Αφιερωμένο στον Γενικό Γραμματέα της ΓΣΕΕ και υποκριτή, Νίκο Κιουτσούκη
Σοβαρά ετεθειμένος είναι ο Γενικός Γραμματέας της ΔΑΚΕ Ιδιωτικού Τομέα Νίκος Κιουτσούκης καθώς το στέκι σήμερα ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ την πρόταση της ΔΑΚΕ Έλξης για την συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η ΔΑΚΕ Έλξης λοιπόν, η οποία
διαρυγνύει ιμάτια για την συμφωνία,ιδιαίτερα για άρθο 4 που αφορά τις συνεχόμενες μέρες εργασίας είχε προτείνει μέσω του Κυριαζή Καπιτάνου στις 10 Δεκεμβρίου στο mail του Σωματείου μας :
Το μεταφέρουμε και γραπτώς (ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΑΚΕ Έλξης) >
Κωστα ως προς την παραγραφο 2 και 4 θα πρεπει να ενοποιηθουν και η διατυπωση θα πρεπει να ειναι ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΠΕΝΘΗΜΕΡΟΥ ΕΩΣ ΕΠΤΑ ΗΜΕΡΕΣ Η ΚΑΙ ΕΝΝΕΑ ΗΜΕΡΕΣ ΕΑΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΑΝΑΓΚΗ.... κλπ.
Η διατυπωση περι αιτησεως για πενθημερο πρεπει να διαγραφει.Εαν δεν διαφοροποιηθει η διατυπωση δεν την στηριξουμε.
Ας δούμε τώρα και τι υπέγραψε το Σωματείο μας >
Λόγω της έλλειψης μηχανοδηγών, οι μηχανοδηγοί δύνανται να εργαστούν πέραν του πενθημέρου για άλλες 2 μέρες ( 7 συνεχόμενες ημέρες) και θα λαμβάνουν τουλάχιστον το ήμισυ των δικαιούμενων αναπαύσεων σε μηνιαία βάση. Όταν προκύπτει υπηρεσιακή ανάγκη (πχ εκπαίδευση των βοηθών μηχανοδηγού, λήψη των θερινών αδειών, μεγάλος αριθμός δελτίων ασθενείας ή έκτακτων περιστατικών ή/και συμβάντων), επιτρέπεται να εργάζονται πέραν του πενθημέρου για άλλες 4 ημέρες ( μέγιστο μέχρι 9 συνεχόμενες ημέρες) και να λαμβάνουν τουλάχιστον το ήμισυ των δικαιούμενων αναπαύσεων σε μηνιαία βάση. Στην περίπτωση της υπέρβασης των 7 συνεχόμενων ημερών θα πρέπει να υπάρχει συναίνεση του εργαζόμενου.
ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ
Σε τι ακριβώς διαφέρει η πρόταση της ΔΑΚΕ Έλξης με αυτό που υπέγραψε το Σωματείο μας, σύντροφε Κιουτσούκοφ και πήγες στην ΓΣΕΕ το θέμα, και υπονοείς ότι θα ενημερώσεις τους μηχανοδηγούς ;
ΑΛΗΘΕΙΑ εκεί στην ΔΑΚΕ δεν γνωρίζεται ότι όταν στέλνετε προτάσεις και δή γραπτές, αυτές παραμένουν στο αρχείο ;
Ακόμα χειρότερα, Ελληνικά ξέρετε να διαβάζετε ;
Με λίγα λόγια συνάδελφοι σιδηροδρομικοί
Σήμερα αποκαλύπτεται ότι ο Κιουτσούκης και η παρέα του στην ΠΟΣ (ΠΑΣΚ Σιδηροδρομικών-ΠΑΜΕ) φωνάζουν επειδή η ΠΕΠΕ με ρεαλισμό έλυσε ένα πολύ δύσκολο γρίφο,αποκομίζοντας μάλιστα σημαντικά οφέλη για τους μηχανοδηγούς. Και κυρίως γιατί το Σωματείο μας ,απέδειξε μετά απο πολλά χρόνια στην πράξη ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ετερόφωτο!
Η μεν ΠΑΣΚ πρότεινε να αφήσουμε τα πράγματα ως έχουμε (δλδ να δουλεύουν οι μηχανοδηγοί εως 31 μέρες) το ΠΑΜΕ αναφερόταν στην ταξικότητα (αλλά οι εκπρόσωποι του πρωτοστατούν στην υπερεργασία) και η ΔΑΚΕ ήθελε να μας τρελλάνει κανονικά!
ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙ ο Κιουτσούκης (αλήθεια πληρώθηκες τελικά Νίκο 25 μέρες κανονική άδεια ενώ έχεις πλήρη απαλλαγή απο την εργασία σου; ) ότι μπορεί να κοροιδεύει τους σιδηροδρομικούς είναι βαθιά γελασμένος.
Στους μηχανοδηγούς θα δούμε τον Απρίλιο τι θα κάνει η ΔΑΚΕ στις εκλογές του Σωματείου μας.
ΑΝ φυσικά κατεβάσει ψηφοδέλτιο....(Νίκο Kιουτσούκη αντέχεις να κριθεί η ΔΑΚΕ Έλξης για τις απόψεις της;)
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
ΝΕΜΕΣΙΣ είναι να τους ξεφτιλίζεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε μέρα.
Με τα γραπτά τους.
εχουμε μπλεξει τα μπουτια μας με δαυτους.αλλοι ενοτητα αλλοι οι νεα ελξη αλλοι οι δακε πεπε αλλοι η αναγεννηση.εκ των οποιων: αλλοι στηριζουν αλλοι στηριζουν με την δακε αλλα δεν στηριζουν με την νεα ελξη και παει λεγοντας αλλοι πανε απο δω αλλοι πανε απο κει αλλα λογια ν αγαπιομαστε.να οργανωθουμε συντροφοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντρέας του Κώστα Πατερούλης