Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Οι θέσεις του Δικτύου Σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδας για τον προγραμματισμό δράσης του Σ.Σ.Β.Ε.


Πρώτιστο καθήκον των Σιδηροδρομικών της Βόρειας Ελλάδας πρέπει να είναι σήμερα η υπεράσπιση του Δημόσιου χαρακτήρα του Οργανισμού. Η διεύρυνση των δραστηριοτήτων τον Ο.Σ.Ε. σε μια εποχή που τα λιμανια» της  Θεσσαλονικης και Αλεξανδρούπολης αποκτούν διεθνές ενδιαφέρον για εμπορευματικές μεταφορές προς και από τα Βαλκάνια και την Κεντρνκή Ευρώπη πρέπει να είναι κεντρική στόχευση,


Από την άλλη είναι σαφές ότι σαν μέσο μεταφοράς ο σιδηροδρομος (καν εν μέσω κρίσης) αποτελεί την πλέον προσιτή επιλογή μετακίνησης των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων.

Η ισόρροπη περιφερειακή ανάπτυξη της Χώρας που όλοι  "ευαγγελίζονται" συνδέεται άρρηκτα με την ανάπτυξη και όχι με την συρρίκνωση  του Ο.Σ.Ε.

Σε κάθε περίπτωση κύρια ο σιδηρόδρομος μπορεί να υπηρετήσει τον Εθνικό Σχεδιασμό για την ανάπτυξη λόγω των πλεονεκτημάτων που συνδυάζει για την κοινωνία (προστασία περιβάλλοντος .εξοικονόμηση καυσίμων σε εθνικό επίπεδο, ασφάλεια, μαζικές επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές.

Για να υλοποιηθούν όμως τα παραπάνω είναι ανάγκη να διατηρηθεί όχι μόνο το υπάρχον προσωπικό αλλά να γίνουν άμεσα προσλήψεις έτσι ώστε να κρατήσουμε την τεχνογνωσία σε Ελληνικά χέρια (μόνιμο προσωπικό, μαθηιτες)

Οι εργασιακές σχέσεις που έχουν γίνει λάστιχο την τελευταία τετραετία πρέπει να επανέλθουν στην πρότερη κατάσταση. Το οκτάωρο κατ η πενθήμερη εργασία δεν μπορούν να παραβιάζονται την στιγμή που υπάρχουν 1,5 εκατοομμύρια άνεργοι, Τα εργασιακά δικαιώματα (όσα έχουν απομείνει) να τα διεκδικούμε  προσφεύγοντας και στην Επιθεώρηση Εργασίας (ΣΕΠΕ).

Η μισθολογική εξέλιξη των σιδηροδρομικών πρέπει να είναι αποτέλεσμα Συλλογικών συμβάσεων εργασίας και όχι Προεδρικών Διαταγμάτων. Η Ομοσπονδία είναι ανάγκη να συζητήσει και να πείσει τα Σωματεία μέλη της για να ακολουθήσουμε όλοι μαζί ανεξάρτητα από ειδικότητα μια συντετάγμενη πορεία για την επαναφορά των Σ.Σ.Ε.

Το εργατικό κίνημα στην Ελλάδα όποιος και νά βρίσκεται στην κυβέρνηοη έχει χρέος να προβάλλει την δική του πολιτική, απαλλαγμένο από τις κομματικές εξαρτήσεις.

1.            Για ένα ενιαίο Δημόσιο Σιδηρόδρομο
2.            Για Συνδικαλιστικό κίνημα που να υπηρετεί και να ακούει τον εργαζόμενο. (Αποφάσεις συνελεύσεων στους χώρους δουλειάς)

3.            Υπογραφή Σ.Σ.Ε.

4.            Κατοχύρωση ασφαλιστικών δικαιωμάτων Σύνταξη - Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη - Εφάπαξ

Αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάμε δεν πρέπει να έχουμε την ψευδαίσθηση ότι η συγκ«βέρνηση  (ΣAMAPA-BENIZEΛOY) μπορεί να απαντήσει θετικά στις διεκδικήσεις και απαιτήσεις μας.

Είναι εύκολη στις υποχωρήσεις και τα κελεύσματα της Τρόϊκας και Δ.Ν.Τ.                 ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΤΡΈΨΕΙ


Δ Ι ΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου