Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 16 Μαρτίου 2017

Έτοιμη τέλος καλοκαιριού η νέα γραμμή μέχρι Λειανοκλάδι!

Έχει ολοκληρωθεί η σύνδεση και χτες έγινε το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο! Αλλάζει η πορεία του Ελληνικού Σιδηροδρόμου με την ολοκλήρωση του έργου!

Χθες Τέταρτη και σήμερα Πέμπτη 16 Μαρτίου, το κλιμάκιο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, σε συνεχεία της επίσκεψης του σε έργα της ΕΡΓΟΣΕ, ξεναγήθηκε στα εργοτάξια του τμήματος «Τιθορέα-Δομοκός» της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων  που κατασκευάζει η εταιρία.


Την Τέταρτη έγινε δοκιμαστικό δρομολόγιο και επιθεώρηση του έργου από την Τιθορέα μέχρι το Λιανοκλάδι με εργοταξιακό Railbus, όπου το ευρωπαϊκό κλιμάκιο είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει την ολοκλήρωση των έργων επιδομής και υποδομής καθώς και την πρόοδο της εγκατάστασης ηλεκτροκίνησης που ολοκληρώνεται το Μάιο.

Το τμήμα Τιθορέα - Λιανοκλάδι παραδίδεται προς χρήση το καλοκαίρι, κάτι που σημαίνει πως η διαδρομή Αθήνα-Τιθορέα-Λιανοκλάδι θα είναι πλήρως ηλεκτροκινούμενη.

Σήμερα Πέμπτη το κλιμάκιο της ΕτΕΠ ξεναγήθηκε στο τμήμα Λιανοκλάδι - Δομοκός, όπου και εκεί οι εργασίες προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς και θα είναι έτοιμο μέχρι το Μάρτιο  του  2018.

Tο έργο χρηματοδοτείται από τον μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connecting Europe Facility-CEF) 2014-2020.

Με το πέρας της επίσκεψης του κλιμακίου ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Θάνος Βούρδας δήλωσε πως : « Είχαμε την ευκαιρία να ξεναγήσουμε το κλιμάκιο της ΕτΕΠ στο έργο που αλλάζει τις σιδηροδρομικές συγκοινωνίες της χώρας και που τα τελευταία 2 χρόνια μπήκε, ουσιαστικά, στις ράγες της ολοκλήρωσης. Το καλοκαίρι θα παραδοθεί ένα μεγάλο τμήμα του, από την Τιθορέα μέχρι το Λιανοκλάδι και μέχρι τον Μάρτιο του 2018 θα παραδοθεί ολόκληρο προς χρήση. Έτσι ο πολίτης θα ταξιδεύει από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες, με ασφάλεια και σεβασμό στο περιβάλλον»

See more at: http://www.ergose.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου