Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 23 Αυγούστου 2016

Οι Ρώσοι αφήνουν και πάλι αιχμές: «Είχαμε ελλιπή πληροφόρηση για ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά όχι από ΤΑΙΠΕΔ»

Πάντως, από την επιστολή του κ. Belozerov συμπεραίνεται ότι οι Ρώσοι δεν θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον, ούτε για την ΕΕΣΣΤΥ, ούτε για τον ΟΛΘ.
Μπορείς να τους θεωρήσεις αξιόπιστους; Στην περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τα γνωστά «πισωγυρίσματα», ίσως και όχι. Ο πρόεδρος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων (RZD) Oleg Belozerov
ανασκεύασε μερικώς τις δηλώσεις περί ελλιπούς πληροφόρησης στο διαγωνισμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.  

Ο επικεφαλής της RZD, με επιστολή στο ΤΑΙΠΕΔ, μπορεί να μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το Ταμείο («θα ήθελα να τονίσω την απουσία οιασδήποτε αξιώσεως, εκ μέρος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων, σχετικά με τη διοργάνωση και τη διεξαγωγή των διαγωνισμών ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ, ΟΛΘ), ωστόσο σημείωσε, με νόημα, ότι το σχόλιο για την έλλειψη πληροφοριών, στη συνέντευξη που παρέθεσε στην "Interfax", αναφέρθηκε σε σχέση με την προετοιμασία της πλήρους αξιολόγησης της επιχείρησης ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από τους Ρωσικούς Σιδηροδρόμους, συμπεριλαμβανομένων θεμάτων, εκτός του πεδίου ευθύνης του ΤΑΙΠΕΔ.
Το τελευταίο αποτελεί την «φράση - κλειδί». Ουσιαστικά, ο πρόεδρος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων (RZD) «φωτογραφίζει» κάποια κυβερνητικά στελέχη, εκτός ΤΑΙΠΕΔ.  

Υπενθυμίζεται ότι, στο πρακτορείο Interfax, είχε δηλώσει τα ακόλουθα «οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι δεν είχαν την εικόνα που ήθελαν για να ολοκληρώσουν την ανάλυση, ενώ οι Ιταλοί, εξ όσων γνωρίζουμε, υπέβαλαν προσφορά, η οποία διέφερε από τους όρους, που είχαν τεθεί.

Ζητήσαμε μια σειρά από πρόσθετες προϋποθέσεις. Ως εκ τούτου, θα δούμε το πώς θα τελειώσει αυτή η κατάσταση, την οποία παρακολουθούμε προσεκτικά. Είχα συζητήσεις με τον Ιταλό ομόλογό μου, πριν από την υποβολή προσφοράς, και το πρόβλημα ήταν κοινό για όλους μας, δηλαδή η έλλειψη ενημέρωσης».

Πάντως, από την επιστολή του κ. Belozerov συμπεραίνεται ότι οι Ρώσοι δεν θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον, ούτε για την ΕΕΣΣΤΥ, ούτε για τον ΟΛΘ.

Η επιστολή

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω εσάς και τους συναδέλφους σας για την εποικοδομητική συνεργασία στα πλαίσια της διαγωνιστικής διαδικασίας για την ιδιωτικοποίηση περιουσιακών στοιχείων των ελληνικών μεταφορών.

Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι JSC δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην αποτελεσματική αλληλεπίδραση και τις καλές σχέσεις εργασίας που καθιερώθηκαν με το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου κατά τη διάρκεια της συμμετοχής μας στο διαγωνισμό για την ΤΡAΙΝΟΣΕ, την ΕΕΣΣΤΥ και τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.
Αναφορικά με την επιστολή σας της 22 Ιουλίου 2016 θα ήθελα να τονίσω την απουσία οιασδήποτε αξιώσεως εκ μέρος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων JSC σχετικά με τη διοργάνωση και τη διεξαγωγή των διαγωνισμών αυτών, ενώ θα ήθελα επίσης να σημειώσω ότι το σχόλιο για την έλλειψη πληροφοριών στη συνέντευξη με την "Interfax" αναφέρθηκε σε σχέση με την προετοιμασία της πλήρους αξιολόγησης της επιχείρησης ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τους Ρωσικούς Σιδηροδρόμους JSC, συμπεριλαμβανομένων θεμάτων εκτός του πεδίου ευθύνης του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου.

Είμαι βέβαιος ότι οι δραστηριότητες του Ταμείου για την εφαρμογή του προγράμματος ιδιωτικοποίησης θα διευκολύνουν την περαιτέρω εξέλιξη του τομέα μεταφορών στην Ελλάδα και θα συμβάλλουν σημαντικά στην ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας.

Με εκτίμηση.

Oleg Belozerov.


metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου