Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Το ακριβές κείμενο της ομιλίας Σαμαρά στο Ζάπειο (3) με την αναφορά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ


.....>
Για να σας το πω απλά, όχι ξανά μείωση μισθών, όχι νέοι φόροι και όχι νέα οριζόντια περικοπή στις συντάξεις, εφ’ όσον κάνουμε ένα πράγμα που έπρεπε να είχαμε κάνει από την αρχή: Να μειώσουμε τις απίστευτες σπατάλες του κράτους.

Αυτό θα κάνουμε!


Για να το πω ακόμα πιο απλά: υπάρχουν οι δυνάμεις του λαϊκισμού, που κόβουν μισθούς και συντάξεις, αλλά δεν αγγίζουν τις σπατάλες του κράτους. Τέτοια είναι η περίπτωση του ΠΑΣΟΚ.

Εμείς από την άλλη πλευρά, θα κόψουμε σπατάλες, για να προστατέψουμε – κι όπου μπορούμε να αποκαταστήσουμε – μισθούς και συντάξεις.

Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά μας με το ΠΑΣΟΚ.



* Αλλά το χτύπημα της σπατάλης θα το προχωρήσουμε πολύ περισσότερο: Δραστηριότητες του δημοσίου, ή ζημιογόνων ΔΕΚΟ που επιβαρύνουν πολύ το φορολογούμενο, ενώ προσφέρουν μικρό ή ελάχιστο δημόσιο όφελος, θα δοθούν άμεσα για ιδιωτικοποίηση.

Δεν γίνεται να κόβονται συντάξεις, όταν συνεχίζεται η σπατάλη σε ΔΕΚΟ που παράγουν περισσότερα ελλείμματα παρά δημόσιο όφελος. Άλλωστε, μόνον έτσι θα σωθούν τελικά θέσεις εργασίας.


Τρένα και αστικές συγκοινωνίες παράγουν έλλειμμα πάνω από 1,5 δισεκατομμύριο το χρόνο! Θέλω η Ελλάδα να έχει τα καλύτερα τραίνα. Θέλω να έχει τις καλύτερες αστικές συγκοινωνίες. Αλλά με τέτοια ελλείμματα δεν γίνεται δουλειά. Κόμπος που δεν λύνεται κόβεται.


Ασφαλώς τα δίκτυα και οι υποδομές θα μείνουν στα χέρια του δημοσίου. Αλλά η λειτουργία τους μπορεί να ιδιωτικοποιηθεί, όπως συμβαίνει παντού στον κόσμο. Μιλάω για το σιδηροδρομικό έργο, δηλαδή για τη μετακίνηση επιβατών και εμπορευμάτων. Ήδη άλλωστε, από την αρχή του χρόνου, έχει απελευθερωθεί στην Ευρώπη η αγορά των σιδηροδρόμων. Κι αν δεν φροντίσουμε να ιδιωτικοποιήσουμε τώρα την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύντομα μπορεί να απαξιωθεί.


Κι ακόμα, ένα μέρος από την περιουσία του ΟΣΕ μπορεί να αξιοποιηθεί. Ώστε να φέρει επενδύσεις, θέσεις εργασίας και Ανάπτυξη.


Η Ελλάδα μπορεί να γίνει διεθνές διαμετακομιστικό κέντρο. Οι επενδύσεις στους σιδηροδρόμους είναι εργαλείο ανάπτυξης και για τα λιμάνια και για την προώθηση των εξαγωγών.


Έτσι θα μειωθεί δραστικά και το έλλειμμα του ΟΣΕ, τουλάχιστον στο μισό. Ενώ αν αναδιαρθρώσουμε τις υπόλοιπες συγκοινωνίες θα εξαλείψουμε και τα δικά τους ελλείμματα.


Ό,τι μπορεί να ιδιωτικοποιηθεί, θα ιδιωτικοποιηθεί. Και πολλοί εκφράζουν ενδιαφέρον σήμερα. Γάλλοι, Ρώσοι, Κινέζοι και άλλοι.


Κι ό,τι έλλειμμα μπορεί να κοπεί από ζημιογόνες ΔΕΚΟ θα κοπεί.


Για να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση πρέπει να αλλάξει η διάρθρωση ορισμένων ΔΕΚΟ. Άλλες να διαχωριστούν σε διαφορετικές εταιρίες, κι αλλού θυγατρικές να συνενωθούν. Μόνον έτσι θα σωθούν θέσεις εργασίας.


Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσουμε τέτοια ελλείμματα, όταν κόβονται συντάξεις που τις έχουν πληρώσει οι δικαιούχοι κι όταν κόβονται μισθοί που είναι ήδη άδικα πετσοκομμένοι. 


Μετά την 6η Μαΐου τέρμα όλα αυτά…



3 σχόλια:

  1. Αληθευει ότι στο Ζάπειο ήταν και μηχανοδηγοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά, πάλι αδιάβαστοι (ανημέρωτοι) οι Πολέμιοι της Τραινοσέ! δεν διαβάζουν "το στέκι της Έλξης" για ενημέρωση!!!. Ο Νίκος ο Κιουτσούκης τους τα είπε ξεκάθαρα! μάλον δεν τα .......παίρνουν! ή δεν θέλουν να ξέρουν ότι έγιναν βήματα προόδου και η Τραινοσέ παρουσιάζει θετικό πρόσημο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή