Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 1 Μαρτίου 2017

Απέρριψαν οι μηχανοδηγοί στο ΜΘ την πρόταση ΔΑΚΕ - ΠΑΣΚ Έλξης

Σε τοπική συνέλευση που πραγματοποιήθηκε χτες οι μηχανοδηγοί του Μηχανοστασίου Θεσσαλονίκης απέρριψαν - με μεγάλη πλειοψηφία- την πρόταση των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης για τα 
κυκλώματα εργασίας, όπως την είχε δημοσιεύσει το στέκι της έλξης.

Οι συνάδελφοι επιθυμούν το ΜΘ να πραγματοποιεί το εμπορικό συνάντηση με το ΜΑΙ (και όχι εφόλης με 2 μηχανοδηγούς το ΜΑΙ, όπως πρότειναν απο κοινού ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ στο ΜΘ) ενώ αρκετοί συνάδελφοι διατύπωσαν και την ικανοποίηση τους απο την διαχείριση του προσωπικού απο την Κεντρική Υπηρεσία (Στην Θεσσαλονίκη Προιστάμμενος στην ΚΥ στον προγραμματισμό εργασίας  είναι ο συνάδελφος Γκαντιτζικίδηςν Πασχάλης).
Στα χαρακτηριστικά της συνέλευσης τοποθέτηση μηχανοδηγού που ανέφερε πως τους τελευταίους 2 μήνες ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ έχουν συγκαλέσει 2 και 3 τοπικές συνελεύσεις για τα κυκλώματα την ώρα που στα τελευταία 5-6 χρόνια δεν είχε πραγματοποιηθεί καμία για το θέμα!
Προφανώς όλοι οι μηχανοδηγοί καταλαβαίνουν πολύ καλά τι συμβαίνει λέμε εμείς....
Δεν θα αφήσουμε ασχολίαστα τα όσα ακούστηκαν και απο τοποθετήσεις συνδικαλιστών των 2 παρατάξεων ότι δηλαδή με την έναρξη της ηλεκτροκίνησης στην Αθήνα τα Desiro θα πάρουν ....μετάθεση για την πρωτεύουσα και ο Προαστιακός της Λάρισας θα γίνεται με Diesel (ΜΑΝ) ή το ότι το ΜΑΙ θα πάρει όλο το έργο κτλπ κτλπ. Η ανάγκη για την δόμηση επιχειρηματολογίας οδηγεί τους συναδέλφους στην εκπόνηση σεναρίων επιστημονικής φαντασίας.

Μετά την χτεσινή εξέλιξη αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι ο σχεδιασμός των κυκλωμάτων εργασίας δεν δημιούργησε τα προβλήματα που επικαλούντο ΔΑΚΕ, ΠΑΣΚ (αλλά και ο εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ). Διορθώσεις πρέπει να υπάρχουν και λάθη πάντα γίνονται,αλλά ως εκεί.
Σε ΜΑΙ, ΜΘ αλλά και στο Λειανοκλάδι (κατά δήλωση του τοπικού συνδικαλιστή στο ΔΣ του Σωματείου μας) δεν υπήρχαν προβλήματα , ενώ έγιναν και τοπικές συνελεύσεις ΚΑΙ διαβούλευση.
Στην Λάρισα δεν υπήρξε καμία αλλαγή (πέραν της κατάργησης υπερωριών μετά την καταγγελία τοπικού συνδικαλιστή της ΔΑΚΕ) ενώ υπάρχει το γνωστό σε όλους θέμα με τους συναδέλφους απο τον Βόλο που πλειοψηφικά ζήτησαν διανυκτέρευση στην Θεσσαλονίκη και όχι στην Αθήνα, πράγμα που δεν επέτρεπε η σημερινή δομή των υπηρεσιών.
Για άλλη μια φορά θα πούμε ότι η χτεσινή τοποθέτηση των 2 παρατάξεων ΕΚΘΕΤΕΙ ανεπανόρθωτα τους συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ (Νέα Έλξη)που έβγαλαν και ανακοίνωση γράφοντας ότι η πρόταση που υπερψήφισαν αφορούσε το έκτακτο εμπορικό. ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ και πάλι χτες ότι η πρόταση αφορούσε το ημερήσιο εμπορικό τρένο (όπως είχε κατατεθεί απο την ΠΑΣΚ)ενώ η πρόταση των 2 παρατάξεων για εφόλης διανυκτέρευση του 55 με το 52β στην Αθήνα  με 2 μηχανοδηγούς απο το ΜΘ , άφηνε στο περιθώριο και  το αίτημα των συναδέλφων απο τον Βόλο.
Ο καθένας οφείλει να βγάλει τα συμπεράσματα του.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου