Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 28 Μαρτίου 2017

Ακατανόητη κ επιθετική προς την έλξη ενέργεια της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Πραγματικά ακατανόητη κ τουλάχιστο επιθετική είναι η χτεσινή ενέργεια της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ της ΔΙΚΑΜ για την αιφνιδιαστική έκδοση εγκυκλίου για τις εφεδρείες - ελιγμούς. Αντί η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ασχοληθεί με τα ουσιαστικά προβλήματα της εταιρειας που
πηγάζουν από την πολιτικη ίδιωτικοποιησης της που εχει σαν συνεπεια την σοβαρή έλλειψη προσωπικού αλλα και  την απαράδεκτη  κατάσταση της υποδομής ,το τελευταίο διάστημα έχει καταπιαστει με μια σχεδόν εμμονικη αναψηλαφιση των βαρδιών ελιγμών κ εφεδρείας.
Η  αρχή έγινε με την τιμωρητική απόφαση για αυτους-τους ελάχιστους πλεον- που εργάζονται σε ελιγμούς και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφάσισε να τους δίνει ρεπό τα Σάββατο κύριακά και τις αργίες , λες και δεν θα εργαστεί στη θέση τους κάποιος άλλος. 

Βαρδιών ελιγμών κ εφεδρείας που έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο στα Κεντρικά μηχανοστάσια και έχουν σχεδόν εξαφανιστεί στην περιφέρεια, αφού στην Δράμα ,στον Βόλο,  στην Πάτρα , στο Κιάτο λόγω της έλλειψης προσωπικού  δεν υπάρχουν υπηρεσιες εφεδρείας , ούτε ελιγμών, ενώ στη Λάρισα υπάρχει μόνο μια πρωινή εφεδρεία !
Είναι ενδεικτικό ότι στο ΜΘ πρόσφατα καταργήθηκαν βάρδιες ελιγμών κ προστεθηκαν στις ουρές τρένων,  ενώ υπάρχουν μόνο 5 αντί για 6 εφεδρείες , ενώ στο ΜΑΙ μετά την πρωινή βαρδια, οι μηχανοστασιαρχες ψάχνουν μηχανοδηγούς για ελιγμούς !
Την ίδια ώρα στην Αλεξανδρούπολη οι μηχανοδηγοί πλέον δεν συμπληρώνουν πεντάδα για αγώνα μπάσκετ (μόνο 4 έχουν μείνει), στην Δράμα οι συνάδελφοι εργάζονται με αυταπαρνηση για να καλύψουν τα κενά της, στο ΜΘ οι μηχανοδηγοί ταλαιπωρούνται στα δεκάωρα κ βαλε για να βγουν 2 εμπορικά για Ειδομένη -λόγω του αίσχους με την αποκατάσταση της γέφυρας του Γαλικου- στην Λάρισα περνούν 1 ρεπό στις 10 μέρες,  οι συνάδελφοι στο Βόλο ετοιμάζονται και για τα τουριστικά του Πήλίου ενώ σε Λιανοκλάδι και ΜΑΙ η υπερεργασία βαράει κόκκινο. 
Τα ίδια σε Πάτρα κ Κιάτο , Πύργο κ Διακοφτό.
Ακόμα χειρότερα η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ η ΔΙΚΑΜ δείχνουν να μην γνωρίζουν τι συμβαίνει στην έλξη,  μετα απο 12 μηνες παρουσιας στην εταιρεια , αφού στην εγκύκλιο που κυκλοφόρησε  η ΔΙΚΑΜ επισημαίνει  ότι ο χρόνος που κάνει καποιος σαν επιβάτης , δεν λαμβάνεται υπόψη ως χρόνος μηχανοδήγησης(!!!!) , πράγμα που ίσχυε κ σημερα. Όπως μας έλεγε κάποιος είτε είναι άσχετοι , είτε έχουν λανθασμένη πληροφοριοδοτηση. 
Φυσικά  η Διοικηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  για τις κανονιστικές διαδικασίες αναφορικά με την στελέχωση μηχανών για ελιγμούς, δεν τόλμησε να βγάλει εγκυκλιο , γιατί γνωρίζει ότι εξαναγκάζει καθημερινά το προσωπικό σε παραβίαση τους.
Για άλλη μια φορά λοιπόν  ,άλλη μια  Διοίκηση προσπαθεί να δικαιολογήσει  την εγκληματική πολιτική της υποστελεχωσης στον κλάδο έλξης , με ενέργειες τουλάχιστο ακατανόητες έως εράσιτεχνικες που προκαλούν θυμηδια κ θυμό  στους μηχανοδηγούς. 
Είναι πραγματικά αξια απορίας κ μονο η πρόταση να καταγραφεί σε δελτίο έλξης την κινητήρια μονάδα με την οποία κάνει ελιγμούς ο μηχανοδηγός , την ώρα που αλλάζει κ  6-7 τέτοιες στην βάρδια του κ να καταγραφεί κ τις κινήσεις που κάνει. 
Οι δικαιολογίες που ακούσαμε για όλα αυτά ,  για καταμέτρηση ωρών για την χρέωση της ....ΕΕΣΣΤΥ επίσης προκαλούν οργή - τουλάχιστο. 
Την ώρα πού η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναγκάζει το προσωπικό σε εξοντωτική υπερεργασια (κατά δήλωση της ίδιας της Διοίκησης ), την ιδια ακριβως ωρα, ψάχνει να βγάλει ξύγκι από την μύγα θα λέγαμε απλά κ λαϊκά. 
Επιχειρεί δηλαδή να γλυτώσει δηλαδη 1-2 υπηρεσίες , για να καλύψει - τι αραγε- το αύξημενο εμπορικό έργο το τελευταίο διάστημα .
Ας κοιτάξουν οι ιθύνοντες να πιεσουν για την αποκατάσταση της γέφυρας στον Γαλλικό,  ας προσπάθησουν να φέρουν το ρεύμα στην Αθήνα το συντομότερο, ας τρέξουν για την μαθητεία των βοηθών άμεσα  κ ας αφήσουν τις εμμονές με τις εφεδρείες κ τους ελιγμούς .
Γιατί τελικά μπορεί κ εμεις οι μηχανοδηγοί να τους θυμίσουμε  ότι χάρη στο φιλότιμο μας, και ΜΟΝΟ σημερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ λειτουργεί με αυτά τα δρομολόγια. 
Δεν το λέμε εμείς,  το αποδεικνύουν τα 900 ρεπό που πλήρωσε στους μηχανοδηγούς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το Φεβρουάριο κ τα άλλα 100-150 που τους οφείλει μόνο για αυτό το μήνα. 

Τα υπόλοιπα είναι απλά άνευ ουσίας διαπιστώσεις.
Όπως άνευ ουσίας είναι κ οι ελάχιστες καταργήσεις δρομολογίων για το Πάσχα.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

2 σχόλια:

  1. Περιμένω-με να δω αντίδραση.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ < Ο ΙΤΑΛΟΣ > ΟΣΟ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΗΣ - ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΕΞΕΙΣ ΛΟΓΟΥ ΠΑΣΧΑ- ΤΟΣΟ ΘΑ ΣΥΡΡΙΚΝΏΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.ΜΕΤΑ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ,ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΟΤΑΝ ΣΥΝΑΝΤΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ. ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή