Πολλά τα σχόλια σήμερα για την οριστική παράδοση της νέας γραμμής στην κυκλοφορία. Μηχανοδηγοί με 35 χρόνια δουλειάς, 35 χρόνια διελεύσεις απο τον ορεινό όγκο κάθε μέρα,σε κλίμα ικανοποίησης αλλά και βαθιάς συγκίνησης,έβλεπαν να δίνετε οριστικό τέλος σε μια διαδρομή που
γαλούχησε γενιές και γενιές σιδηροδρομικών. Κάποιοι δεν πίστευαν ποτέ ότι θα έβλεπαν το έργο να ολοκληρώνεται. 26 συναπτά χρόνια καθημερινά άκουγαν για το Καλίδρομο και Καλίδρομο δεν έβλεπαν!
Η διαδρομή στον ορεινό όγκο,αποτελούσε και το σήμα κατατεθέν του Ελληνικού Σιδηροδρόμου αλλά και το γλυκό βάσανο για τους επαγγελματίες σιδηροδρομικούς,καθώς η διαδρομή πάντα σε αποζημίωνε με την φυσική της ομορφιά!
113 χρόνια ιστορίας
Απο πάππου σε πατέρα και σε γιό,σιδηροδρομικοί έχουν να διηγούνται εμπειρίες και ταξίδια,να θυμούνται την εναλλαγή των εποχών και το μαγευτικό τοπίο της διαδρομής απο την Τιθορέα μέχρι το Λειανοκλάδι. Σταθμοί που σε προηγούμενες δεκαετίες λειτουργούσαν ως πόστα, κτίρια που φιλοξένησαν οικογένειες σιδηροδρομικών όταν ο..Καρβουνιάρης έκανε ατελείωτες ώρες για να καλύψει την διαδρομή.
Έχουμε να θυμόμαστε την γέφυρα της Παπαδιάς και του Γοργοποτάμου, την σήραγγα του Μπράλλου και πόσα ακόμα..
Υποχρέωση του σιδηροδρομικού κόσμου, η γραμμή να αξιοποιηθεί για τουριστικούς και όχι μόνο σκοπούς,να μην αφήσουμε επ ουδενί να εγκαταλειφθεί αυτή η μοναδική διαδρομή!
Λιανοκλάδι, στο 2018....
Οι συνάδελφοι αλλά και οι συμπολίτες μας, απο το Λειανοκλάδι,μόνο ικανοποιημένοι μπορούν να αισθάνονται γιατί μετά απο δεκαετίες η πόλη απέκτησε ένα σύχρονο Ευρωπαικό σταθμό,με υποδομές αντάξιες Δυτικών πόλεων.
Έργα που καρκινοβατούσαν μέσα σε 3 χρόνια ολοκληρώθηκαν και με την παράδοση της ηλεκτροκίνησης,είναι σίγουρο ότι η κίνηση με τον σιδηρόδρομο θα αυξηθεί κατακόρυφα κατοχυρώνοντας και τον ρόλο του τοπικού μηχανοστασίου,ενάντια στις Κασάνδρες που καλιεργούσαν κλίμα τρομοκρατίας στους μηχανοδηγούς.
Το Λιανοκλάδι έχει παρελθόν,παρόν και μέλλον!
Μόνο που όλοι πλέον αντιλαμβάνονται (και ιδιαίτερα οι μηχανοδηγοί) -όσοι θέλουν να καταλάβουν βεβαίως- ότι το πρόσφατο παρελθόν έκανε ότι μπορούσε για να μην έρθει το μέλλον,γιατί πολύ απλά το φοβόταν,όπως φοβάται κάθε παρωχημένο μυαλό την οποιαδήποτε αλλαγή!
Το Καλίδρομο
Χωρίς προβλήματα διεξάγονται σήμερα τα δρομολόγια απο την μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στα Βαλκάνια.
Τα δήθεν τεράστια προβλήματα για την...σκόνη, τα πήρε ο αέρας και μαζί τους γραφικούς (και μη) που ξέχασαν ότι και στα Τέμπη, κυκλοφορούσε ένα Rail Bus για κάποιες μέρες για να "καθαρίσει" η σήραγγα.
Οι διελεύσεις των εμπορικών για 1 εβδομάδα "έκαναν την δουλειά" και σήμερα όλα κυλούν ομαλά,ενώ επικοινωνίες υπάρχουν σε όλο το μήκος της γραμμής και εντός της σήραγγας.
Οι γραφικοί ακόμα ψάχνουν την σκούπα,σχολίαζε συνάδελφος και δεν είχε άδικο.
Οι ημερομηνίες που τηρήθηκαν για πρώτη φορά μετά απο δεκαετίες!
Για πρώτη φορά μετά απο δεκαετίες,οι ημερομηνίες για την παράδοση ενός έργου τηρήθηκαν. Αν γυρίζαμε πίσω στο 2015 και λέγαμε ότι το 18 θα έχουν γίνει όλα αυτά,κάποιοι θα μας περνούσαν για τρελούς!
Τα εύσημα ανήκουν στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στον Υπουργό Μεταφορών Χ.Σπίρτζη και τον Γ.Γραμματέα Θάνο Βούρδα που ...απο την θέση του μηχανοδηγού και με την μάρσα συνεχώς μπροστά, έχει θέσει την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου και την ολοκλήρωση των έργων σε απόλυτη προτεραιότητα κερδίζοντας το στοίχημα 3 χρόνια τώρα!
Έχουν ακόμα να γίνουν πολλά,αλλά είναι σίγουρο ότι ο σιδηρόδρομος απο σήμερα αλλάζει σελίδα!
Κάθε τέλος είναι μια καινούργια αρχή!
Κάθε τέλος είναι μια καινούργια αρχή!
Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών
H παλια γραμμη περαν του φυσικου καλους περιεχει κ ιστορικα στοιχεια οπως και πολίτες που δεν εξυπηρετουνται πια κ δεν πρεπει επ 'ουδενι να εγκαταλειφθει. Πρεπει να υπάρξουν δεσμεύσεις γι αυτο.
ΑπάντησηΔιαγραφή