Η επιχείρηση αυτή ήταν διαφορετική από τις συνηθισμένες, καθώς η γέφυρα είναι μεταλλική, παλαιάς τεχνολογίας και οι μηχανικοί του εργοταξίου έπρεπε να εκτιμούν τη συμπεριφορά των υλικών και της σιδηροκατασκευής συνολικά, σε κάθε φάση της επιχείρησης. Η ιδιαιτερότητα της γέφυρας είναι ότι επειδή είχε κατασκευαστεί επιτόπου (με χιλιάδες ήλους) δεν μπορούσε να κοπεί σε κομμάτια, παρά μόνο να μεταφερθεί αυτούσια. Για την καθαίρεσή της χρειάστηκε να γίνει έρευνα στα αρχεία του ΟΣΕ στο Θριάσιο (να βρεθεί και να μελετηθεί ο φάκελος της κατασκευής της κλπ.)
Χρησιμοποιήθηκαν 25 μηχανήματα, κάποια ειδικού τύπου, όπως η πλατφόρμα μεταφοράς 18 αξόνων (καθένας από τους οποίους μπορεί να σηκώσει 33 τόνους). Στην επιχείρηση εργάστηκαν 65 άτομα, χωρίς να υπολογίζονται οι άνθρωποι της Λειτουργίας και της αστυνομίας (δηλ. συνολικά πάνω από 80 άτομα)
Η γέφυρα του Λαμπιρίου ήταν μία από τις 1000 περίπου γέφυρες που είχαν κατασκευάσει οι άνθρωποι του ΟΣΕ στην Πελοπόννησο, άνθρωποι με μεγάλη εξειδίκευση και εκπληκτικές γνώσεις στο αντικείμενό τουςΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου