Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Το ιστορικό κτήριο της Καρόλου εγκαταλείπει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Το ιστορικό κτήριο της οδού Καρόλου 1-3, που καταλαμβάνει ένα οικοδομικό τετράγωνο, εγκαταλείπει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία, υπό τη διαχείριση της ιταλικής Ferrovie dello Stato Italiane SpA., αναζητά τη νέα έδρα της. Στο ακίνητο, συνολικής επιφάνειας 15.400 τ.μ., η εταιρεία, που εκμεταλλεύεται το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, μετεγκαταστάθηκε (από την οδό Κρατίνου στην Ομόνοια) τον Μάιο του 2010, κίνηση που επέτρεψε, τότε, την εξοικονόμηση ποσού της τάξης των 800 χιλιάδων ευρώ.

Πλέον, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναζητά κτήριο εμβαδού της τάξης των 1.700 τετραγωνικών μέτρων, με το μίσθωμα που καταβάλλει σήμερα στην ιδιοκτήτρια του κτηρίου ΓΑΙΑΟΣΕ να ανέρχεται σε περίπου 6,5 ευρώ ανά τ.μ., σύμφωνα με πληροφορίες.

Η εταιρεία αναζητά τις νέες γραφειακές εγκαταστάσεις της στο κέντρο της Αθήνας και πέριξ αυτού μέχρι την περιοχή των Αμπελοκήπων. Στόχος είναι περίπου, μέχρι το Πάσχα, η μετεγκατάσταση να έχει ολοκληρωθεί.

Το μέγαρο της οδού Καρόλου κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1960, σχεδιάστηκε από τους αρχιτέκτονες Σθένη Μολφέση και Θύμιο Παπαγιάννη και εγκαινιάστηκε από τον ΟΣΕ το 1972. 

"Κτήριο τότε πρωτοποριακό, με φέροντα πυρήνα από οπλισμένο σκυρόδεμα και τους χώρους γραφείων σε πρόβολο, ενώ οι όψεις διαμορφώνονται με μεταλλικά τοιχοπετάσματα με εξωτερικές κινητές περσίδες για ηλιοπροστασία” έχει αναφέρει ο κ. Παπαγιάννης.

Μετά την μεταστέγαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο κτήριο θα παραμείνει ο ΟΣΕ, που διαχειρίζεται την εθνική σιδηροδρομική υποδομή και η υπό ιδιωτικοποίηση Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ).



Δημήτρη Δελεβέγκου
www.capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου