Η επιστολή στέλνετε στον Πρωθυπουργό,στον Πρόεδρο της Βουλής,στα πολιτικά κόμματα,στο ΤΑΙΠΕΔ,στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών καθώς και στις Διοικήσεις των ΤΡΑΙΝΟΣΕ -ΕΕΣΣΤΥ. Διαβάζουμε>
Ο άλλοτε Ενιαίος – Δημόσιος Σιδηρόδρομος σήμερα αποτελείται από τον ΟΣΕ που παραμένει κρατικός,
την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία επωλήθη οριστικά στην Ferrovie Dello Stato Italliane στις 14/9/2017 και την ΕΕΣΣΤΥ (Τεχνική Βάση) για την οποία ο διαγωνισμός για τις τελικές προσφορές λήγει στις 6/3/2018.
Ενδιαφερόμενοι όμιλοι για την εξαγορά είναι η Ferrovie Dello Stato (ιδιοκτήτης πλέον της ΤΡΑΙΝΟΣΕ) και η SCODA.
Πρόσφατα η Ferrovie πραγματοποίησε όλες τις διαδικασίες προκειμένου να καταθέσει προσφορά εξαγοράς για λογαριασμό της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σκοπός τους είναι η απορρόφηση της ΕΕΣΣΤΥ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διότι έτσι θα κερδίσει το ΦΠΑ που προκύπτει από τη διεταιρική σύμβαση συντήρησης τροχαίου υλικού ποσού 8 περίπου εκατομμυρίων κατ΄έτος και το οποίο θα απολέσει το Ελληνικό Δημόσιο. Πέραν αυτού, καθίσταται μονοπώλιο αφού θα έχει τον έλεγχο της επισκευής τροχαίου υλικού μέσων σταθερής τροχιάς.
Επιπροσθέτως, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία επωλήθη 45 εκατομμύρια, έχοντας όμως στο Ταμείο της 25 εκατομμύρια, έχει χρέη προς την ΕΕΣΣΤΥ σύμφωνα με πληροφορίες μας ύψους 12 εκατομμυρίων περίπου. Δηλαδή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αγοράσει την ΕΕΣΣΤΥ με χρήματα που χρωστάει;
Κατόπιν τούτων, θεωρούμε ότι πέραν της δικής μας άποψης που είναι αντίθετη με την εκποίηση του Δημόσιου πλούτου και την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ αφού ζητάμε έναν Ενιαίο – Σύγχρονο – Δημόσιο Σιδηρόδρομο, η πώληση που συντελείται είναι επιζήμια για το Ελληνικό Δημόσιο και για τη χώρα και ζητάμε αφού ελέγξετε την εγκυρότητα των όσων προαναφέρουμε να σταματήσετε την πώληση της ΕΕΣΣΤΥ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου