Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Καταγγελία απο Εξέλιξη

Σε παραίτηση και άμεση διεξαγωγή συνελεύσεων για το μέλλον του κλάδου  καλεί την ηγεσία της ΠΕΠΕ η Εξέλιξη μετά και την τελευταία εγκύκλιο της ΔΙΚΑΜ 

Ολόκληρη η ανακοίνωση > 


Συνάδελφοι , συναδέλφισες

Η Εξέλιξη καταγγέλει την ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ηγεσία της ΠΕΠΕ με  αφορμή την τελευταία εγκύκλιο της ΔΙΚΑΜ την οποία καλούνται να λάβουν γνώση ενυπόγραφα όλοι οι μηχανοδηγοί και στην οποία ο θρασύτατος Διευθυντής Χρήστος Ρετσινάς καλεί το προσωπικό έλξης να τηρεί  τους κανονισμούς και τα όρια ταχυτήτων αλλά ακόμα και να μειώνει  την ταχύτητα όπου κρίνει για την αποφυγή συμβάντων . (Το μόνο που δεν μας είπε ο ΔΙΚΑΜ είναι να κορνάρουμε στις στροφές !)
Την ίδια ώρα που οι ταχύτητες στον Προαστιακό Αθηνών είναι
χαραγμένες στα 120 χλμ (αλλά οι δρομολογιακοί χρόνοι στα 160)  , την ώρα που η βραδυπορία των 140 χλμ παραμένει μεταξύ Δομοκού – Θεσσαλονίκης (χωρίς και πάλι να αλλάζουν οι δρομολογιακοί χρόνοι ) την ίδια ώρα που ο επικίνδυνος Ρετσινάς δεν έχει απαντήσει σε αναφορά της Εξέλιξης ( μέσω του Αντιπροέδρου της ΠΕΠΕ ) για το θέμα της διάσπασης στα εμπορικά  , την ίδια ακριβώς ώρα που οι μηχανοδηγοί εργάζονται εξαντλητικά δεκάωρα και σε ημέρες αναπαύσεων , ο συνταξιούχος Διευθυντής φοβούμενος τα αποτελέσματα των μνημονιακών πολιτικών που φανατικά υποστήριξε στον σιδηρόδρομο (φροντίζοντας πρώτα όμως  να διασφαλίσει το εφάπαξ του , παραιτούμενος  το 2010) , με μια κατάπτυστη εγκύκλιο μεταθέτει  τις ευθύνες στους μηχανοδηγούς. 

Τρέμει τα αποτελέσματα των επιλογών  του και για αυτό άλλωστε φρόντισε να μην κληθούν οι μηχανοδηγοί της 53  στην σύσκεψη για το συμβάν στον Ασωπό , γιατί ΤΡΕΜΕΙ την αλήθεια και τις επιπτώσεις των πράξεων του .

Eίναι λοιπόν βέβαιο ότι η εγκύκλιος αυτή δεν επανακυκλοφόρησε για την ασφάλεια της κυκλοφορίας και των επιβατών.
Αυτήν την εγγυάται  η επαγγελματική συνείδηση και εμπειρία των μηχανοδηγών .
Εκδόθηκε  για να καλύψουν τον εαυτό τους κάποιοι διευθυντές αν τυχόν συμβεί κάτι!

Καλούμε την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  άμεσα να συστήσει   επιτροπή με συμμετοχή του κλάδου έλξης για τον επαναπροσδιορισμό των δρομολογιακών χρόνων ,των ταχυτήτων  και απάντηση για το θέμα της διάσπασης στα εμπορικά.

Την ίδια όμως ακριβώς ώρα και η ηγεσία της ΠΕΠΕ  παρακολουθεί σαν απλός θεατής τα όσα συμβαίνουν (όπως κάνει εδώ κ 18 μήνες) και συζητά στο τελευταίο Διοικητικό Συμβούλιο επί 2 ώρες για το αν θα στείλει εξώδικο για την διάσπαση στα εμπορικά , με αποτέλεσμα να καταλήξει σε ένα που θα αναφέρει 100 προβλήματα για να μην λυθεί προφανώς κανένα.

ΔΑΚΕ κ ΠΑΣΚ ευθύνονται για  την συνεχή υποβάθμιση του κλάδου .

Στο τελευταίο ΣΤΑ , στο οποίο για 2η συνεχόμενη χρονιά δεν έγινε ψηφοφορία , φάνηκε ξεκάθαρα πλέον η συμπόρευση των 2 παρατάξεων.
Συμπόρευση που έχει εξαθλιώσει οικονομικά τους μηχανοδηγούς , συμπόρευση που δεν αποπνέει κανένα ίχνος ελπίδας και προοπτικής για το μέλλον αλλά και καμία διάθεση για αγωνιστική  ανατροπή της πολιτικής των μνημονίων.

Εμείς ,  τους καλούμε να ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ τώρα πριν γίνουν ακόμα ποιο επικίνδυνοι για τα συμφέροντα της έλξης και να οδηγήσουν ΑΜΕΣΑ το Σωματείο σε συνελεύσεις που θα αποφασίσουν για το μέλλον ΟΛΩΝ .


Ευχόμαστε σε όλους τους σιδηροδρομικούς Καλές Γιορτές και το ταχύτερο απαλλαγή από τις μνημονιακές πολιτικές που διέλυσαν τον τόπο μας .

1 σχόλιο:

  1. ο κυριος ΔΙΚΑΜ,μπορει να μας πει ποτε ανεβηκε τελευταια σε τρενο και παρευρισκοταν μπροστα στον θαλαμο μηχανοδηγησης για να διαπιστωση και απο μονος του σε πρωτο πλανο,οτι αυτος και το παρεακι του με τις αποφασεις που εχουν παρει,και παιρνουν συνεχως,εχουν φερει στο χειλος του γκρεμου και της καταστροφης τον σιδηροδρομο.τραγικο παραδειγμα,δεν υπαρχουν κλειδια για μηχανες και αυτοκινηταμαξες στον ΜΑΙ,παρακαλανε οι μηχανοσταχιαρχες οποιον ξερουν οτι εχει κλειδι,να το δωσει για να πανε τα τρενα δρομολογιο,οχι οτι υπαρχουν τρενα μην λεμε #*?*##? τωρα,ολα παρατημενα απο αμηχανιες καο ανταλακτικα της πλακας,μιας και φροντισαν να μην εχουν ουτε λαμπες για τα φωτα πορειας στις adtranz.φροντισαν να μην αφησουν και επαρκη αριθμο απο τους τεχνιτες,οποτε τι να λεμε τωρα,μαγοι και αγιοι βασιλιδες για να κανουν μαγικα δεν υπαρχουν στην σημερινη μας εποχη ,κοινως παμε κατα διαολου και με την βουλα πλεον!!!απο το επισιμο σαιτ της.πεπε δεν εχω ακουσει να γινεται κανας λογος για ολα αυτα τα ξεφτιλικια,ξερουν να μετρανε μονο τις μερες του ασωπου σαν μικρα παιδακια.ουτε φιξανε τον ξεφτιλισμο και την απαξιωση για ακομα μια φορα του κλαδου,οταν καλεσανε τους παντες για το συμβαν στον ασωπο,τους παντες επαναλμβανω,εκτος ΑΠΟ ΤΟΥς ΙΔΙΟΥς ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥς ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΤΡΕΝΟΥ,αλλα και εκει παλι εδειξε ο κλαδος ποσο μονιασμενος ειναι,αντι να να σηκωθουν απαντες οσοι εχουν σχεση με την πεπε,και να φυγουν μολις αντιλιφθηκαν το βρωμικο παιχνιδι του κ.Ζηλιασκοπολου,εκατσαν εκει,ηθελα να ηξερα τι συζητησανε,οταν ελειπαν οι βασικοι μαρτυρες της υποθεσης,οι ανθρωποι κλειδια,που θα ελεγαν το ποσο μπαχαλο εκανα αυτον τον οργανισμο ολοι αυτοι που εχουν εμπαθεια με τους μηχανοδηγους.καλες γιορτες και καλα χριστουγεννα σε ολους μας σαν επιλογο γραφω,και ενα μεγαλο ευχαριστω για την δωροεπιταγη των 200 ευρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή