Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

Τρίκαλα: Τέλος του 2019 η ηλεκτροκίνηση Παλαιοφάρσαλα-Καλαμπάκα

Με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση 40 εκατομμυρίων ευρώ, μέσω της Περιφέρειας Θεσσαλίας και του αντίστοιχου τομεακού προγράμματος του Ειδικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (Ε.Σ.Π.Α.) και με χρόνο κατασκευής τους 30 μήνες, το πολυπόθητο
έργο για τη Δυτική Θεσσαλία της ηλεκτροκίνησης της γραμμής Παλαιοφάρσαλα-Καλαμπάκα φαίνεται, εκτός απροόπτου, να μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης.
Στοιχεία του αρχικού χρονοδιαγράμματος ολοκλήρωσης του έργου έδωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θανάσης Βούρδας, επισκεπτόμενος σήμερα το απόγευμα τα Τρίκαλα, προκειμένου να δει από κοντά και το έργο της υπόγειας διάβασης στη συνοικία Σαριάγια του Δήμου Τρικκαίων. Επικεφαλής κλιμακίου στελεχών της ΕΡΓΟΣΕ, παρουσία του βουλευτή Τρικάλων του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστου Σιμορέλη, του αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων Χρήστου Μιχαλάκη, του δημάρχου Τρικκαίων Δημήτρη Παπαστεργίου και μελών του Συλλόγου “Φίλοι του Σιδηροδρόμου” Τρικάλων, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ εκτίμησε ότι “η προκήρυξη του έργου της ηλεκτροκίνησης της γραμμής Παλιοφάρσαλα-Καλαμπάκα αναμένεται να γίνει μέσα στο ερχόμενο φθινόπωρο, με στόχο να ολοκληρωθεί η όλη παρέμβαση μέσα σε 30 μήνες από την ημέρα ανακήρυξης της ανάδοχου εταιρείας…”. Εντυπωσιακό, δε, είναι κατά μήκος της γραμμής σχεδιάζεται η κατασκευή 42 συνολικά σύγχρονων Αυτόματων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων (ΑΣΙΔ), εκ των οποίων τα δύο στην περιοχή της συνοικίας Κηπάκι του Δήμου Τρικκαίων και το ένα στην περιοχή της Θεόπετρας. Από την πλευρά του, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός μίλησε για “εξασφαλισμένη και συνεχή χρηματοδότηση του έργου σε ένα από τα μεγαλύτερα σιδηροδρομικά έργα στη Θεσσαλία, προς όφελος της κοινωνίας…”. Όσον αφορά στη διάβαση στα Σαράγια, έργο το οποίο ξεκίνησε προ δεκαετίας με πολλές εμπλοκές και καθυστερήσεις στην πορεία κατασκευής του, παραδίδεται στην κυκλοφορία στο τέλος Ιουνίου, με συνολική δαπάνη 2,6 εκατομμυρίων ευρώ μαζί με την κατασκευή της διάβασης στη θέση “Γκαζέλο” στο Δήμο Τρικκαίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου