Μέσω του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων η Διοίκηση του ΟΣΕ απάντησε στην ανάρτηση μας για το θέμα των ΑΣΙΔ που έχει ανοίξει , το blog των μηχανοδηγών το στέκι της έλξης, παραδεχόμενη το πρόβλημα και μεταθέτοντας την ευθύνη στις Διωκτικές αρχές με τις οποίες συνεργάζεται στενά . Eπίσης αναφέρεται στις προσεχείς ενέργειες του Οργανισμού για το Δίκτυο της Πελοποννήσου .
Ολόκληρη η απάντηση απο τον ΟΣΕ
Αναφερόμενοι στις αναρτήσεις σας, οι οποίες σχετίζονται με το Δίκτυο της Πελοποννήσου, παραθέτουμε τα ακόλουθα στοιχεία:
Παρά τη διακοπή των κανονικών δρομολογίων στο Δίκτυο της Πελοποννήσου και τη μείωση του προσωπικού του ΟΣΕ, κατ΄ εφαρμογή του ν.3891/2010 και παρά
Παρά τη διακοπή των κανονικών δρομολογίων στο Δίκτυο της Πελοποννήσου και τη μείωση του προσωπικού του ΟΣΕ, κατ΄ εφαρμογή του ν.3891/2010 και παρά
τη δυσμενή οικονομική κατάσταση, με πρωτοβουλία του ΟΣΕ, το βασικό
δίκτυο της Πελοποννήσου, στο οποίο περιλαμβάνεται και το τμήμα που
αποτελεί αντικείμενο της έρευνάς σας, παραμένει στην κατηγορία του
ενεργού δικτύου.
Αυτή η επιλογή εξυπηρετεί το βασικό σκοπό, με τον
οποίο και εσείς συμφωνείτε, να διατηρούνται οι προϋποθέσεις λειτουργίας
του Δικτύου. Έτσι εξετάζονται για κάθε τμήμα χωριστά οι υφιστάμενες
δυνατότητες, ώστε να δρομολογούνται οι πλέον πρόσφορες λύσεις. Στο
πλαίσιο αυτό εντάσσεται η πρόσφατη κατάθεση πλήρους φακέλου από τον ΟΣΕ
στην Περιφέρεια Δ. Ελλάδας για την χρηματοδότηση της βελτίωσης του
τμήματος Πάτρα-Κ.Αχαία και τη λειτουργία του Νότιου Προαστιακού της
Πάτρας. Επίσης μέσω της ΕΡΓΟΣΕ μελετάται η κανονικοποίηση της γραμμής
Πάτρα-Καλαμάτα, ώστε αυτή να ενταχθεί προς χρηματοδότηση σε επόμενη
Προγραμματική Περίοδο. Παράλληλα ο ΟΣΕ σε συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
μελετά τη βιωσιμότητα της γραμμής Κόρινθος-Ναύπλιο, με στόχο αυτή να
συνδεθεί με το δίκτυο του Προαστιακού. Επίσης την περίοδο αυτή με
πρωτοβουλία του ΟΣΕ και σε συνεργασία με τις Περιφέρειες Πελοποννήσου
και Δυτικής Ελλάδας και την Αυτοδιοίκηση θα μελετηθούν όλες οι
παράμετροι εκμετάλλευσης του υφιστάμενου δικτύου Πάτρα- Καλαμάτα-
Τρίπολη – Άργος, οι οποίες θα περιλαμβάνουν ανάλογα με το κάθε τμήμα
χρήσεις, τοπικά προαστιακές και θεματικών εκδρομών, σε συνδυασμό με
μορφές εναλλακτικού τουρισμού.
Στο αμέσως προσεχές διάστημα σε συνεργασία ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, θα επιδιωχθεί να βελτιωθούν οργανωτικά και να συστηματοποιηθούν οι πραγματοποιούμενες θεματικές εκδρομές, οι οποίες είναι εφικτές λόγω της διατήρησης του δικτύου ως ενεργού.
Η διατήρηση του υπ΄ όψη τμήματος του δικτύου ως ενεργού, δεν επιτρέπει την απομάκρυνση στοιχείων της σιδηροδρομικής υποδομής, συμπεριλαμβανομένων των ΑΣΙΔ.
Το φαινόμενο των βανδαλισμών και κλοπών σιδηροδρομικού υλικού, είναι ένα φαινόμενο που πλήττει τον ΟΣΕ, αλλά και άλλους Δημόσιους Οργανισμούς και παρατηρείται στο σύνολο των δικτύων διεθνώς. Ιδιαίτερα το σιδηροδρομικό δίκτυο, το οποίο εκτείνεται σε μήκος χιλιάδων χιλιομέτρων, διερχόμενο και από περιοχές υψηλής παραβατικότητας, όπου δραστηριοποιούνται προς τούτο εγκληματικές σπείρες, εκφεύγει των αρμοδιοτήτων και δυνατοτήτων του ΟΣΕ παρά τις προσπάθειες που καταβάλλονται στο πλαίσιο των διατιθέμενων πόρων και προσωπικού και εντάσσεται στο πλαίσιο αρμοδιοτήτων των αστυνομικών και διωκτικών αρχών, με τις οποίες συνεργάζεται στενά ο ΟΣΕ.
Πρόσφατα δε με εισήγηση του ΟΣΕ, υπήρξε νομοθετική πρωτοβουλία με βάση την οποία η κλοπή και δολιοφθορά σιδηροδρομικού υλικού, τιμωρείται πλέον ως κακούργημα, γεγονός που αναμένεται να λειτουργήσει αποτρεπτικά.
Στο ανωτέρω πλαίσιο, είναι ευπρόσδεκτες ρεαλιστικές προτάσεις, οι οποίες θα οδηγούν στην μέγιστη ενεργοποίηση του δικτύου και τη διαφύλαξή του.
ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΥ &
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου