστική ομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παρακολουθωντας τις τελευταιες μερες τις εξελιξεις σχετικα την τροπη που εχει παρει το θεμα του εκτροχιασμου με τις αγελαδες και το τρενο στον ασωπο ,μου προκαλει πραγματικα απορια , πως λενε να παρουν μετρα για μεγαλυτερη ασφαλεια , μιας και οταν γινει κατι , μας λενε, ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ , ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΜΥΤΗ ,ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ , ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΟΥΜΕ , ΜΥΤΗ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΜΟΝΟ ,οταν δεν καλουν τους 2 μηχανοδηγους που εζησαν απο πρωτο χερι το ατυχημα που ειχε σαν συνεπεια τον εκτροχιασμο , και την ολιγοημερη ταλαιπωρια του επιβατικου κοινου μεχρι την απκατασταση του συμβαντος.καλεσαν μηχανοστασιαρχες,επικεφαλης μηχανοστασιων, διευθυνταδες,προισταμενους αμαξοστοιχιων,στρατηγους της ΕΛΛΑς,πυροσβεστικη ηγεσια ,αλλα οχι τους μηχανοδηγους ,που καθε μερα σχεδον περνανε απο εκεινο το σημειο 1 εως 2 φορες. τι φοβηθηκε ο κυριος Ζηλιασκοπουλος , μην ανοιξουν το στομα τους και αρχιζουν να εξιστορουν το ποσο επικινδυνα ειναι ?οτι δεν υπαρχει διαδρομος διαφυγης ?οτι δεν πιανουν παντου οι ασυρματοι ?οτι δεν πιανουν τα κινητα τηλεφωνα ?οτι ειναι ελλειπης η φαρμακευτικη καλυψη της αμαξοστοιχιας σε περιπτωση καποιου τραυματισμου?οτι ενα ατομο απο το προσωπικο κινησης ειναι φυσην αδυνατον να ελευξει και να καθοδηγησει με ασφαλεια 120 ατομα στην προκειμενη περιπτωση !εαν ηταν αλλη μερα το τρενο θα ειχε 300 ατομα !!!οτι εαν ηταν νυχτα , δεν θα βλεπανε καν να κατεβουν απο τρενο , οχι να περπατανε πανω στις γραμμες ,στο νυχτερινο τρενο 600 -601 , εχουν βαλει 2 ατομα απο το προσωπικο κινησης, εκριναν οτι ειναι αρκετα για 600 με 700 ατομα ,μιας και ειναι το τρενο το λαου , και ειναι παντα γεματο !!!!!!!οτι ολες οι αποφασεις για τις περικοπες που εχουν κανει στα τρενα , ειναι εις βαρος της ασφαλειας?οτι απο θαυμα δεν θρηνησαμε θυματα?χωρις να θελω να θιξω κανεναν απο ολους τους παραπανω , ας πει καποιος , ποιος απο ολους αυτους οταν εχει ταξιδεψει ,τον τελευταιο καιρο ,εστω και ανεπισημα ,χωρις να εχει την απαραιτητη αδεια ,να εχει βρεθει μπροστα στον θαλαμο μηχανοδηγησης για να δει απο που περναμε , πως περναμε , και ποσο επικινδυνα ειναι στον ορεινο τμημα της διαδρομηςΤΙΘΟΡΕΑ -ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ - ΔΟΜΟΚΟς ..κατα τα αλλα ομως φροντισατε να φιμωσετε τους μηχανοδηγους , και να βαλετε μπροστα αλλους που ξερατε οτι δεν θα ανοιγαν το στομα τους.ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ,αυτα ειναι τα μονα λογια που εχω να πω σαν επιλογο ,σε ολο το θεατρο του παραλογου που παιχτηκε αυτες τις μερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή