Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 7 Φεβρουαρίου 2018

Σπίρτζης: Το τρένο πρέπει να φτάσει έγκαιρα στο Λιμάνι της Πάτρας αλλιώς επιστροφή χρημάτων στην Ε.Ε

Σε σημαντικές εξαγγελίες προχώρησε χθες ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης το βήμα του Αναπτυξιακού Συνεδρίου Δυτικής Ελλάδας σε σχέση με τα σιδηροδρομικά έργα και κυρίως την χάραξη του τρένου στην πόλη και το
λιμάνι της Πάτρας.
Όπως τόνισε "Η γραμμή πρέπει να φτάσει εγκαίρως στο νέο λιμάνι της Πάτρας γιατί θα υποχρεωθούμε να επιστρέψουμε πολλά χρήματα στην Ε.Ε." αναγνωρίζοντας τον χρονικό κίνδυνο. Σημείωσε πως έχει γίνει εξαντλητικός διάλογος με το Δήμο Πατρέων για το πέρασμα της γραμμή μέσα από το κέντρο της Πάτρας, μέχρι τον Άγιο Ανδρέα και μετά στο νέο λιμάνι της Πάτρας. Μάλιστα είπε με νόημα: «Μην αλλάξουμε όμως πάλι γνώμη και σε αυτό το κομμάτι όταν πάμε να το εκτελέσουμε. Όποιος έχει αντίρρηση να το πει τώρα».
Να θυμίσουμε ότι η πρόταση του Υπουργείου όπως δόθηκε στο Δήμο και τους φορείς της Πάτρας είναι να γίνει ελαφρά υπογειοποίηση από την Κανελλοπούλου μέχρι τον Άγιο Διονύσιο και από εκεί μέχρι τον Άγιο Ανδρέα σε δεύτερη φάση.
Σχετικά με το αίτημα για επιπρόσθετη υπογειοποίηση στο τμήμα Ρίο-Μποζαϊτικα ειπε πως η νέα διεκδίκηση έγινε γνωστή το περασμένο καλοκαίρι, όταν οι μελέτες ήταν έτοιμες, είχαν τελειώσει όλα τα δικαστήρια και ξεκινούσαν οι εργασίες.
Ο κ.Σπίρτζης πάντως δεσμεύτηκε πως μετά τη διαβούλευση με τους κατοίκους των Μποζαϊτίκων θα μελετηθεί η τεχνική δυνατότητα υπογειοποίησης της γραμμής από το Ρίο μέχρι την οδό Κανελλοπούλου, χωρίς να βγει το έργο από το χρονοδιάγραμμά του ή τον οικονομικό του προϋπολογισμό.
Σύμφωνα με τον Υπουργό, η μελέτη αναμένεται να είναι έτοιμη σε 6 με 7 μήνες και από το αποτέλεσμά της θα εξαρτηθεί εάν θα υπάρξουν τελικά οι αλλαγές του αρχικού σχεδιασμού ή όχι ενώ οι εργασίες θα διεξαχθούν από τον εργολάβο που έχει αναλάβει τα έργα υποδομής στο τμήμα από τον Ψαθόπυργο μέχρι το Ρίο, δηλαδή την Ιταλική GD Infrastrutture η οποία έχει στενές σχέσεις με την ελληνική Μηχανική.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου