Καθυστερήσεις επέφερε στα δρομολόγια του Προαστιακού Αθηνών η διάσπαση σε εμπορική αμαξοστοιχία (έφυγε το άγκιστρο απο βαγόνι της σύνθεσης )που αναχωρούσε απο το Θριάσιο και εγκλωβίστηκε στην γραμμή για αρκετή ώρα.
Η έγκαιρη αντιμετώπιση του θέματος απο τους μηχανοδηγούς της αμαξοστοιχίας που αντελήφθησαν το συμβάν έγκαιρα , παρά το ότι η ένδειξη διάσπασης (ακαριαία πέδη ) δεν επενήργησε για ακόμα μια φορά , βοήθησε
στο να μην ξεφύγει η κατάσταση στις καθυστερήσεις.
Χαμός και πάλι στις αποβάθρες με τον κόσμο , να μην μπορεί να ενημερωθεί , αφού τα περισσότερα εκδοτήρια έχουν δοθεί σε ιδιώτες και δεν υπάρχει κεντρική ενημέρωση απο κανέναν ούτε προσωπικό να καθοδηγεί τους επιβάτες.
Φυσικά και πάλι φάνηκε η γύμνια της υποδομής , αφού δεν λειτουργεί η τηλεδιοίκηση που θα μπορούσε να στείλει τα τρένα απο την άλλη γραμμή ενώ δεν υπάρχει και εφεδρικός συρμός στο αεροδρόμιο εδώ και 20 μέρες .
Τα έχουμε πει πολλές φορές για τα κακιά χάλια στην εκμετάλλευση του Προαστιακού (σε σταθμό οι επιβάτες δεν γνώριζαν ότι η κυκλοφορία γίνεται απο την αντίθετη αποβάθρα και μόλις ήρθε ο συρμός έγινε ο κακός χαμός), όπως επίσης έχουμε αναφερθεί στο θέμα της διάσπασης και στο πρόβλημα που υπάρχει όταν είναι σε διπλή έλξη συνδεδεμένες μηχανές (σειράς 500 - 450 ).
Δυστυχώς δεν έχει δοθεί ακόμα καμιά απάντηση απο τους υπευθύνους.
Δυστυχώς δεν έχει δοθεί ακόμα καμιά απάντηση απο τους υπευθύνους.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΤΕΧΝΙΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΚΑΙ ΤΡΑΒΗΞΕ ΤΟ ΛΟΥΚΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ.ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή