Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου 2014

Κάλεσμα ΣΦΣ Τρικάλων για δραστηριότητες στήριξης του τρενου

Κάλεσμα για δραστηριοποίηση των φορέων της δυτικής Θεσσαλίας για την ηλεκτροκίνηση και την διατήρηση του απευθείας δρομολογίου 884/885 για την Αθήνα.
 1. Μετά από μήνες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επανέλαβε το απευθείας δρομολόγιο 590/591 που συνδέει την περιοχή μας με την Θεσσαλονίκη και το οποίο εκτελείται πλέον από διπλή κλιματιζόμενη αυτοκινητάμαξα τύπου ΜΑΝ2000 προαστιακού τύπου. Ικανοποιήθηκε έτσι
ένα από τα αιτήματα που υπέβαλε εδώ και μήνες ο σύλλογός μας με τη συμπαράσταση τοπικών αυτοδιοικητικών φορέων προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Δυστυχώς δεν κατέστη ακόμα δυνατό να υπάρξει δεύτερο δρομολόγιο για την Θεσσαλονίκη, το οποίο θα μπορούσε πολύ εύκολα να γίνει με μία απλή επέκταση έως τον Παλαιοφάρσαλλο ενός υπάρχοντος ηλεκτροκίνητου προαστιακού δρομολογίου και συγκεκριμένα του 2599/3590 που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με την Λάρισα. Η επέκταση αυτή που δεν κοστίζει τίποτα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι αξιοπερίεργο γιατί δεν έχει υλοποιηθεί ακόμα, ώστε να υπάρχει δυνατότητα και απογευματινού δρομολογίου προς τη συμπρωτεύουσα.
 2. Επειδή τον τελευταίο καιρό πληθαίνουν οι φήμες περί κατάργησης του απευθείας δρομολογίου 884/885 που συνδέει την περιοχή μας με την Αθήνα, καλούμε όλους τους τοπικούς φορείς να είναι σε ετοιμότητα προκειμένου να υπάρξει αποτελεσματική αντίδραση σε τυχόν τέτοια δυσάρεστη και απευκταία εξέλιξη. Το συγκεκριμένο δρομολόγιο είναι άκρως χρήσιμο και εξυπηρετεί καθημερινά εκατοντάδες επιβάτες, εμφανίζει δε πληρότητες που συχνά υπερβαίνουν το 100%.
3. Μετά από προσπάθειες ετών το έργο της ηλεκτροκίνησης φαίνεται πως εισέρχεται επιτέλους σε τροχιά εκτέλεσης. Αντιπροσωπεία του συλλόγου μας είχε πρόσφατα συνάντηση με τον συντοπίτη υπουργό ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας κ. Κώστα Σκρέκα και του έθεσε το αίτημα, να υπάρξει μέριμνα ώστε η δημοπράτηση της ηλεκτροκίνησης να γίνει ταυτόχρονα για την ανατολική και τη δυτική Θεσσαλία, έτσι ώστε να μην υπάρξει κίνδυνος να ξεμείνει η δική μας περιοχή για άλλη μια φορά.
 Ο ΣΦΣΤ θα συνεχίσει τις προσπάθειές του ώστε να βελτιωθούν τα σιδηροδρομικά δρομολόγια της περιοχής μας και να πάρει ο σιδηρόδρομος τη θέση που του αρμόζει στη δυτική Θεσσαλία όπου το επιβατικό κοινό καθημερινά αποδεικνύει την αγάπη του για το συγκεκριμένο μεταφορικό μέσο. Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου