Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 31 Δεκεμβρίου 2014

Πολύ δύσκολες συνθήκες στην κυκλοφορία - Πτώση τάσης μεταξύ Χαλκίδας - Αφιδνών, υπεράνθρωπες προσπάθειες απο το προσωπικό

<Εικόνα απο τα Κιούρκα στις 1 τα μεσάνυχτα....
Μια πολύ δύσκολη μέρα η χτεσινή για τον σιδηρόδρομο. Η σφοδρή χιονοθύελα που πλήτει την χώρα μπορεί να προσέφερε όμορφες εικόνες αλλά παράλληλα δημιούργησε και πάρα πολύ σοβαρά προβλήματα (σε συνδυασμό με τις τραγικές ελλείψεις σε πολλούς τομείς ) με τους σιδηροδρομικούς να δίνουν τιτάνια μάχη για να τα ξεπεράσουν.Αναλυτικότερα απο τις 8.30 το βράδυ της Τρίτης, έχει πέσει η τάση στο δίκτυο μεταξύ Αφιδνών - Χαλκίδας, Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα 

συρμός Desiro με περίπου 40 επιβάτες να εγκλωβιστεί στην περιοχή της Χαράδρας για περίπου 2 ώρες, ενώ άλλος συρμός έμεινε στην Χαλκίδα.

Στο σημείο ( Χαράδρα)έσπευσε συρμός Railbus (που εκτελούσε δρομολόγια Προαστιακού) για να απεγκλωβίσει το ακινητοποιημένο τρένο, αλλά η ζεύξη ήταν αδύνατο να πραγματοποιηθεί. Παρά το ότι επικρατούσαν άσχημες καιρικές συνθήκες (σφοδρή χιονόπτωση )  το προσωπικό έλξης και κίνησης καταβάλοντας υπεράνθρωπες προσπάθειες μετεπιβίβασε τον κόσμο στα Railbus για να μεταβούν στον προορισμό τους.
Λόγω της κατάστασης αυτής υπήρξαν μεγάλες καθυστερήσεις και ακυρώσεις σε δρομολόγια του Προαστιακού προς Χαλκίδα και Περαιά.
Την ώρα αυτή (περασμένα μεσάνυχτα), 2 μηχανοδηγοί παραμένουν μέσα στο ακινητοποιημένο Desiro - σε συνθήκες ψύχους- αναμένοντας συρμό βοηθείας που θα τους απεγκλωβίσει απο το σημείο.
Η αιτία της πτώσης της τάσης δεν έχει ακόμα γίνει γνωστή, ωστόσο εμείς θυμίζουμε για άλλη μια φορά τα προβλήματα που είχε τονίσει το στέκι της έλξης για την υποστελέχωση κρίσιμων τομέων σε αυτές τις υπηρεσίες( Ρ/Ε κτλπ).
Είναι καιρός επίσης να παραδεχτεί και η ΔΙΚΑΜ ότι εφόσον υπάρχουν τέτοια προβλήματα , θα πρέπει να υπάρχουν εφεδρικά τρένα (Railbus) κ προσωπικό στην Οινόη(τουλάχιστο τις ώρες λειτουργίας των προάστιων).Αυτές είναι δικλίδες ασφαλείας για περιπτώσεις σαν την σημερινή . (με τις ακυρώσεις δρομολογίων επικράτησε κυριολεκτικά μπάχαλο σε όλη την γραμμή).
Την ίδια ώρα και επειδή η γραμμή έχει κλείσει ( και δεν λειτουργεί η Τ/Δ) τα εμπορικά περιμένουν στους αρχικούς σταθμούς.

Θα ενημερώσουμε για οτιδήποτε νεώτερο, η σκέψη όλων βρίσκεται στο προσωπικό που για άλλη μια φορά αποδεικνύει με την υπερπροσπάθεια του, τον επαγγελματισμό και την αυταπάρνηση του.
Είναι μια πραγματικά δύσκολη νύχτα....ενώ δεν ξεχνάμε και τα μηνύματα που λάβαμε απο πολλούς μηχανοδηγούς για την θέρμανση μέσα στις καμπίνες μηχανών. Το Λειανοκλάδι σήμερα εφοδίασε με αερόθερμα ουκ ολίγα τρένα.Οι συνάδελφοι μας στην τεχνική βάση - που και αυτοί καταβάλουν μεγάλες προσπάθειες με ελάχιστα εφόδια και μεγάλη έλλειψη προσωπικού- θα πρέπει να δουν το θέμα.(και είμαστε σίγουροι ότι θα το κάνουν).

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου