Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2019

Παραίτηση Χάρη Καραδήμα απο το ΔΣ της -νόθας-ΠΟΣ

H επιστολή παραίτησης του συναδέλφου μηχανοδηγού Καραδήμα Χάρη απο το ΔΣ της νόθας ΠΟΣ
Συναδέλφισες, συνάδελφοι

    Όπως σας είναι γνωστό το σωματείο  μέσω του οποίου εκλέγομαι αντιπρόσωπος στο συνέδριο της ομοσπονδίας σιδηροδρομικών δεν αναγνωρίζει ως
νόμιμα τα αποτελέσματα των αρχαιρεσιών του, μετά την παράνομη και πραξικοπηματική απόφαση για τον αποκλεισμό δυο αντιπρόσωπων μας .

    Όσοι με γνωρίζεται είτε προσωπικά είτε μέσω της συνδικαλιστικής μου δράσης , γνωρίζετε καλά ότι ποτέ δεν με ενδιέφεραν τα συνδικαλιστικά αξιώματα και οι καρέκλες ,πόσο μάλλον όταν  αυτές προκύπτουν μέσα από νόθες διαδικασίες .Μοναδικός σκοπός της ενασχόλησης μου με τα κοινά ήταν η πρόσφορα στο συνάδελφο .
 Η συμμέτοχη μου στις αρχαιρεσίες του τελευταίου νόθου συνεδρίου είχε ως μοναδικό σκοπό να καταγραφεί και επίσημα στα πρακτικά του 1ου Δ.Σ. της ομοσπονδίας , ότι αυτό είναι παράνομο και αποτέλεσμα νόθων διαδικασιών .
   Σήμερα υπέβαλλα την παραίτηση μου από το Δ.Σ. της ομοσπονδίας μένοντας σταθερός στις αξίες και τα ιδανικά που εκπροσωπεί η παράταξη μου -Συνεξέλιξη -στο χώρο των μηχανοδηγών. Μοναδικός στόχος από εδώ και στο εξής είναι η ανατροπή των νόθων .
Είμαι βέβαιος ότι οι συνάδελφοι μου στο Δίκτυο Σιδηροδρομικών αντιλαμβάνονται τους λογούς της απόφασης μου και πως αυτοί θα πράξουν ότι είναι δυνατόν για την προστασία των δικαιωμάτων των συναδέλφων σιδηροδρομικών .

ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΧΑΡΗΣ - Μηχανοδηγός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου