Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 16 Δεκεμβρίου 2014

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έβαλε στόχο τη διακίνηση 500 τρένων της Cosco για το 2015

Tη δρομολόγηση 500 τρένων της κινεζικής Cosco, σε ετήσια βάση το 2015, έβαλε στόχο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σήμερα, η σιδηροδρομική εταιρεία, κατά δήλωση στελεχών της, δρομολογεί 40 τρένα το μήνα για λογαριασμό της κινεζικής εταιρείας, μεταφέροντας προϊόντα, από τον Πειραιά (Ικόνιο), σε χώρες της κεντρικής Ευρώπης.

Τα φορτία που μεταφέρονται, μεταξύ άλλων, είναι των εταιρειών
Huawei, Sony και HP, ενώ ενέργειες γίνονται, προκειμένου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μπορέσει να ανταπεξέλθει σε πελάτες από την αυτοκινητοβιομηχανία.


Από την άλλη πλευρά, πρόβλημα αποτελεί η έλλειψη σε μηχανοδηγούς, αλλά και το διχοτομημένο σιδηροδρομικό δίκτυο, εάν και διεξάγονται ενέργειες, προκειμένου να δοθεί, έως τον Μάιο, ηλεκτροκίνηση από την Αθήνα έως την Τιθορέα.    

Η άνοδος του εμπορευματικού έργου δίνει αυτομάτως ώθηση στις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας, με αποτέλεσμα την επίτευξη κερδοφορίας περί του 1 εκατ. το 2014, με τα έσοδα, από τα εμπορεύματα, να προσεγγίζουν τα 18 – 20 εκατ. ευρώ, με αυξητική τάση.   

Εξασφαλίστηκαν οι άδειες διέλευσης προς την Κεντρική Ευρώπη

Όπως αναφέρουν στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η εταιρεία αρχίζει να δραστηριοποιείται με επιτυχία στον απαιτητικό τομέα της εξυπηρέτησης της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας, μέσω της Ελλάδας, συμβάλλοντας σημαντικά στη μετατροπή της χώρας, σε δυναμικό και σύγχρονο διαμετακομιστικό κέντρο – πύλη της ΝΑ Ευρώπης. Η αναβάθμιση των υποδομών και η κατασκευή νέων, έχουν συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών με τον σιδηρόδρομο.
Οι υπηρεσίες που παρέχει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν περιορίζονται μόνο σε μεταφορές εμπορευμάτων στην Ελλάδα.  Σε συνεργασία με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές σιδηροδρομικές επιχειρήσεις, είναι σε θέση να εξυπηρετήσει κάθε ανάγκη για μεταφορές εμπορευμάτων, προς και από τις χώρες της Ευρώπης, όπως επίσης προς και από τις χώρες της Εγγύς Ανατολής, αλλά και τις διαμετακομιστικές (transit) μεταφορές, μέσω της Ελλάδας.

Σε συνέχεια ολοκλήρωσης του έργου σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμένα Νέου Ικονίου με τον βασικό άξονα του δικτύου, καθώς και της παράδοσης της συγκεκριμένης γραμμής προς εκμετάλλευση, προχώρησαν, σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους, οι απαιτούμενες διαδικασίες για την εξασφάλιση της σιδηροδρομικής μεταφοράς UTI («Μονάδων Διατροπικών Μεταφορών») από τον λιμένα νέου Ικονίου προς την Κεντρική Ευρώπη.

Στην κατεύθυνση αυτή, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνέχισε τη συνεργασία με την εταιρεία PCT (Cosco), προκειμένου να εξασφαλιστεί η μαζική σιδηροδρομική μεταφορά containers, σε σταθερή βάση, με δρομολογημένες – τακτικές αμαξοστοιχίες, από τον λιμένα Νέου Ικονίου προς την Κεντρική Ευρώπη.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης μεταφοράς, ανέλαβε πρωτοβουλίες, σε συνεργασία με τις εμπλεκόμενες σιδηροδρομικές επιχειρήσεις, με σκοπό την εξασφάλιση τροχαίου υλικού, τήρηση δρομολογίων, ασφαλούς διακίνησης των μεταφορών, κ.λπ.

Ο χάρτης των δρομολογίων  

Στις 26 Απριλίου 2014, δρομολογήθηκε η πρώτη αμαξοστοιχία με containers από τον Λιμένα Νέου Ικονίου προς Ουγγαρία (Gyor).

Μέχρι στιγμής, (15.12.2014), έχουν δρομολογηθεί 61 αμαξοστοιχίες, με προορισμό την Ουγγαρία – Gyor, Budapest, την Σλοβακία – Bratislava και την Τσεχία – Ceska Trebova, Pardubice.
Τα φορτία που μεταφέρονται, μέχρι στιγμής, είναι των εταιρειών Huawei, Sony και HP, με μέσο όρο containers ανά αμαξοστοιχία 31 containers περίπου. Προβλέπεται να διακινούνται, άμεσα, τουλάχιστον 3 τρένα ανά εβδομάδα με συνεχώς αυξητική τάση.      

Η διαδρομή των αμαξοστοιχιών, ανάλογα με τον προορισμό τους, είναι η ακόλουθη:

α) για Ουγγαρία (Gyor ή Budapest), με χρόνο διακίνησης μέχρι 3 ημέρες: διαδρομή Ικόνιο – Ειδομένη / Gevgelija (ΠΓΔΜ) – Tabanovci / Presevo (Σερβία) – Subotica / Kelebia (Ουγγαρία) – Gyor ή Budapest (Terminal BILK),

β) για Σλοβακία, με χρόνο διακίνησης μέχρι 3 ημέρες: διαδρομή Ικόνιο – Ειδομένη / Gevgelija (ΠΓΔΜ) – Tabanovci / Presevo (Σερβία) – Subotica / Kelebia (Ουγγαρία) – Szob / Sturovo (Σλοβακία) – Bratislava,

γ) για Τσεχία, με χρόνο διακίνησης μέχρι 3,5 ημέρες:

διαδρομή Ικόνιο – Ειδομένη / Gevgelija (ΠΓΔΜ) – Tabanovci / Presevo (Σερβία) – Subotica / Kelebia (Ουγγαρία) – Szob / Sturovo (Σλοβακία) – Kuty / Breslav (Τσεχία) – Ceska Trebova ή

διαδρομή Ικόνιο – Ειδομένη / Gevgelija (ΠΓΔΜ) – Tabanovci / Presevo (Σερβία) – Subotica / Kelebia (Ουγγαρία) – Sopron (Ουγγαρία / Αυστρία) – Bernhardsthal (Αυστρία) / Breslav (Τσεχία) – Pardubice.

Επίσης, διακινήθηκαν ήδη τα πρώτα τρένα με έμφορτα containers από την Κεντρική Ευρώπη προς το Ικόνιο, δηλαδή τα τρένα αυτά διακινήθηκαν έμφορτα και προς τις δύο κατευθύνσεις.  

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου