Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 14 Δεκεμβρίου 2014

Κυριαρχούν με 81,03% οι οδικές μεταφορές στην Ελλάδα. Στο 0,46% ο σιδηρόδρομος

Στην .....29η θέση στην ΕΕ σε όγκους μεταφοράς εμπορευμάτων μέσω σιδηροδρόμου,η Ελλάδα

Την κυριαρχία των οδικών μέσων στις εμπορευματικές μεταφορές της Ελλάδας καταδεικνύει η 3η Πανελλήνια Έρευνα για τα Logistics, η οποία παρουσιάστηκε, στην εκδήλωση, για τον εορτασμό των 20 χρόνων της Ελληνικής Εταιρείας Logistics. 


Της Βάσως Βεγιάζη

Σε αυτήν αναφέρεται ότι οι οδικές μεταφορές αποτελούν το κυρίαρχο μεταφορικό μέσο, έχοντας μερίδιο αγοράς 81,03%. Ακολουθούν οι θαλάσσιες μεταφορές με 18,5%, οι σιδηροδρομικές με 0,46% και οι αεροπορικές με 0,02%.

Σύμφωνα με την μελέτη, οι οδικές μεταφορές προτιμούνται, εξαιτίας της δυνατότητας κάλυψης μικρών αποστάσεων μεταξύ βασικών πόλεων, της γεωμορφολογίας της χώρας και της ευελιξίας – αξιοπιστίας που προσφέρουν.

Όσον αφορά τον στόλο οχημάτων, υπάρχουν 1,3 εκατ. Ι.Χ. φορτηγά (τα περισσότερα γηρασμένα και μικρού μεγέθους) και 36.500 Δ.Χ., έχοντας, ως χαρακτηριστικό, τον κατακερματισμό της αγοράς. Οι οδικές μεταφορές παρουσιάζουν σημαντικά περιθώρια βελτίωσης, δεδομένου ότι η απελευθέρωση των αδειών Δ.Χ. δεν έχει επιφέρει ακόμα τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Όσον αφορά τις σιδηροδρομικές μεταφορές, σύμφωνα με την 3η Πανελλήνια Έρευνα για τα Logistics, η Ελλάδα βρίσκεται στην 29η θέση στην ΕΕ, σε όγκους μεταφοράς εμπορευμάτων, μέσω σιδηροδρόμου.
Αν και το μερίδιο των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών ανέρχεται στο 0,46%, εντούτοις οι προοπτικές είναι θετικές, εξαιτίας:

-Της νέας υπηρεσίας  Cargo Shuttle (iCS) της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,

-Των συμφωνιών με κορυφαίες διεθνείς εταιρίες, για μεταφορά από Πειραιά, προς χώρες της Ν.Α. Ευρώπης,

-Της ανάπτυξης του Θριασίου Πεδίου και του πρώην στρατοπέδου Γκόνου,

-Την ολοκλήρωση των έργων τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης.

Αντίστοιχα, οι θαλάσσιες μεταφορές, με μερίδιο 18,5%, ευνοούνται από την γεωμορφολογία και την «παράδοση» της χώρας, τη διασύνδεση της ηπειρωτικής με  τη νησιωτική Ελλάδα και με όλες σχεδόν τις χώρες της ευρω-μεσογειακής λεκάνης.

Οι προοπτικές διαγράφονται θετικές, δεδομένης της έμφασης σε δραστηριότητες προστιθέμενης αξίας, της εκμετάλλευσης του Θριασίου πεδίου, τις προγραμματισμένες επενδύσεις, ύψους 230 εκατ. ευρώ, της Cosco στον Πειραιά και της ενίσχυσης της διαμετακομιστικής δραστηριότητας.

Στις θαλάσσιες μεταφορές, με στοιχεία του 2012, η Ελλάδα βρισκόταν στην 13η θέση σε 36 χώρες της Ευρώπης στις εμπορευματικές θαλάσσιες μεταφορές, με 90 εκατ. τόνους εμπορευμάτων.

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου