Λόγω της δεδομένης έλλειψης προσωπικού οδηγών λεωφορείου, δρομολόγια του Πάτρα-Κιάτο-Πάτρα έχουν αρχίσει κ πραγματοποιούνται απο το το ΚΤΕΛ που υπογράφει σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ... Την ίδια ώρα λεωφορεία σαν αυτό της φωτογραφίας δίπλα κυριολεκτικά σαπίζουν στα αμαξοστάσιο λόγω της έλλειψης προσωπικού!Εμείς ξανάρωτάμε τους υπεύθυνους του συνδικαλιστικού κινήματος στον σιδηρόδρομο
Τελικά συνάδελφοι ποια συνδικαλιστική τακτική οδηγεί στο κλείσιμο και στην παραχώρηση δραστηριοτήτων των σιδηροδρομικών εταιρειών;
Μήπως αυτή του βάλτε πλάτη που ακολουθεί το κίνημα χρόνια τώρα;
Γιατί φτάσαμε στο δια ταύτα και το μόνο που βλέπουμε καθημερινά ειναι να χάνονται συνεχώς δραστηριότητες.
Έτσι φυσικά προχωράει ποιο εύκολα κ η πολιτική ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που άλλωστε στοχεύει σε τέτοιες πρακτικές παραχώρησης έργου ..
Χωρίς προσλήψεις δεκαετίες τώρα , στο τέλος το μονο που θα μείνει θα ειναι τα γραφεία κ οι καρέκλες .....
Και το ιστορικό βάλτε πλάτη , που τελικά οδηγεί μαθηματικά στο κλείσιμο....
http://www.proastiakos.net/profiles/blog/show?id=3171399%3ABlogPost%3A104005&page=1#comments
ΑπάντησηΔιαγραφή