Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

H απίστευτη ιστορία ενός μεταταχθέντα μηχανοδηγού

Απο την μετάταξη , στην εφεδρεία και απο εκεί στην απόλυση ....
Όλα ξεκίνησαν για τον συνάδελφο μας ,  το 2011 όταν και αποφάσισε μετά απο 30 και χρόνια υπηρεσίας να μεταταχθεί σε άλλη υπηρεσία του Δημοσίου , αναζητώντας προφανώς  κάποια ηρεμία  , αφού η κατάργηση του ορίου ηλικίας
στην συνταξιοδότηση του κλάδου έλξης  το 2008 ( Νόμος Πετραλιά ) θα τον έβρισκε στα χειριστήρια στα βαθιά γεράματα....

Έτσι αποφάσισε να καταθέσει αίτηση μετάταξης , πιστεύοντας και τα όσα έλεγε ο Νόμος 3891/2010 (Νόμος Ρέππα ) ότι δηλαδή θα διατηρούσε στην νέα θέση του, τις τακτικές του αποδοχές . Το αίτημα έγινε δεκτό και ο συνάδελφος θα συνέχιζε την καριέρα του από το καλοκαίρι του 2011 σε κάποια άλλη δημόσια υπηρεσία με τον Νόμο 3891 όμως να αλλάζει (Βαλκάνια είναι εδώ )  και να προβλέπει ότι πλέον θα λαμβάνει τις αποδοχές της θέσης που μετατάχθηκε(Νόμος Ραγκούση) , με μείωση 40% περίπου. Ε τι  να κάνουμε φαντάστηκε ο συνάδελφος , Βαλκάνια είναι εδώ ....

Λογάριαζε όμως χωρίς τον ξενοδόχο . 

Το καλοκαίρι του  2012 το Ελληνικό Κράτος εφαρμόζει τον θεσμό της εφεδρείας και στέλνει τον συνάδελφο έφεδρο με τον μισθό του να μειώνεται κατά 30% επιπλέον. Του απέμενε περίπου ένας χρόνος για την συνταξιοδότηση , θα περάσει ο καιρός , θα βγούμε στην σύνταξη τουλάχιστο σκεφτόταν .

Πράγματι το καλοκαίρι  του 2013 , δυόμιση χρόνια μετά την μετάταξη του , καταθέτει τα χαρτιά του , τα οποία γίνονται δεκτά από τον φορέα που υπηρετούσε και έτσι συνταξιοδοτείται .

Θα έλεγε κανείς , εντάξει ρε παιδιά , έφυγε στην σύνταξη ο άνθρωπος .

Είπαμε . Βαλκάνια είναι εδώ η μεταρρύθμιση δουλεύει υπερωρίες.


Μετά απο 3 μήνες και αφού έχει εγκριθεί η αίτηση συνταξιοδότησης , τον ειδοποιούν ότι υπάρχει πρόβλημα στα ένσημα και ότι 24 μήνες περίπου στο ΙΚΑ που είχε την δεκαετία του 70 δεν αναγνωρίζονται (αφορούσαν κρατήσεις μόνο για περίθαλψη) και πως δεν μπορεί να συνταξιοδοτηθεί!

Θα περίμενε κανείς ότι άμεσα θα τον καλούσαν να επιστρέψει στην δουλειά του καθώς όπως αποδείχθηκε είχε βγει και λανθασμένα στην εφεδρεία ( δεν είχε 33 χρόνια ασφάλισης ).
Είπαμε Βαλκάνια είναι εδώ.

Με τις τελευταίες μεταρυθμίσεις η Υπηρεσία που δούλευε ο μεταταχθέντας  μηχανοδηγός έκλεισε , οι υπάλληλοι τέθηκαν σε διαθεσιμότητα - κινητικότητα και έτσι δεν μπορεί να βρεί τα χαρτιά που του ζητούν για να πιάσει πάλι δουλειά.

Και έτσι σήμερα και από πέρυσι το καλοκαίρι , παραμένει άνεργος και ψάχνει να βρεί άκρη με την γραφειοκρατία της ψωροκώσταινας.

Εμείς μεταφέραμε το πρόβλημα , μέσω του Αντιπροέδρου του Σωματείου και στην ΠΕΠΕ , η οποία όπως μάθαμε θα κάνει ενέργειες για να βοηθήσει τον ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ μας , έναν απο τους πλέον αγαπητούς μηχανοδηγούς.

3 σχόλια:

  1. Μία αφελή ίσως ερώτηση. Στον ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα χρόνια του ΙΚΑ αναγνωρίζονται και μισθολογικά. Οταν του αναγνώρισαν αυτά τα χρόνια που τώρα δεν του αναγνωρίζονται,δεν του ζήτησαν βιβλιάρια ενσήμων; Δεν είδε οτι δεν έχει αυτή την υπηρεσία που νόμιζε οτι είχε;Και επίσης πριν υποβάλλει παραίτηση δεν έκανε τον κόπο να κάνει μια καταμέτρηση να δει πόσα ένσημα έχει; Τα λέω γιατί τα ίδια αντιμετώπισαν και κάποιοι άλλοι μεταταγμένοι στην υπηρεσία που είμαι αλλά το φρόντισαν και δεν έπεσαν σε τέτοιο λούκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελλάς το μεγαλείο σου με ύπατη αρμοστία της τρόικας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Επιτέλους ας κάνουν και κάτι οι συνδικαλιστές για έναν συνάδελφο που τόσο ταλαιπωρήθηκε εκτός από το κανονίζουν ποια τρένα θα πάει ο καθένας τους μήπως και ξαναρχίσει να φαίνεται ότι πιάνουν τόπο τα 15+12.59=27.59€ που πληρώνουμε κάθε μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η λογική της δημοσιεύσης είναι η ανάδειξη του προβλήματος της διαχρονικής διάλυσης στο Ελληνικό Κράτος.
    Σε ποια άλλη χώρα , εργαζόμενοι μετράνε τα ένσημα , τρέχουν σε εργατολόγους για αυτό , συνταξιοδοτούνται και μετά τους ακυρώνουν την σύνταξη ...
    Αυτά όλα θα έπρεπε να είχαν λυθεί εδώ και δεκαετίες με την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των ασφαλιστικών ταμείων .
    Δεν μπορεί να δεχόμαστε ότι εμείς αποτελούμε έστω και το 1% της απαράδεκτης κατάστασης στην Οργάνωση των ασφαλιστικών ταμείων.

    Στον ανώνυμο συνάδελφο , λέμε ότι έχει ήδη ενημερωθεί η ΠΕΠΕ για το θέμα , απο τον Αντιπρόεδρο του Σωματείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή