Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Η τροπολογία για την επιστροφή των μεταταχθέντων και αποσπάσεις (προσωπικό έλξης) στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Το στέκι παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και ενημερώνει ΑΜΕΣΑ τους σιδηροδρομικούς.
Προσωρινές αποσπάσεις 30 συναδέλφων μέχρι την αποκρατικοποίηση περιλαμβάνει η τροπολογία που κατατέθηκε πριν απο λίγο στην Ελληνική Βουλή και δημοσιεύει πρώτο το στέκι της έλξης για την ενημέρωση των συναδέλφων μας.Το Υπουργείο Υποδομών κάνει για άλλη  μια φορά λόγο για εθελοντική υπερεργασία στον κλάδο έλξης και παραδέχεται ότι υπάρχουν 163 κενές Οργανικές θέσεις.
Η απόσπαση των 30 μπορεί να γίνει όπως αναφέρεται απο
οποιαδήποτε υπηρεσία του Δημοσίου, ή Ο.Τ.Α ή Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου.

Η μισθοδοσία τους θα βαρύνει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Δυστυχώς η αναφορά σε προσωρινές αποσπάσεις  θεωρούμε ότι θα λειτουργήσει αποτρεπτικά (ίσως το ενδιαφέρον να είναι περιορισμένο) ενώ πληροφορίες μας λένε ότι και η Αξιωματική Αντιπολίτευση θα δηλώσει παρών , διαμαρτυρόμενη τόσο για τις "αποσπάσεις" και την προσωρινότητα του μέτρου, ζητώντας πλήρη ένταξη με συγκροτημένα δικαιώματα όσο και για την αναφορά στην αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Φυσικά με αυτήν την θέση της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις , οι αποσπάσεις μπορεί αργότερα να μετατραπούν σε πλήρη ένταξη και η αποκρατικοποίηση να σταματήσει.Αυτό φυσικά μπορεί να βοηθήσει  στην σκέψη όσους θέλουν να εργαστούν σε ένα απο τα πλέον ενδιαφέροντα επαγγέλματα !

Το στέκι της Έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου