Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 13 Μαρτίου 2017

Σιδηροδρομικοί Αχαΐας: Καθυστερεί η εργολαβία του προαστιακού της γραμμής Πάτρας – Κάτω Αχαΐας

Καθυστερήσεις στα έργα του προαστικού της γραμμής Πάτρας – Κάτω Αχαΐας, διαπιστώνουν οι Σιδηροδρομικοί Αχαΐας, οι οποίοι καλούν την διοίκηση του ΟΣΕ να παρέμβει, ώστε να ολοκληρωθεί το έργο. Σε ανακοίνωση τους αναφέρουν τα εξής:


«Σε συνεδρίαση του παραρτήματος του ΣΣΠ Αχαΐας, εκτιμήσαμε την κατάσταση της εργολαβίας  για την επαναλειτουργία της γραμμής Πάτρα-Κάτω Αχαΐας.  Ένα έργο που θα ικανοποιήσει τις ανάγκες του λαού της Δυτικής Αχαΐας που έχει δικαίωμα σε ασφαλή, γρήγορη και φτηνή μετακίνηση.

Μετά την επίσκεψη στο χώρο εργασιών και την ενημέρωση που είχαμε διαπιστώσαμε ότι:

•Υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στη δημοπράτηση των  ΑΣΙΔ (αυτόματοι μηχανισμοί ισόπεδων διαβάσεων) η οποία έπρεπε να είχε γίνει το Σεπτέμβριο του 2016 και δεν έχει γίνει ακόμα. Καθώς δεν έχει ξεκινήσει η ανακαίνιση των ΙΔ με νέα συστήματα όπως προβλέπονται από τη μελέτη  (τύπου S trail).

•Παρόλο που τα έργα έχουν ξεκινήσει εδώ και 6 μήνες εκτός από τις στάσεις  και μερικούς στρωτήρες  - που αλλάχθηκαν  κατά τη βούληση του εργολάβου χωρίς να λαμβάνει υπόψη του τις υποδείξεις της επίβλεψης και της διευθύνουσας υπηρεσίας  -  όλες οι υπόλοιπες  σιδηροδρομικές εργασίες  δεν  έχουν αρχίσει καν.

Καλούμε, τη διοίκηση του ΟΣΕ και τους υπευθύνους να σταματήσουν  την αυθαιρεσία του εργολάβου και να τον υποχρεώσουν να ακολουθήσει άμεσα τις εντολές των Υπηρεσιών του ΟΣΕ και όχι να φροντίζουν να τον ανταμείβουν με  πανωπροίκια, δίνοντάς του χιλιάδες ευρώ για την  εργασία καθαρισμού της γραμμής από τα χόρτα.

Και ενώ ο ΟΣΕ έχει λεφτά για τους εργολάβους, αρνείται να καταβάλει τη μείωση του πέραν του 25% στους μισθούς μας, που είναι απόφαση του ΣΤΕ και την τακτοποίηση-ένταξη των συναδέλφων στη δευτεροβάθμια, με την  καταβολή των  αναδρομικών από τον Ιούλιο του 2016.

Η κατάσταση και η εικόνα που παρουσιάζει σήμερα ο σιδηρόδρομος συνολικά και οι 3 εταιρείες (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΤΥ), είναι τα αποτελέσματα των πολιτικών,  τόσο της σημερινής κυβέρνησης,  όσο και των προηγούμενων, προκειμένου να ιδιωτικοποιήσουν και να ξεπουλήσουν  - όλοι μαζί -  απαξίωσαν,  εγκατέλειψαν,  έκλεισαν  τα περιφερειακά δίκτυα και έδιωξαν χιλιάδες εργαζόμενους.

Εφαρμόζουν  σήμερα, ότι τους επιβάλλεται. Επιχειρούν την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου μέσα από προγράμματα, συνταξιούχους, συνεργαζόμενους με μπλοκάκι και ημετέρους εργολάβους.

Ούτε λέξη για αλλαγή πολιτικής , για σύγκρουση με τις πολιτικές των μονοπωλίων, για φιλολαϊκό τρόπο ανάπτυξης και λειτουργίας το σιδηροδρόμων, για προσλήψεις εργαζομένων με σταθερή δουλειά και πλήρη ασφαλιστικά δικαιώματα.

Εμείς θα παρακολουθούμε τις εργασίες που γίνονται στον Προαστιακό Πάτρα-Κ. Αχαΐα και μαζί με το σωματείο ΣΣΠ θα παρεμβαίνουμε, ώστε να δοθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται το έργο στους κατοίκους της Δυτικής Αχαΐας που το έχουν ανάγκη.»


The best.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου