Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 14 Δεκεμβρίου 2014

Ολλανδική εταιρεία αναπτύσσει «πυροβόλα» laser σε τρένα!

Εκεί στην Ολλανδία δεν αστειεύονται καθόλου όταν πρόκειται να εξασφαλίσουν την ομαλή άφιξη ενός τραίνου στον προορισμό του. Όποιο φύλλο...τολμήσει να σταθεί εμπόδιο στην πορεία μια αμαξοστοιχίας θα εξαϋλωθεί από τις ακτίνες laser που αναπτύσσει ολλανδική εταιρεία.

Τα ενσωματωμένα laser δοκιμάζονται ως λύση για να καθαρίζει η διαδρομή ενός τραίνου υψηλής ταχύτητας από ενοχλητικά εμπόδια τα οποία είναι στην πλειοψηφία τους φύλλα δέντρων.


Κάθε Φθινόπωρο, τα πεσμένα φύλλα αποτελούν επικίνδυνο πρόβλημα για τους σιδηροδρόμους σε όλη την Ευρώπη και την Βόρεια Αμερική. Τα διερχόμενα τραίνα συνθλίβουν τα φύλλα, με τα απομεινάρια που παγιδεύονται στις ράγες να ελαττώνουν την πρόσφυση των τροχών στις ράγες, βάζοντας σε κίνδυνο την ασφαλή πορεία των τραίνων. Εκτός των άλλων εξαιτίας των φύλλων πρόβλημα δημιουργείται και στα συστήματα σηματοδότησης που προορίζονται για να προστατεύουν τα τραίνα από συγκρούσεις.Σύμφωνα με στοιχεία του σιδηροδρομικού δικτύου της Μ. Βρετανίας, τα φύλλα στις ράγες προκάλεσαν πάνω από 4,5 εκατομμύρια ώρες καθυστερήσεων στα δρομολόγια που διεξήχθησαν το 2013.

Τον περασμένο μήνα η Dutch Railways ξεκίνησε δοκιμές με βολές laser που εξαλείφουν τα φύλλα μια για πάντα από το διάβα του τραίνου. Τοποθετημένα στο εμπρόσθιο μέρος του τροχού, τα laser εξαϋλώνουν τα φυσικά εμπόδια καθώς το τραίνο συνεχίζει την πορεία του. Η χρησιμότητά τους είναι διπλή, καθώς στεγνώνουν τις ράγες, αποτρέποντας την συγκέντρωση νέων φύλλων.  Η πρώτη φορά που προτάθηκε η χρήση της εν λόγω τεχνολογίας ήταν το 1999 από μια βρετανική εταιρεία.

Η LaserThor ανέπτυξε laser, θερμοκρασίας 5000 βαθμών Κελσίου, που μπορεί να διαλύει φύλλα 25.000 φορές το δευτερόλεπτο. Το θέμα είναι ότι «αν και δούλεψε πολύ καλά στο εργαστήριο, όταν εφαρμόστηκε στα τραίνα οι κραδασμοί κατέστησαν δύσκολο για το laser να παραμείνει εστιασμένο στις γραμμές», δήλωσε εκπρόσωπος της Network Rail. Τελικά, η εταιρεία διαχείρισης του σιδηροδρομικού δικτύου της Μ. Βρετανίας επέλεξε την λύση εκτοξευτήρων νερού υψηλής πίεσης.

Πλέον η ολλανδική ομάδα που εργάζεται πάνω στην τεχνολογία εστιάζει και στην επίλυση του συγκεκριμένου προβλήματος, ενώ ενσωματώνει τεχνολογία που θα απενεργοποιεί το laser όταν θα «χάνει» τις ράγες.

Το πλεονέκτημα των lasers σε σχέση με τις υπάρχουσες τεχνολογίες της εκτόξευσης νερού και της εκτόξευσης ενός ειδικού gel, είναι ότι τα πρώτα δεν απαιτούν αναπλήρωση ανά τακτά διαστήματα, ενώ επίσης δεν φθείρουν τις ράγες σε σχέση με το νερό.  Αν αναρωτιέστε με ποιον τρόπο διασφαλίζεται αυτό, την απάντηση δίνει ο σύμβουλος του ολλανδικού πρότζεκτ και ιδρυτής της LaserThor, Malcolm Higgins: «το μήκος κύματος της ακτίνας laser είναι μόλις 1064 nm, κάτι που σημαίνει ότι το laser απορροφάται από φύλλα και οργανική ύλη, όχι όμως και από τις ράγες του σιδηροδρόμου».

http://www.pathfinder.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου