Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2019

Παραμύθια δίχως τέλος (Υπηρεσίες ΜΑΙ και τυρόπιτες)

Σύμφωνα με την οπτική του γραφικού και της ΣΥΠΕ (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ με ολίγον γιαλαντζί ΠΑΜΕ), η ΣΣΕ που υπέγραψαν τα Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έδωσε αυξήσεις
στους μηχανοδηγούς 1 Ευρώ το μήνα.
Τώρα πως γίνεται αυτό είναι ένα ερώτημα όταν ο βασικός μισθός αυξήθηκε για το 80% των μηχανοδηγών απο 100 έως και 250 Ευρώ το μήνα και σε αυτόν προστέθηκαν KAI τα οικογενειακά επιδόματα. Ενδεικτικό είναι ότι - όπως όλοι γνωρίζουν- η ΠΟΣ σχεδόν παρακαλάει πλέον για να πάρει το μισθολόγιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Προφανώς στο σχολείο έπαιρνε κουλούρα στα μαθηματικά.
Η χιλιομετρική αποζημίωση στα εμπορικά με την τελευταία ΣΣΕ αυξήθηκε κατά 17%. Είναι λίγο το 17% το....ξέρουμε. Στα επιβατικά αυξήθηκε κατά 8%. Μαθηματικά είναι. Αρκεί να ξέρεις. 

Όσον αφορά τις υπηρεσίες και τις ώρες μηχανοδήγησης.
Και πάλι ο ένας -γραφικός- προσπαθεί να αναγάγει εαυτόν σε εκατό και ως συνήθως βλέπει φαντάσματα που δεν υπάρχουν θέλοντας να περιγράψει ένα εργασιακό μεσαίωνα.
Αυτός λοιπόν που με την δικαιολογία ότι δεν μπορεί να αποεπιβιβαστεί...-λόγω ύψους- απο τα Desiro και δεν πραγματοποιεί συγκεκριμένη υπηρεσία εφεδρείας και ποτέ κανείς δεν τον ενόχλησε, θέλει να μας πείσει, ότι στους μηχανοδηγούς ασκούνται πιέσεις για να υπερβούν τις 5 ώρες και 30 λεπτά.
Όσοι δουλεύουμε στο ΜΑΙ γελάμε απλά διαβάζοντας όλες αυτές τις φαντασιώσεις.
Οι μηχανοδηγοί γνωρίζουν πολύ καλά τα δικαιώματα τους, το Σωματείο όποτε χρειάστηκε παρενέβη και σε καμία υπηρεσία δεν υπάρχει λογική πας ή δεν πάς, χρόνια τώρα.
Άλλωστε στο Ρέντη πλέον εργάζονται πέραν των 120 μηχανοδηγών και κόσμος υπάρχει για να καλύψει τα κενά και απο άλλα μηχανοστάσια -γειτονικά σε αυτό- όποτε κριθεί αναγκαίο. Υπάρχει μηνιαίος προγραμματισμός εργασίας και όλοι μπορούμε να τον διαβάσουμε και να κρίνουμε έχοντας δει και τους προηγούμενους μήνες. 

Τα υπόλοιπα απλά προκαλούν γέλιο. 
Ιδιαίτερα αυτό για τα εμπορικά και τις ώρες.
Αυτός που δεν κάνει εφεδρεία Desiro γιατί ...δεν πηδάει, όταν κάνει εμπορικό μας λέει ότι  δεν ξέρει ότι μπορεί πέραν του οχταώρου να πράξει τα δέοντα.
Γιατί τότε χάνονται υπερωρίες.
Τι όχι;
Απλά για γέλια και να περνά η ώρα μας που και που μαζί του.
Άς έρθει και σε καμία συνέλευση όμως. 
Το πληκτρολόγιο είναι καλό για να γράφεις ότι θές παρουσιάζοντας εαυτόν ...ως εκατό, ενώ στην πραγματικότητα "δεν υπάρχει δεύτερος" που να στηρίζει αυτές τις γελοιότητες που τελικά εκθέτουν το σύνολο.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Υ.Γ. Για την νοθεία και τους νόθους της ΓΣΕΕ κανένα σχόλιο ; Ή θα φωνάζουν οι μπαμπάδες; 
Υ.Γ. Τόσο καιρό το λέμε. ΑΝ αντέχει ο γραφικός εκπρόσωπος της ΣΥΠΕ, ας δημοσιεύσει τα εκκαθαριστικά εφορίας απο το 15 και έπειτα δίπλα σε φωτογραφίες με τυρόπιτες. Χρόνο με το χρόνο. Για να καταλάβει ο κόσμος γιατί τον λέμε γραφικό και γιατί οι μηχανοδηγοί γελάνε μαζί του.
Υ.Γ.4 Με αυτά και με αυτά καταλαβαίνουν όλοι γιατί η ΣΥΠΕ δεν κατάφερε να συγκροτήσει ψηφοδέλτιο στις τελευταίες εκλογές του Σωματείου μας. Αστείος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου