Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

Κινέζοι της Cosco και Ιταλοί της Trenitalia τα βρίσκουν για ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σε συζητήσεις οι δύο πλευρές με σκοπό την συνεργασία για την εξυπηρέτηση φορτίων. Μεγάλο το όφελος από τις τεράστιες αποθήκες στο Θριάσιο.
H Cosco τα βρίσκει, όπως όλα δείχνουν, με την Trenitalia, οπότε και δεν θα ενεργοποιήσει την άδεια έλξης της Piraeus Europe Asia Rail Logistics, αφού η
απόκτηση από τους Ιταλούς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να εξυπηρετήσει ικανοποιητικά τη μεταφορά των εμπορευμάτων που φέρνει στο Πειραιά, προς τις αγορές της Κεντρικής Ευρώπης.
Η Cosco, όπως άλλωστε είχε γράψει η Voria.gr σε προηγούμενο δημοσίευμά της, ποτέ δεν επεδίωκε την είσοδό της στις σιδηροδρομικές μεταφορές και ο λόγος που προχώρησε στην Piraeus Europe Asia Rail Logistics ήταν καθαρώς...προληπτικός, για την περίπτωση που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ περνούσε σε χέρια αγοραστών των οποίων οι σχεδιασμοί δεν θα ικανοποιούσαν τις επιλογές της Cosco σε ό,τι αφορά τους διαδρόμους ανακατεύθυνσης των φορτίων της.
Τώρα, όπως πληροφορείται η Voria.gr, Κινέζοι και Ιταλοί, συζητούν ήδη το πλαίσιο της συνεργασίας τους, αφού μάλιστα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο τμήμα του Θριασίου που παραμένει στην ιδιοκτησία του ΟΣΕ(1.450 στρέμματα) έχει το δικαίωμα χρήσης των δύο πολύ μεγάλων αποθηκών συνολικού εμβαδού 56.000 τμ. Μία τέτοια συνεργασία εξυπηρετεί για τον πρόσθετο λόγο ότι αυτοί οι τεράστιοι αποθηκευτικοί χώροι, βρίσκονται στο τμήμα του Θριασίου που διαθέτει και σιδηροδρομικοί υποδομές. Με άλλα λόγια η ΤΡΑΙΝΟΣΕ των Ιταλών θα μπορεί να εξυπηρετήσει ικανοποιητικότατα τα φορτία της Cosco, εξασφαλίζοντας και τον εαυτό της έναν πολύ μεγάλο πελάτη στις εμπορευματικές μεταφορές.
Έτσι όπως διαμορφώνεται το τοπίο, θεωρείται πολύ πιθανό, ακόμη πιθανότερο, η Trenitalia να διεκδικήσει την ΕΕΣΣΤΥ, την εταιρεία συντήρησης του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού, στο νέο διαγωνισμό που έχει προκηρυχθεί για την πώλησή της. Θα περιμένουν να δούμε, μέχρι τις 12 Σεπτεμβρίου, ποιες εταιρείες θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη εταιρεία.
Θα πρέπει να σημειωθεί, ότι στο Θριάσιο, ο διαγωνισμός που έγινε πρόσφατα, αφορούσε μόνο ένα τμήμα της συνολικής έκτασης των περίπου 2.000 στρεμμάτων. Ο ΟΣΕ κράτησε έκταση 1.450 στρεμμάτων, στην οποία έχει δικαιώματα χρήσης η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και, σε παραχώρηση βγήκαν με διαγωνισμό από τη ΓΑΙΑΟΣΕ 588 στρέμματα, αυτά δηλαδή για τα οποία έχει καταθέσει προσφορά η κοινοπραξία των Goldair - ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ.

Πηγή: http://www.voria.gr



1 σχόλιο:

  1. Καλά και όλα αυτά που έλεγε ο αετός για την ομάδα των 70 που ήταν έτοιμη να μετακομίσει και να εργαστεί για τον δρόμο του μεταξιού,τι θα γίνουν;
    Μαθαίνω ότι με ψάχνουν,ο αετός,το αετόπουλο και ο Μάρκος.Καθημερινά ασχολούνται μαζί μου,σάμπως έχουν άλλη ζωή για να ασχοληθούν;Πια ζωή,άραγε.
    Μαντέψτε κάτι αγαπητά πετούμενα και Μάρκο.Δεν είμαι ένας,είμαστε πολλοί.Και ήρθαμε για να μείνουμε.Και θα τα λέμε,όποτε χρειάζεται.
    ΝΕΜΕΣΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή