Στις αρχές Φεβρουαρίου ανώτατα στελέχη των ελληνικών σιδηροδρομικών εταιρειών μετέβησαν στις Βρυξέλλες για συναντήσεις με φορείς της ευρωπαϊκής σιδηροδρομικής αγοράς.
Οι Έλληνες αξιωματούχοι είχαν συναντήσεις, μεταξύ άλλων, με την Κοινότητα των Ευρωπαϊκών Σιδηρόδρομων (CER), του Shift 2 Rail και της
Ευρωπαϊκής Ένωσης Βιομηχανιών Σιδηροδρόμου (UNIFE).
Σε κάποια από την συνάντηση, ξένος αναφώνησε: «Επιτέλους, είχαμε να συναντήσουμε διοικήσεις ελληνικών σιδηροδρομικών εταιρειών από το… 2001!».
Η ελληνική αντιπροσωπεία «πάγωσε». Ωστόσο, αυτή δεν ήταν η μοναδική είδηση. Ορισμένα από τα στελέχη της ελληνικής αντιπροσωπείας είχαν συναντήσεις με υπηρεσίες της ΕΕ για το γνωστό ζήτημα των κρατικών ενισχύσεων σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ.
Μάλιστα, συναντήθηκαν και με τους Ιταλούς της FS, το οποίο φαίνεται ότι δεν ήταν τυχαίο. «Ήρθατε στην Ελλάδα για να μείνετε ή να φύγετε; Όχι, θα μείνουμε και θα επενδύσουμε», τους απάντησαν.
metaforespress.gr
Δικό μας σχόλιο....
Κατά τα λοιπά κάποιοι προσπαθούσαν να μας πείσουν τα τελευταία χρόνια ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε εδραιωθεί στην Διεθνή Κοινότητα
Το success story μάλλον αφορούσε εσωτερική υπόθεση για όσους προσπαθούσαν να κάνουν το άσπρο-μαύρο.
Και φυσικά όλο αυτό το διάστημα που κανείς δεν πήγαινε στις Βρυξέλλες, χάθηκε η ευκαιρία να συζητηθεί το θέμα για τις δήθεν Κρατικές ενισχύσεις και τα χρέη των 700 εκ Ευρώ της περιόδου 2007-2009, που οδήγησαν στην ιδιωτικοποίηση της εταιρείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου