Επιχειρείτε η κατάργηση του κλάδου κίνησης
Ξεκίνησε χτες στη Βρετανία η απεργία των σιδηροδρομικών υπαλλήλων του «Νότιου Σιδηρόδρομου» (Southern Rail).Η κινητοποιήσηέχει προγραμματιστεί να κρατήσει πέντε ημέρες και είναι η μεγαλύτερη σε διάρκεια που γίνεται στο βρετανικό σιδηροδρομικό δίκτυο για σχεδόν 50 χρόνια.
Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν την πρόθεση της εταιρείας να απολύσει εκατοντάδες ελεγκτές, αλλά και τη γενικότερη προβληματική κατάσταση της συγκεκριμένης γραμμής, που εξυπηρετεί καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες Λονδρέζους.
Το συνδικάτο RMT, ένα από τα πιο μαχητικά της Βρετανίας, δηλώνει ότι η Southern θέλει να διευρύνει τη χρήση τρένων τα οποία λειτουργούν μόνον με τον οδηγό και υπογραμμίζει ότι έτσι θα αποδυναμώσει την ασφάλεια, την οποία παρέχουν οι ελεγκτές, οι οποίοι είναι σήμερα υπεύθυνοι για το άνοιγμα και το κλείσιμο των θυρών των τρένων.
O γενικός γραμματέας του Συνδικάτου RMT, Μικ Κας, σημείωσε ότι η κινητοποίηση δεν γίνεται μόνον για να σωθούν θέσεις εργασίας, αλλά και για να μην εξασθενίσει περαιτέρω η ασφάλεια των «επικίνδυνα συνωστισμένων τρένων».
Η Southern ανακοίνωσε ότι κατά τη διάρκεια της απεργίας θα παρέχεται μόνον το 60% των υπηρεσιών της και ότι ορισμένα δρομολόγια δεν θα εξυπηρετούνται καθόλου.
Από την πλευρά της η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης τρένων της Βρετανίας, η Govia Thameslink Railway (GTR), στην οποία ανήκει η Southern, υποστηρίζει ότι οι αλλαγές αυτές θα οδηγήσουν σε λιγότερες ακυρώσεις δρομολογίων, καθώς δεν θα χρειάζεται πλέον να υπάρχουν και οδηγοί και ελεγκτές στα τρένα.
Επιπλέον, η «Southern», τον περασμένο Ιούλη, κατάργησε και 341 τρένα, που αποτελούσαν περίπου το 15% του στόλου.
Κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων, που έγιναν την περασμένη βδομάδα, το Συνδικάτο ανακοίνωσε ότι πρότεινε τη ματαίωση της απεργιακής του κινητοποίησης, αν η GTR δεσμευόταν στη συνέχεια των διαπραγματεύσεων ότι θα υπάρχει και ένα δεύτερο μέλος προσωπικού στα τρένα. Ωστόσο, οι συνομιλίες κατέρρευσαν καθώς η GTR επιφυλάχθηκε ότι σε περιόδους που θα αντιμετωπίζονται προβλήματα μπορεί να υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες θα επιτρέπει τη λειτουργία τρένων με μόνο προσωπικό τον οδηγό!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου