Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

Σιδηρόδρομος: Δημοπρατείται η Σήραγγα Σεπολίων με 109εκ.ευρώ

Ένα σιδηροδρομικό έργο αίτημα του Δήμου Αθηναίων για δεκαετίες έρχεται να υλοποιήσει η ΕΡΓΟΣΕ. Σύμφωνα με πληροφορίες που έρχονται να επιβεβαιώσουν προηγούμενο ρεπορτάζ του
ypodomes.com μέχρι τις αρχές καλοκαιριού θα δούμε να δημοπρατείται η περίφημη "Σήραγγα Σεπολίων" που αφορά για το έργο υπογειοποίησης με τετραπλή σιδηροδρομική γραμμή του τμήματος Αθήνα-3 Γέφυρες .

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές  πρόκειται για ένα έργο ώριμο, το οποίο έχει ολοκληρωμένες μελέτες και περιβαλλοντική αδειοδότηση, αλλά μέχρι πρόσφατα δεν είχε χρηματοδότηση η οποία όπως όλα δείχνουν κλείδωσε. H χρηματοδότηση του έργου θα προέλθει από το Ευρωπαϊκο χρηματοδοτικό εργαλείο Connecting Europe Facility(CEF) το γνωστό ¨Συνδέοντας την Ευρώπη" την Τρίτη 7 Φεβρουαρίου, της κατασκευής του νέου τετραπλού υπόγειου σιδηροδρομικού διαδρόμου στην περιοχή των Σεπολίων.

Το έργο όπως μαθαίνει είπε το ypodomes.com θα προκηρυχθεί ως τον Ιούνιο με προϋπολογισμό 109εκ.ευρώ. Πρόκειται για ακόμα ένα  έργο που θα λάβει έγκριση για ένταξη στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα λόγω ωριμότητας και λόγω της θέσης του στον αστικό ιστό και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει. Να θυμίσουμε ότι μέσω CEF χρηματοδοτούνται και κατασκευάζονται σήμερα τα 2 μεγαλύτερα σιδηροδρομικά έργα της χώρας, η ολοκλήρωση του Τιθορέα-Δομοκός και η υποδομή στο Ροροδάφνη-Ψαθόπυργος.

Με την υπογειοποίηση του τμήματος αυτού στην υποβαθμισμένη περιοχή των Σεπολίων η περιοχή θα σταματήσει να διχοτομείται και στη θέση των γραμμών θα υπάρξουν πάρκα, ποδηλατόδρομοι και μία γενικότερη ανάπλαση της περιοχής. Το συγκεκριμένο έργο αποτελούσε αίτημα των κατοίκων της περιοχής και της σιδηροδρομικής οικογενείας εδώ και μια δεκαπενταετία.

Το σύνολο του έργου είναι 2,36χλμ εκ των οποίων τα 1.440 μέτρα θα είναι πλήρως υπογειοποιημένα ενώ τα υπόλοιπα θα είναι η άνοδος προς την επιφάνεια. Πρόκειται για έργο που πρέπει να εκτελεστεί με χειρουργική ακρίβεια γιατί στη διαδρομή του συναντά τον κεντρικό αγωγό της ΕΥΔΑΠ και περνά πάνω από τη σήραγγα της Γραμμής 2 του Μετρό της Αθήνας  Το έργο θα αλλάξει την εικόνα της περιοχής θα την αναβαθμίσει, θα σταματήσει η λειτουργία των ισόπεδων διαβάσεων, ενώ τα τρένα είτε υπεραστικά, είτε προαστιακά θα κινούνται με ταχύτητα και ασφάλεια.

ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ
Αξίζει να σημειώσουμε πως ο ΟΣΕ έχει επίσης ξεκινήσει τις μελέτες υπογειοποίησης για το τμήμα Ρουφ-Αθήνα μήκους Η υπογειοποίηση του τμήματος από την Πέτρου Ράλλη μέχρι και την Λένορμαν ουσιαστικά ολοκληρώνει την πρόταση υπογειοποίησης που υπήρχε από παλιά και την ενεργοποιεί ξανά. Θα ξεκινά αμέσως μετά το σταθμό ΡΟΥΦ, θα περιλαμβάνει την κατασκευή ενός νέου υπόγειου  σταθμού με την ονομασία ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ που θα συνδέεται με τον ομώνυμο σταθμό της γραμμής 3 του Μετρό.

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως μέρος της σήραγγας του ΟΣΕ θα περνά πάνω από την υφιστάμενη σήραγγα του Μετρό στην περιοχή του Κεραμεικού. Η γραμμή θα γίνεται επιφανειακή φτάνοντας στον ΣΣ Αθήνας.

Μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί η συγκοινωνιακή προμελέτη χάραξης και η προμελέτη παράπλευρου οδικού δικτύου για το τμήμα Ρούφ-είσοδος Σ.Σ.Αθηνών η προκαταρτική μελέτη τεχνικού, η υδραυλική προκαταρτική μελέτη, η προκαταρκτική μελέτη αποκατάστασης κυκλοφορίας κατά την διάρκεια κατασκευής του έργου στον σιδηροδρομικό διάδρομο από την έξοδο του Σ.Σ. Πειραιά (Χ.Θ. 1+488) έως την είσοδο του Σ.Σ Αθηνών (X.Θ 9+700 και η γεωλογική έκθεση.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου