Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

Απελευθερώθηκαν οι εγχώριες επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές. Υπερψηφίστηκε το σχέδιο νόμου από την Βουλή


Ψηφίστηκε επί της αρχής, επί των άρθρων και στο σύνολό του από την Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με τίτλο «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις».


Στον αντίποδα, ΚΚΕ, Ελληνική Λύση και ΜέΡΑ25 το καταψήφισαν, αν και το ΜέΡΑ25 υπερψήφισε ορισμένα άρθρα του νομοσχεδίου.

Υπενθυμίζεται ότι, το σχ.ν. βρισκόταν υπό διαβούλευση και οι ενδιαφερόμενοι είχαν την ευκαιρία να καταθέσουν τις απόψεις τους ως τις 26 Σεπτεμβρίου.

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, η ενσωμάτωση των κοινοτικών Οδηγιών στο ελληνικό δίκαιο θα επηρεάσει θετικά τον ελληνικό σιδηρόδρομο, ο οποίος θα αυξήσει το μερίδιο του στην αγορά μεταφορών, διότι η αποτελεσματική εφαρμογή του νέου θεσμικού πλαισίου που απελευθερώνει την εγχώρια αγορά, σε συνδυασμό με την υλοποίηση κρίσιμων έργων υποδομής, θα βάλουν τη χώρα σε «ράγες ανάπτυξης και θα την κάνουν πύλη εισόδου».

Κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου στην αρμόδια Επιτροπή, υπέρ του νομοσχεδίου είχαν ταχθεί τόσο ο ΣΥΡΙΖΑ όσο και το Κίνημα Αλλαγής.

Σύμφωνα με τον ΣΥΡΙΖΑ, απελευθερώνεται η εγχώρια αγορά, «με κανόνες και είναι ιδιαίτερα θετικό ότι διατηρείται ο κοινωνικός χαρακτήρας των σιδηροδρομικών μεταφορών, ενώ διασφαλίζεται η ανεξαρτησία του ΟΣΕ που είναι και ο διαχειριστής των υποδομών».

Το Κίνημα Αλλαγής είχε τονίσει ότι η κύρωση των κοινοτικών οδηγιών συνιστούν ένα σύγχρονο πλαίσιο σε μια ευρωπαϊκή πραγματικότητα με κανόνες και καλύτερη επικαιροποιημένη πρόταση για το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Το ΚΚΕ τάχθηκε κατά του νομοσχεδίου τόσο επί της αρχής όσο και επί των άρθρων, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για πλήρη ιδιωτικοποίηση των ελληνικών σιδηροδρόμων και η οποία οδηγεί στη διασφάλιση μόνο των συμφερόντων των επιχειρηματικών ομίλων σύμφωνα με τις υποδείξεις της ΕΕ.

Επιφυλάξεις επί της αρχής είχε εκφράσει το ΜέΡΑ25, κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι επιλέγει να εφαρμόσει ένα οριζόντιο μοντέλο που προστατεύει τους ιδιώτες.

Η Ελληνική Λύση εξέφρασε επιφυλάξεις κυρίως σε θέματα που αφορούν τις αρμοδιότητες και τα θέματα του ελέγχου.

Συγκεκριμένα, με το σχέδιο νόμου προωθείται η εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις των οδηγιών:

-(ΕΕ) 2016/797 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Μαΐου 2016, σχετικά με τη διαλειτουργικότητα του σιδηροδρομικού συστήματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ L138/44 της 26ης Μαΐου 2016).

-(ΕΕ) 2016/798 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Μαΐου 2016, για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων (ΕΕ L 138/102 της 26ης Μαΐου 2016).

-(ΕΕ) 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Δεκεμβρίου 2016 για την τροποποίηση της Οδηγίας 2012/34/ΕΕ όσον αφορά το άνοιγμα της αγοράς εσωτερικών υπηρεσιών σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών και τη διακυβέρνηση της σιδηροδρομικής υποδομής (ΕΕ L352/1 της 23ης Δεκεμβρίου 2016).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου