Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Έως το Μάρτιο cargo δρομολόγια της TΡΑΙΝΟΣΕ, από Θες/νίκη, σε Σκόπια και Σόφια

Έως το Μάρτιο εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν εμπορευματικά σιδηροδρομικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από τη Θεσσαλονίκη, προς τα Σκόπια και τη Σόφια. Αυτό αποφασίστηκε κατά τη διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΟΛΘ ΑΕ, με τη συμμετοχή του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιου Ζηλιασκόπουλου, αλλά και εκπροσώπων
του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, της Ομοσπονδίας Ναυτικών Πρακτόρων Ελλάδος, του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης, του Συλλόγου Εκτελωνιστών Θεσσαλονίκης, του Συλλόγου Μεταφορέων Θεσσαλονίκης και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς και Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος.
Στη σύσκεψη, την οποία συγκάλεσε η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαβεβαίωσε ότι όλες οι προαπαιτούμενες ενέργειες για την καθιέρωση των δύο δρομολογίων (ημέρες, ώρες, τιμολογιακή πολιτική κ.λπ.) θα έχουν ολοκληρωθεί εντός του Ιανουαρίου, ώστε μέχρι το Μάρτιο και τα δύο να έχουν ξεκινήσει.
Μετά το τέλος της σύσκεψης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε Στυλιανός Αγγελούδης δήλωσε «η σιδηροδρομική μεταφορά φορτίων από και προς τα κρηπιδώματα της ΟΛΘ ΑΕ συνιστά ικανή και αναγκαία συνθήκη για την αναβάθμιση των υπηρεσιών που το λιμάνι προσφέρει στους πελάτες του, ενώ μπορεί να εξελιχθεί σε κίνηση – κλειδί για τη στρατηγική αναβάθμιση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.
Γι' αυτό, άλλωστε, η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ άσκησε όλη την πίεση και την επιρροή της για τη διευθέτηση ενός θέματος, που –όπως φάνηκε από τη σύσκεψη- «καίει» το σύνολο του εμπορικού κόσμου και των παραγόντων του κλάδου των μεταφορών».
Από την πλευρά του, ο κ. Ζηλιασκόπουλος δήλωσε ότι «τα νούμερα που μας παρουσίασε ο ΟΛΘ, βγαίνουν και μπορούν να στηρίξουν τη δρομολόγηση block trains για τη μεταφορά containers προς Σκόπια και Σόφια. Ανέλαβα την υποχρέωση, τον Ιανουάριο, να παρουσιάσω στο σχεδιασμό των δρομολογίων, αφού πρώτα διερευνηθούν τεχνικά θέματα, όπως και η τιμολογιακή πολιτική που θα μπορεί να ακολουθηθεί».
Πάντως, πέρα από Σκόπια και Σόφια, αρχικό ενδιαφέρον έχει εκδηλωθεί και για τη μεταφορά εμπορευμάτων, με τραίνο, από τη Θεσσαλονίκη προς Βελιγράδι και Βουκουρέστι.

Της Βάσως Βεγιάζη (το είδαμε στο metaforespress.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου