Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 23 Αυγούστου 2016

Σιδηρόδρομος: Ολοκληρώθηκε το έργο ηλεκτροκίνησης απο Αθήνα μέχρι Τιθορέα

Ολοκληρώθηκε το σημαντικό έργο της ανάταξης ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Αθήνα-Αχαρνές-Τιθορέα. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com το έργο παραδόθηκε προς χρήση στις 12 Ιουλίου, ολοκληρώνοντας ένα από τα
σημαντικότερα έργα για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού έργου στην Ελλάδα. Συνολικά τα έργα ηλεκτροκίνησης μέχρι τον Πειραιά θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Το έργο αφορούσε την ανάταξη του συστήματος ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Αθήνα-Αχαρνές–Τιθορέα, το οποίο μετά από εκτεταμένες κλοπές και βανδαλισμούς κατέστη μη λειτουργικό.

Η έναρξη κατασκευής του έργου ήταν το 2013 και οι εργασίες ολοκληρώθηκαν σταδιακά. Συγκεκριμένα έχει δοθεί σε λειτουργία ήδη η ηλεκτροκίνηση του τμήματος Αφίδναι – Οινόη από τον Νοέμβριο του 2014, του τμήματος Αχαρνές– Αφίδνες από τον Μάιο του 2015. Το έργο είχε κόστος 21,2εκ.ευρώ και ανάδοχος ήταν η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ. Η χρηματοδότηση του έργου πραγματοποιήθηκε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε πως η εργολαβία φτάνει μέχρι την είσοδο του Κεντρικού Σταθμού της Αθήνας και όχι μέχρι τις αποβάθρες. Αυτό σημαίνει ότι για να δούμε ηλεκτροκίνηση τρένο θα πρέπει να περιμένουμε μερικούς μήνες ακόμα μέχρι να ολοκληρωθεί και η δεύτερη εργολαβία από τον Πειραιά μέχρι την Αθήνα που ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο (2015). Οι 2 εργολαβίες με την ολοκλήρωση τους θα έχουν πετύχει το στόχο της αναβάθμισης στο σιδηροδρομικό διάδρομο από τον Πειραιά μέχρι το ΣΚΑ (Μενίδι). Από τον Πειραιά μέχρι την Αθήνα θα έχουμε διπλή γραμμή με σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση ενώ από την Αθήνα μέχρι το ΣΚΑ τετραπλή γραμμή με σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση.

Το σημαντικό είναι πως με το πέρας των εργασιών ολοκληρώνεται η επένδυση εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ για τη λειτουργία ενός πραγματικού δικτύου στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο της Αθήνας καθώς μέχρι σήμερα τα ημιτελή έργα δεν επιτρέπουν την ορθή εκμετάλλευση των γραμμών. Επίσης θα επιτρέψει τη δρομολόγηση ηλεκτροκίνητων υπεραστικών τρένων και στο νότιο τμήμα του σιδηροδρομικού διάδρομου Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Σήμερα το ηλεκτροκίνητο τρένο ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη, φτάνει μέχρι τον Δομοκό και εκεί αλλάζει η μηχανή σε πετρελαιοκίνητη για να συνεχίσει το ταξίδι της μέχρι την Αθήνα. 

Συνολικά το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη αναμένεται να διαθέτει σε όλο του το μήκος ηλεκτροκίνηση το 2018, όταν ολοκληρωθούν τα έργα-σκούπα στο τελευταίο υπό κατασκευή τμήμα από την Τιθορέα μέχρι τον Δομοκό, μήκους 106χλμ. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται οι 2 μεγαλύτερες σιδηροδρομικές σήραγγες της χώρας με μήκος 9,2χλμ (Καλλίδρομο) και 6,4 (Όθρυος) και που θα συντομεύσουν το ταξίδι ανάμεσα στις 2 μεγάλες πόλεις της χώρας σε περίπου  3 ώρες και 30 λεπτά.



Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου