Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Η Κίνα επενδύει στη σύνδεση Ελλάδας - Κεντρικής Ευρώπης

Πύλη εισόδου κινεζικών κεφαλαίων προς την Κεντρική Ευρώπη θα γίνει η Ελλάδα μέσω του σιδηροδρομικού της δικτύου, που ήδη έχει προσελκύσει σημαντικές συμφωνίες με την Cosco.Όπως επισήμανε χθες ο Κινέζος πρωθυπουργός Λι Κετσιάνγκ στο πλαίσιο επίσκεψής του στο Βελιγράδι, θα προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις που θα «κατευθυνθούν» στον εκσυγχρονισμό ολόκληρου του σιδηροδρομικού δικτύου που θα συνδέει την Ελλάδα με
την Κεντρική Ευρώπη.
Η συγκεκριμένη επένδυση ισχυροποιεί τη θέση της χώρας μας, η οποία μέσω του Πειραιά έχει γίνει η βασικός κόμβος σιδηροδρομικής μεταφοράς εμπορευμάτων και θα διευκολύνει σημαντικά στην επίτευξη και νέων συμφωνιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με διεθνείς εταιρείες, καθώς με τον εκσυγχρονισμό του δικτύου θα μπορούν να αναπτυχθούν υψηλότερες ταχύτητες μειώνοντας σημαντικά το κόστος μεταφοράς.
Με την υλοποίηση των κινεζικών επενδύσεων στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Κεντρικής Ευρώπης και τον εκσυγχρονισμό που ήδη προωθείται στο δίκτυο Αθήνα - Θεσσαλονίκη αναμένεται η Ελλάδα να μετατραπεί σε διαβαλκανικό κέντρο μεταφορών.
Ο Λι Κετσιάγκ μετά τη συμμετοχή του στη Σύνοδο Κορυφής της Κίνας και 16 χωρών της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης είχε συνομιλίες με τον πρωθυπουργό της Σερβίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς. Στην κοινή συνέντευξη Τύπου ανέφερε ότι η ανακατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου από το Βελιγράδι μέχρι τη Βουδαπέστη αποτελεί το πρώτο τμήμα του δικτύου ταχείας κυκλοφορίας που θα επεκταθεί μέχρι και την Ελλάδα.
«Στη Σύνοδο του Βελιγραδίου υπογράψαμε συμφωνία για την υλοποίηση του έργου ανακατασκευής του σιδηροδρομικού δικτύου προς τη Βουδαπέστη, όπου οι αμαξοστοιχίες θα κινούνται με 200 χιλιόμετρα την ώρα και τώρα το πρόγραμμα αυτό διευρύνεται με τη συμμετοχή της ΠΓΔΜ και της Ελλάδας. Οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι και τα λιμάνι του Πειραιά θα αποτελέσουν επίσης τμήμα της θαλάσσιας και χερσαίας ταχείας οδού διασύνδεσης της Κίνας με την Ευρώπη», ανέφερε ο Λι Κετσιάνγκ στη συνέντευξη Τύπου.
Ο Κινέζος πρωθυπουργός υπογράμμισε ότι «η σιδηροδρομική αυτή γραμμή θα αποτελέσει κύρια οδό διακίνησης εμπορευμάτων από και προς την Κίνα και θα αναβαθμίσει τις σχέσεις της με την Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ από την άλλη θα βοηθήσει στην ανάπτυξη των περιοχών απ΄ όπου διέρχεται».
Παράλληλα ανέφερε ότι σύντομα θα αρχίσουν οι διαδικασίες για τον σχεδιασμό του έργου με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και θα αναζητηθούν τρόποι χρηματοδότησης, ενώ συμπλήρωσε ότι η χώρα του είναι πρόθυμη να συμμετάσχει με κεφάλαια, όπως επίσης και στο τεχνικό τμήμα της κατασκευής. Επισήμανε δε ότι όλα θα γίνουν με βάση την ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Σημειώνεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε συνεργασία με την Cosco έχει ξεκινήσει δρομολόγια προς Κεντρική Ερυώπη μεταφέροντας εμπορεύματα «HUAWEI», «SONY» και «HP», ενώ σύντομα θα ξεκινήσει και τη μεταφορά προϊόντων της Cisco.
Το 2015 αναμένεται να διακινηθούν συνολικά 500 τρένα με μέσο όρο 31 containers ανά αμαξοστοιχία. Μέχρι στιγμής, έχουν δρομολογηθεί 61 αμαξοστοιχίες, με προορισμό την Ουγγαρία - Gyor, Budapest, τη Σλοβακία - Bratislava και την Τσεχία - Ceska Trebova, Pardubice.

Σημειώνεται ότι σήμερα η διαδρομή των αμαξοστοιχιών που ξεκινούν από τον Πειραιά, ανάλογα με τον προορισμό τους, είναι η ακόλουθη:

α) για Ουγγαρία (Gyor ή Budapest), με χρόνο διακίνησης μέχρι 3 ημέρες: διαδρομή Ικόνιο - Ειδομένη / Gevgelija (ΠΓΔΜ) - Tabanovci / Presevo (Σερβία) - Subotica / Kelebia (Ουγγαρία) - Gyor ή Budapest (Terminal BILK)
β) για Σλοβακία, με χρόνο διακίνησης μέχρι 3 ημέρες: διαδρομή Ικόνιο - Ειδομένη / Gevgelija (ΠΓΔΜ) - Tabanovci / Presevo (Σερβία) - Subotica / Kelebia (Ουγγαρία) - Szob / Sturovo (Σλοβακία) - Bratislava,
γ) για Τσεχία, με χρόνο διακίνησης μέχρι 3,5 ημέρες: διαδρομή Ικόνιο - Ειδομένη / Gevgelija (ΠΓΔΜ) ? Tabanovci / Presevo (Σερβία) - Subotica / Kelebia (Ουγγαρία) - Szob / Sturovo (Σλοβακία) - Kuty / Breslav (Τσεχία) - Ceska Trebova ή διαδρομή Ικόνιο - Ειδομένη / Gevgelija (ΠΓΔΜ) - Tabanovci / Presevo (Σερβία) - Subotica / Kelebia (Ουγγαρία) - Sopron (Ουγγαρία / Αυστρία) - Bernhardsthal (Αυστρία) / Breslav (Τσεχία) - Pardubice.

Της Μαρίας Μόσχου - imerisia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου