Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Και τώρα σιωπή. Ένα καλό μάθημα για τους παπαγάλους και τους εργοδοτικούς συνδικαλιστές

Σιωπή.Εκκωφαντική σιωπή.Τελικά είναι μεγάλο πράγμα να καταρίπτονται οι μύθοι ο ένας μετά τον άλλο στον μικρόκοσμό μας,την σιδηροδρομική κοινότητα. Χτες,υλοποιήθηκε άλλος ένας όρος της συμφωνίας του Σωματείου μας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι μηχανοδηγοί 
και οι βοηθοί πληρώθηκαν το bonus των 800 Ευρώ,που αποτελούσε και το οικονομικό κομμάτι της.

Όπως διαπίστωσαν φυσικά οι συνάδελφοι, παρά την φιλολογία των τελευταίων μηνών, οι ελιγμοί ήταν στην θέση τους, όσοι εργάζονται σε βάρδιες ελιγμών έλαβαν το bonus,όπως και όσοι εργάζονται πενθήμερο. Στα Κεντρικά μηχανοστάσια η καταμέτρηση επιβεβαίωσε την καθημερινή εργασία,ενώ στην περιφέρεια με μοναδική εξαίρεση το μηχανοστάσιο στο Λειανοκλάδι, οι απώλειες ήταν οι αναμενόμενες. 
Είναι ιστορικά η πρώτη φορά,που μηχανοδηγοί πληρώνονται μέσω συμφωνίας που σύναψε το Σωματείο μας.
Ωστόσο είναι η πολλοστή φορά που οι προφήτες της καταστροφής διαψεύδονται πανηγυρικά.
Τόνοι λάσπης έχουν χυθεί απο το 2015 σε  βάρος του σημερινού Προεδρείου.

Ας θυμηθούμε τι ακούσαμε εδώ και 3 χρόνια


  • Μετά τις εκλογές του 2015. Είμαστε 6,είναι 5(ενοώντας την +ΣυνΕξέλιξη),εμείς κάνουμε "κουμάντο".
  • Κουμάντο στην έλξη,κάνει ο Χρήστος.(Ο συνταξιούχος,ο ηθικός αυτουργός της διάλυσης ενός κλάδου,που δεν συμφωνούσαν μαζί του σε όσα έκανε σε βάρος των μηχανοδηγών,αλλά τελικά κατέληξε μάρτυρας υπέρ των πράσινων και μπλέ  συνδικαλιστών που έκαναν αγωγές γιατί ....αδικήθηκαν στις προαγωγές.).
  • Είναι άπειροι,θα μας καταστρέψουν, τα χειρότερα έρχονται (Μετά την συγκρότηση σε Προεδρείο).
  • Και ποιος θα μας διασφαλίσει αν γίνει η  ιδιωτικοποίηση,τα "παιδάκια"; (Πρόβλεψη στην συμφωνία των ΥΓΟΣ,το Δεκέμβρη του 2015, για 285 θέσεις εργασίας μηχανοδηγών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και για όσο αυτή επιδοτείται,285 ΜΟΝΟ για τα άγονα δρομολόγια!).
  •  Καλά,τυχαίο ήταν, η τύχη του πρωτάρη. Με τα εργασιακά,τα ασφαλιστικά μας δικαιώματα τι γίνεται; Θα μας πάνε όλους στο ΙΚΑ! (Πρόβλεψη στην συμφωνία των ΥΓΟΣ,τον Δεκέμβρη του 2015,ότι οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ,διατηρούν τα ίδια εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα,όσο αυτή επιδοτείται!)
  • Καλά όλα αυτά,αλλά τα περίφημα ιδιωτικά ΙΕΚ που θα μοιράζουν σαν μαρούλια τις άδειες μηχανοδήγησης,είναι έτοιμα να ανοίξουν.Ποιος θα τους εμποδίσει,τα "παιδάκια" ;( Ίδρυση Σιδηροδρομικής Ακαδημίας  ΟΣΕ - Οκτώβριος 2016, εκπόνηση προγραμμάτων εκπαίδευσης και πιστοποίησης με την συμμετοχή του Σωματείου μας, επαγγελματική κατοχύρωση).
  • Πια ΙΕΚ,πλάκα κάναμε (Λέγανε).Δεν θα λυθεί ποτέ το θέμα της εξομοίωσης ΑΕΙ-ΤΕΙ,εκεί να τους δω. (Λύθηκε,εκκρεμούσε απο το 2013).
  • Με το νέο ενιαίο μισθολόγιο,θα χάσουμε 50%. (Δεν χάσαμε τίποτα,είδαμε και αυξήσεις).
  • Ναι αλλά η Κυριακή θα πληρώνεται με 60%. (Το ένα ψέμμα πίσω απο το άλλο,εκείνη την περίοδο)
  • Δεν θα λυθεί ποτέ το θέμα των μετακινήσεων στην Πάτρα (Λύθηκε,εκκρεμότητα απο το 2011)
  • Tώρα που ανέλαβαν τα "παιδάκια", να δείτε εσείς στην Δράμα τι θα πάθετε.Δεν μας ψηφίσατε κιόλας. (Αίσθημα ασφάλειας 3 χρόνια τώρα στο προσωπικό έλξης,για όλους τους μηχανοδηγούς, μετά απο πολλά χρόνια καθημερινής ανασφάλειας).
  • Καλά πως αυξήθηκε η μετακίνηση απο τα 28 στα 40 Ευρώ; (Ρε μπας και είναι εκείνο το δεκάρικο της επόμενης μέρας που έγραφε κάποτε το στέκι;)
  • Θα κοπεί το εξοδολόγιο στους συναδέλφους στην Τρίπολη. (Διπλασιάστηκε,καλοκαίρι 2016)
  • Αυτοί είναι εργοδοτικοί! Σιγά μην αντισταθούν στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (13 μέρες επαναλαμβανόμενων κινητοποιήσεων,καλοκαίρι 2016).
  • Δεν θα γίνει το νέο Οργανόγραμμα,πιος ο λόγος να γίνει, ας το κάνουν οι ...Ιταλοί! (Έγινε).
  • Ο κλάδος θα καταστραφεί στο νέο Οργανόγραμμα,τα "παιδάκια" δεν ξέρουν,θα υποστούμε μεγάλη καταστροφή (Αυξήθηκαν οι θέσεις ευθύνης για τους μηχανοδηγούς,ήρθε το αυτοδιοίκητο μετά απο δεκαετίες αιτημάτων που δεν έβρισκαν ανταπόκριση).
  • Σιγά μην επιστρέψει ο θεσμός των ΜΕΚ. (Επέστρεψε).
  • Δεν θα γίνουν τοποθετήσεις σε έδρες. (Έγιναν,λύθηκε εκκρεμότητα απο το 2013).
  • Το Οργανόγραμμα αλλάζει-καταργούνται Διευθύνσεις,μεγάλη ήττα για την έλξη (ΔΑΚΕ-Νοέμβρης 2017 - Ακόμα περιμένουμε να μάθουμε ποιος ήταν ο πληροφοριοδότης).
  • Το χιλιάρικο που κερδίσαμε στις μεγάλες κινητοποιήσεις για την ΣΣΕ και ενάντια στην πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με την ιδιωτικοποίηση δεν θα δοθεί ποτέ. (Δόθηκε).
  • Δεν θα πληρωθούν οι δικαστικές αποφάσεις.Δεν ξέρουν τα "παιδάκια".(Προχωράνε όλες και πληρώνονται κανονικά)
  • Καλά ποιος θα ασχοληθεί με τα συνταξιοδοτικά σας; Οι νέοι; Αυτοί είναι "παιδάκια" (Επίσημη επίσκεψη ΠΕΠΕ στο ΤΑΠ-ΟΤΕ,πρώτο το Σωματείο των μηχανοδηγών με ανακοίνωση του, αναφέρεται στις θετικές εξελίξεις για το ύψος των συντάξεων).
  • Σιγά μωρέ,που θα θέλετε και εφάπαξ. (Σημαντικές αυξήσεις με τον Νόμο Κατρούγκαλου-αποκατάσταση αδικιών σε βάρος μηχανοδηγών-συμμετοχή της ΠΕΠΕ σε ένσταση συναδέλφων)
  • Τα "παιδάκια" μας πάνε στο Βεργίνα,πισωγύρισμα για την έλξη. Τέλος το Capsis στην Θεσσαλονίκη. (Τελικά,μέχρι σήμερα εκεί είμαστε).
  • Δεν θα γυρίσουν οι μεταταχθέντες,τα "παιδάκια" δεν ξέρουν,εμείς ξέραμε. (Γύρισαν,θα μείνουν και επιστρέφουν και άλλοι).
  • Δεν θα υπογράψουμε ποτέ ΣΣΕ,δεν αφήνουν οι Ιταλοί. (Τελικά υπογράψαμε και πήραμε και αυξήσεις).
  • Καλά,όντως ίσχυε η προσαύξηση για την 6η μέρα! (Δίκιο είχε ο Άσωτος).
  • Θα δουλέψουν οι νέες εταιρείες και θα δείτε (Δεκέμβριος 2015-ΑΣΚΕ) Τα "παιδάκια" μας οδηγούν στην καταστροφή,οι συνταξιούχοι θα πιστοποιηθούν.(ΔΕΝ πιστοποιήθηκαν, τελικά οι εταιρείες ζήτησαν να δούν το Σωματείο,όταν η Ομοσπονδία παρακαλούσε να τις δει).
  • Δεν θα ολοκληρωθούν τα έργα,ποιος μωρέ θα πάει να τα πεί στον Υπουργό τα προβλήματα.>Τώρα που ολοκληρώθηκαν,βλέπουμε κάποια προβλήματα.>Έχει και σκόνη το Καλίδρομο, που μας πάνε τα "παιδάκια". (Ακόμα γελάνε οι μηχανοδηγοί).
  • ΡΕ,φοβερό το έργο!Ας κάνουμε ένα εντυπωσιακό αφιέρωμα στο Καλίδρομο,μιας και χάρη στην συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκπαιδευτήκαμε για πρώτη φορά μετά απο 12 χρόνια σε τούνελ. (Απο ποιον έλλειψε η ντροπή,άλλωστε).
  • Έχασαν τους πολιτικούς τους φίλους τα ¨παιδάκια",κανείς δεν μας υπολογίζει. (Πάλι συνάντηση με τον Υπουργό η ΠΕΠΕ;)
  • Είναι ανίκανοι,δεν μας ξέρει κανείς στην Ευρώπη. (Για πρώτη φορά ο Πρόεδρος της ALE στέλνει προσωπική επιστολή για την κατάσταση του Δικτύου στην χώρα αλλά και για τους συνταξιούχους μηχανοδηγούς.Για πρώτη φορά μετά το ατύχημα στο Άδενδρο,Σωματεία απο όλη την Ευρώπη με γραπτές τους επιστολές συμπαραστέκονται στους Έλληνες συναδέλφους και ζητούν την λήψη μέτρων απο την Ελληνική Πολιτεία- Απόλυτα πετυχημένη διοργάνωση του συνεδρίου της ALE στην Αθήνα,με την συμμετοχή σύσσωμης της πολιτικής ηγεσίας)
  • Θα μας πάρουν πίσω τα χιλιόμετρα απο την ΣΣΕ του 2014. Ποιος θα λύσει το πρόβλημα αυτό μωρέ,τα "παιδάκια";( Αλήθεια, πόσα τέτοια προβλήματα,κληρονόμησε και ΈΛΥΣΕ η ΠΕΠΕ...)
  • Καλά όλα αυτά, αλλά με την προσφυγή στο Υπουργείο Εργασίας καταστρέψατε τον κλάδο,μας οδηγείτε στον γκρεμό,είστε επικίνδυνοι ! (Λέγανε). Δεν πρόκειται να υπογράψετε τίποτα,δεν θα σας αφήσουν,ποιοι νομίζετε ότι είστε τελικά. Θέλετε και υπογραφές.;Συνέλθετε!
  • Στην συμφωνία όσοι εργάζονται πενθήμερο, δεν θά πάρουν bonus.(Πήραν κανονικά).
  • Εδώ είναι έλξη. Ρεπό όποτε θέλει η Υπηρεσία! Και μην μιλάτε και πολύ γιατί όποτε θέλουν σας καλούν και άμα δεν έρθετε,θα δείτε. (ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ σε αυτήν την λογική,που καλιεργούσαν οι πραγματικά "εργοδοτικοί" συνδικαλιστές,με την προσφυγή στην Τριμερή του Υπουργείου Εργασίας)
  • Υπογραφή Συμφωνίας ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ 15 Δεκεμβρίου 2017. (Τελικά,υπόγραψαν,ρε τους μπαγάσες).
  • Ναι αλλά Δώρο Χριστουγέννων,δεν θα πάρουμε>Τελικά θα πάρουμε,αλλά θα είναι μικρό,τα "παιδάκια" δεν ξέρουν μωρέ,ακόμα μαθαίνουν>Ρε πως έγινε και πήραμε τέτοιο Δώρο;
  •  Oι ελιγμοί καταργούνται. Τα δώσατε όλα! (27 Φλεβάρη. Οι ελιγμοί δεν καταργήθηκαν).
  • Θα ακυρώσουμε την συμφωνία.Σιγά μην πληρωθεί το bonus (27 Φλεβάρη,πληρώθηκε).
  • Μόλις γίνει η ιδιωτικοποίηση να δείτε τι θα πάθουμε,όπου θέλουν θα μας πηγαίνουν,όσο θέλουν θα δουλεύουμε. (Έδρα είναι το μηχανοστάσιο,μέγιστος ημερήσιος χρόνος μηχανοδήγησης 5 ώρες και 30 λεπτά με διάλλειμα μισής ώρας).
  • Θα παρέμβει η ΓΣΕΕ,σιγά μην τους αφήσουμε έτσι,ακούς εκεί να αποδείξουν ότι επί δεκαετίες σας είχαμε κορόιδα! (Αυτήν την ώρα μαθαίνουμε περιμένει κάποιος,τρώγοντας σοκολάτες).
  • Δεν θα εκπαιδευτούν ποτέ οι βοηθοί. (Ξεκινάει τις επόμενες μέρες η μαθητεία).
  • Δεν θα γίνουν προσλήψεις (Και τώρα που στην απόφαση του ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις 23 Γενάρη,βάλανε όριο τα 29 έτη,για τους πρώτους 60,τι κάνουμε;)
  • Καλά αυτοί λέγανε διαφάνεια,αλλά το παρακάνανε!(Ανάρτηση δευτερευουσών στο ΜΘ,μετά απο χρόνια).
  • Πάντως,τώρα που έχουμε εκλογές,άμα ενωθούμε "τους έχουμε". Να τελειώνουμε με αυτούς που υπέγραψαν την συμφωνία και μας εξέθεσαν στους μηχανοδηγούς.Άνετα είμαστε πρώτοι. (ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΒΑΖΕΤΕ;).
  • Όχι και στοίχημα! Είναι και χοντρός! Αυτό που το πας! 
To στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 



1 σχόλιο:

  1. Παραγωγικοτατοι οι πέντε.Εξι θα ειναι ακομα καλύτερα εφτά θα ειναι υπέροχα.Γιατί οι τωρινοι έξι μονο τροχοπέδη αποτελουσαν για τους μηχανοδηγους.Όπως τοτε που τους έλεγαν ελάτε να συζητήσουμε και να υπογράψουμε τις ωρες μηχανοδηγησης κι αυτοι έβρισκαν δικαιολογιες για να μην πανε.Με γνώμονα την ζημια στους 5 κι οχι το συμφέρον των εργαζομένων.Και πολλα αλλα φυσικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή